Ο γίγαντας πολυτελείας Moët Hennessy Louis Vuitton, ευρύτερα γνωστός ως LVMH, έχει εξελιχθεί σε έναν όμιλο 500 δισεκατομμυρίων δολαρίων με 75 διακεκριμένες μάρκες ή «maisons», που έχουν τις ρίζες τους σε έξι διαφορετικούς τομείς. Και δεν υπάρχουν επί του παρόντος εκτιμήσεις για… επιβράδυνση.
Η εταιρεία ενέγραψε έσοδα 79,2 δισεκατομμυρίων ευρώ πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση 23% από τα έσοδα του 2021. Ο αριθμός των καταστημάτων της έχει υπερπενταπλασιαστεί τις τελευταίες δύο δεκαετίες, με τοποθεσίες σε 81 χώρες και περισσότερους από 196.000 υπαλλήλους παγκοσμίως.
Η μετοχή της έφτασε στο ιστορικό υψηλό όλων των εποχών τον Απρίλιο, πάνω από 199 δολάρια ανά μετοχή, καθιστώντας την εταιρεία με έδρα το Παρίσι την πρώτη ευρωπαϊκή εταιρεία που ξεπέρασε τα 500 δισεκατομμύρια δολάρια σε χρηματιστηριακή αξία.
Ράλι «πολυτελείας»: Ποια ευρωπαϊκή εταιρεία «έσπασε» το όριο των 500 δισ.
Ορισμένοι ειδικοί έχουν χαρακτηρίσει εδώ και καιρό την εταιρεία ως «αδιάβροχη», ικανή να συντηρηθεί μέσω της οικονομικής ύφεσης και να υπερηφανεύεται για προϊόντα που εκτιμώνται ως μοναδικά με την πάροδο του χρόνου.
Ο «καπετάνιος»
Όπως γράφει το CNBC, στο τιμόνι του τεράστιου αυτού «πλοίου» βρίσκεται ο CEO της LVMH, Μπερνάρ Αρνό, ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο σύμφωνα με τον δείκτη δισεκατομμυριούχων σε πραγματικό χρόνο του Forbes .
Κάποιοι λένε ότι η δύναμη του Αρνό έγκειται στον εντοπισμό εταιρειών με μακροζωία. Η πιο πρόσφατη απόκτησή του ήταν η Tiffany & Co. για 15,8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021.
«Όταν μιλά για πιθανές εξαγορές, δεν ψάχνει για το εμπορικό σήμα που είναι καυτό αυτή τη στιγμή. Ψάχνει για ένα εμπορικό σήμα που πιστεύει ότι μπορεί να είναι εδώ σε 100 χρόνια από τώρα», δήλωσε ο Anish Melwani, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της LVMH για τη Βόρεια Αμερική.
Μέσω του Αρνό, η LVMH παίζει «το μακροπρόθεσμο παιχνίδι», δήλωσε ο Oliver Chen, διευθύνων σύμβουλος της TD Cowen. Αυτό διατηρεί τις μάρκες της εταιρείας σε καλή κατάσταση όσον αφορά την ακεραιότητα, την αντίληψη και τη συνάφεια, υπογράμμισε.
Αν και διοικείται από την LVMH, κάθε maison έχει δημιουργικό έλεγχο στη δική του επωνυμία, με τα δικά του στελέχη και αποστολή C-suite.
Αυτό αντανακλάται στην ικανότητα της LVMH να παρέχει με συνέπεια προϊόντα που βασίζονται στην κληρονομιά των επωνυμιών της, σε συνδυασμό με τις τρέχουσες τάσεις και τον πολιτισμό. Η LVMH συνεργάζεται σταθερά με διασημότητες, fashion icons και influencers, προκειμένου να παραμείνει κοντά στο νεότερο κοινό «πολυτελείας».
Latest News
Η Fed…και όχι η Μέση Ανατολή θα μπορούσε να εκτροχιάσει την ΕΚΤ - Ανάλυση της Deutsche Bank
Ποια είναι τα νέα δεδομένα για την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα
Μπάφετ: Στο τέλος του β' τριμήνου το ταμείο θα φτάσει τα 200 δισ. δολάρια
Απαντώντας σε ερωτήσεις δήλωσε πως δεν είναι σίγουρος για το πως θα αξιοποιηθούν καλύτερα τα μετρητά της Berkshire
Μήπως η Ουκρανία έσωσε το εμπορικό έλλειμμα της ΕΕ; - Ανάλυση της BNP Paribas
Η είσοδος Κινέζων κατασκευαστών στην ευρωπαϊκή αγορά είναι σχετικά βραχύβια, αλλά η ταχύτητα διείσδυσης είναι πράγματι θεαματική
Γιατί η Japan Tobacco μένει στην Ρωσία ενώ άλλοι την εγκαταλείπουν
Τα τέσσερα εργοστάσια και οι 4.000 εργαζόμενοι στη χώρα λειτουργούν κανονικά
Η αμερικανική οικονομία επιβραδύνεται λένε οικονομολόγοι και επιχειρηματίες
Η κατανάλωση υποχωρεί και το θέμα των επιτοκίων τίθεται εκ νέου
Συμφωνία πιστωτών για τη διάσωση του γαλλικού ομίλου τεχνολογίας Atos
Σύμφωνα με τη La Tribune, οι ομολογιούχοι πιστωτές και οι τράπεζες που μοιράζονται το χρέος της Atos θα εισφέρουν 1,2 δισ. ευρώ σε μετρητά
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Ο CEO που προσέλαβε τη σύζυγο, έκανε Sir τον σκύλο τους και... γκρέμισε μία τράπεζα
Ο Βέρνον Χιλ, ιδρυτής της Commerce Bank και της Metro Bank, ήταν επίσης ο άνθρωπος που βρέθηκε πίσω από την κατάρρευση της Republic First - Τα όνειρα, η υπερβολή και η διαπλοκή
Μείωσε τη συμμετοχή της στη Apple η Berkshire
Η συμμετοχή της εταιρείας του Γουόρεν Μπάφετ μειώθηκε κατα 22% απο τα 174,3 δισ. δολάρια στο τέλος του 2023 στα 135,4 δισ. δολάρια στις 31 Μαρτίου
Ο τομέας των καλλυντικών «επενδύει» στην επίσκεψη του Κινέζου προέδρου στο Παρίσι
Στόχος η ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων στις γαλλικές εταιρείες από τους νέους αυστηρούς κινεζικούς κανόνες εισαγωγής που απαιτούν την ανταλλαγή τύπων και τεχνογνωσίας παραγωγής