Στο νερό έπεσε το κρουαζιερόπλοιο νέας γενιάς «Sun Princess» της εταιρείας Princess Cruise, το οποίο είναι το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο που κατασκευάστηκε στην Ιταλία και ένα από τα πρώτα με καύσιμα LNG που κατασκευάστηκαν από τη Fincantieri.
Σύμφωνα με την Carnival Corporation το νέο κρουαζιερόπλοιο μήκους 345 μέτρων είναι μεγαλύτερο από την κατηγορία Seaside Evo που η Fincantieri ολοκληρώνει για την MSC Cruises. Το «Sun Princess» θα εισάγει έναν συνδυασμό νέων χαρακτηριστικών, ενώ θα διαθέτει συνολικά 2.157 καμπίνες, συμπεριλαμβανομένων 50 σουιτών. Θα είναι επίσης το πρώτο κρουαζιερόπλοιο της γραμμής που θα έχει σουίτα με ειδικό εστιατόριο, σαλόνι και χώρο ηλιοθεραπείας. Η χωρητικότητα επιβατών θα είναι 4.300 επιβάτες.
Έσπασε το ρεκόρ του 2019 η κρουαζιέρα – «Σαλπάρει» και φέτος
Πότε ξεκινά δρομολόγια
Πληροφορίες από την εταιρεία αναφέρουν ότι τα δρομολόγια του νέου πλοίου θα ξεκινήσουν το 2024 και ανάμεσα στους προορισμούς του «Sun Princess» θα βρίσκεται η Αθήνα, η Βαρκελώνη και η Ρώμη. Η πρώτη κρουαζιέρα του πλοίου, το οποίο διαθέτει μεγάλους χώρους εκδηλώσεων, σύγχρονη διασκέδαση, εστιατόρια σε πολλούς ορόφους και φιλοξενία αναβαθμισμένου επιπέδου, ξεκινά στις 8 Φεβρουαρίου του 2024, ενώ επιπλέον ταξίδια στη Μεσόγειο μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2024 πρόκειται να διατεθούν προς κράτηση στις 9 Νοεμβρίου του 2022.
Πρόκεται για το τρίτο κρουαζιερόπλοιο της Princess Cruises που θα φέρει το όνομα Sun Princess. Το πρώτο παραλήφθηκε από την εταιρεία το 1974 και ταξίδεψε με την μέχρι το 1988. Το δεύτερο ήταν μέρος μιας νέας κατηγορίας κρουαζιερόπλοιων κατασκευής Fincantieri που εισήχθησαν το 1995 και πωλήθηκαν από την Carnival Corporation το 2020 ως μέρος του προγράμματος για την επιτάχυνση της αναχώρησης μικρότερων και παλαιότερων πλοίων από τον εταιρικό στόλο κατά τη διάρκεια της παύσης των εργασιών κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Η Princess διαθέτει σήμερα στόλο 15 κρουαζιερόπλοιων.
Latest News
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία