Οι κινηματογραφόφιλοι νεότερων ηλικιών είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν ακριβότερο εισιτήριο για να απολαύσουν μια ταινία στη μεγάλη οθόνη από καλύτερη θέση, σε αντίθεση με τους μεγαλύτερους οι οποίοι δεν είναι το ίδιο πρόθυμοι να βάλουν το χέρι πιο βαθιά στην τσέπη για την καλύτερη θέση της κινηματογραφικής αίθουσας.
«Ξαναφέρτε το διάλειμμα στο σινεμά»
Αυτό προκύπτει από την έρευνα που διενήργησε η Morning Consult, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της οποίας το 54% των Gen Z και το 46% των millennials στις ΗΠΑ ανήκουν στο κοινό που πληρώνει ακριβότερα εισιτήρια για τις πιο επιθυμητές θέσεις σε συναυλιακούς χώρους, κατ’ αντιστοιχία με τις καλές θέσεις στους κινηματογράφους.
Αντίθετα, μόνο το 32% των ερωτηθέντων Gen X και το 22% των baby boomers ήταν διατεθειμένο να κάνει το ίδιο.
Η έκθεση έρχεται σχεδόν δύο μήνες αφότου η AMC Entertainment ανακοίνωσε τα σχέδιά της να εισαγάγει το «Sightline at AMC», διαμορφώνοντας διαφορετικά κόστη εισιτηρίων ανάλογα με τη θέση που επιλέγει κανείς στην αίθουσα. Για παράδειγμα, οι θεατές που θέλουν να καθίσουν στη μέση της αίθουσας θα πληρώνουν ακριβότερο εισιτήριο από εκείνους που θα καθίσουν στις πρώτες σειρές.
Τη νέα της τακτική θα εφαρμόσει η εταιρεία μέχρι το τέλος του χρόνου, στη σκιά έντονων αντιδράσεων από τους καταναλωτές.
«Τα δεδομένα μάς δείχνουν ότι περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς είναι αρκετά προβληματισμένοι σε σχέση με την τιμολόγηση των εισιτηρίων [στον κινηματογράφο] με βάση τις θέσεις», δήλωσε στο CNBC η Saleah Blancaflor, δημοσιογράφος μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας στο Morning Consult. «Αλλά δείχνει επίσης ότι οι νεότερες γενιές, όπως οι Gen Zers και οι millennials, ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τα θεάματα, ανεξάρτητα από το αν πρέπει να πληρώσουν μερικά επιπλέον δολάρια για τις καλύτερες θέσεις».
Ωστόσο, σημείωσε ότι την ίδια στιγμή, οι νεότερες γενιές έχουν και οικονομικές ανησυχίες και μπορεί να διστάζουν εάν αυτό γενικευτεί στον κινηματογράφο. Τόνισε, επίσης, ότι οι κινηματογραφικές αίθουσες δεν πρέπει να αγνοούν τις παλαιότερες γενιές, που επέστρεψαν στους κινηματογράφους στον απόηχο της πανδημίας για ταινίες όπως το “A Man Called Otto” και το “80 for Brady”.
Πάντως, στις ΗΠΑ, ήδη, κινηματογραφικές αλυσίδες, όπως η Alamo Drafthouse, έχουν δηλώσει ότι δεν σχεδιάζουν να εφαρμόσουν την τακτική της διαφοροποίησης των τιμών.
Latest News
Στασιμότητα στην πρόοδο των γυναικών εντός και εκτός του χώρου εργασίας
Σύμφωνα με την έκθεση της Deloitte, τα αυξανόμενα επίπεδα άγχους και η κακή ψυχική υγεία εξακολουθούν να υπάρχουν
Τι θα γίνω όταν μεγαλώσω – Τα προσωπικά όνειρα και ο «Στόχος 8»
Τι σημαίνει αξιοπρεπής εργασία;
Έργα του Andy Warhol και του KAWS θα εκτεθούν μαζί για πρώτη φορά
Η έκθεση «KAWS + Warhol» θα εγκαινιαστεί στις 18 Μαΐου και θα διαρκέσει έως τις 20 Ιανουαρίου 2025 στο Μουσείο Άντι Γουόρχολ, το οποίο γιορτάζει την 30η επέτειό του.
Στο σφυρί ρολόι που ανήκε στον πλουσιότερο επιβάτη του Τιτανικού
Σε δημοπρασία και η βαλίτσα που περιείχε το βιολί που έπαιζε ο επικεφαλής της ορχήστρας την ώρα που βυθιζόταν το πλοίο
«Χρυσός» ο Λευτέρης Πετρούνιας για 7η φορά στους κρίκους (vid)
Ο σπουδαίος Λευτέρης Πετρούνιας με μια συγκλονιστική εμφάνιση κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στους κρίκους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος ενόργανης γυμναστικής που διεξάγεται στο Ρίμινι.
Η δυσκολία διαδοχής CEO
Τα διοικητικά συμβούλια αναγκάζονται να σκεφτούν να βρουν μελλοντικούς ηγέτες νωρίτερα, καθώς οι μέτοχοι απαιτούν περισσότερες πληροφορίες και επικοινωνία
Κυνηγώντας τα πράσινα... ταλέντα - Η μάχη της πληροφορικής για green θέσεις
Ερευνα του ομίλου ManpowerGroup
Τα Αηδόνια της Σιωπής μέσα από μία… «οικονομική» ματιά
Μια βιβλιοκριτική σε ένα οικονομικό site
Προσλήψεις σχεδιάζουν 1 στις 2 επιχειρήσεις - Οι περιζήτητες ειδικότητες και οι πιο υψηλοί μισθοί
Τι αποκαλύπτει η έρευνα HR Trends της Randstad για το 2024
Προ των πυλών deal 1 δισ. FIFA - Apple - Τι θα αφορά
Η συμφωνία με την Apple θα μπορούσε να ανακοινωθεί εντός του Απριλίου