Μια ακόμη θεσμική πρωτοβουλία, με σκοπό την ενίσχυση του πλέγματος προστασίας της υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων, έλαβε σήμερα ο αρμόδιος για τα ζητήματα αυτά υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης Βασίλειος – Πέτρος Σπανάκης, σε συνεργασία με τον υπουργό Άδωνι Γεωργιάδη, προωθώντας Κοινή Υπουργική Απόφαση για τη σημαντική αύξηση του ημερήσιου χρόνου απασχόλησης (και παρουσίας) Τεχνικού Ασφάλειας σε πλοία κατά την εκτέλεση ναυπηγοεπισκευαστικών εργασιών, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης.
Ναυτιλία: 12 ναυτικά ατυχήματα σε ελληνικά εμπορικά πλοία το 2022
Η Κοινή Υπουργική Απόφαση που συνυπογράφεται και από τον συναρμόδιο υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, αυξάνει σε μόνιμη πλέον βάση τον ελάχιστο ημερήσιο χρόνο απασχόλησης και επιτόπιας παρουσίας Τεχνικού Ασφαλείας σε πλοία κατά την εκτέλεση ναυπηγοεπισκευαστικών εργασιών. Συγκεκριμένα, ο χρόνος αυτός αυξάνεται από πέντε (5) σε επτά (7) ώρες για τα πλοία υψηλής επικινδυνότητας, από δύο (2) σε τέσσερις (4) ώρες για τα πλοία μεσαίας επικινδυνότητας και από μια (1) σε δύο (2) ώρες για τα πλοία χαμηλής επικινδυνότητας.
O υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης Βασίλειος – Πέτρος Σπανάκης δήλωσε σχετικά:
«Συνεπείς στη δέσμευση μας για την περαιτέρω ενδυνάμωση του θεσμικού πλαισίου προστασίας της υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων, και κυρίως αυτών που απασχολούνται σε τομείς υψηλής επικινδυνότητας, προχωρήσαμε σήμερα στην έκδοση μιας ακόμη υπουργικής απόφασης για τη σημαντική αύξηση, διπλασιασμό σε κάποιες περιπτώσεις, του ελάχιστου ημερήσιου χρόνου απασχόλησης Τεχνικού Ασφάλειας σε πλοία κατά την εκτέλεση ναυπηγοεπισκευαστικών εργασιών.
Πρόκειται για μια αύξηση σε μόνιμη βάση, με σκοπό την αποτελεσματική και ουσιαστική επιτήρηση της ασφαλούς εκτέλεσης εργασιών στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη.
Ως αρμόδιος υφυπουργός για τα ζητήματα υγείας και ασφάλειας στην εργασία, που τίθενται πλέον στην προμετωπίδα της μέριμνας και των πρωτοβουλιών του υπουργείου Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης, συνεργάζομαι με τις υπηρεσίες του υπουργείου, την Ανεξάρτητη Αρχή “Επιθεώρηση Εργασίας”, τους επαγγελματικούς και επιστημονικούς φορείς της χώρας, τους κοινωνικούς εταίρους και, κυρίως, τους ίδιους τους εργαζόμενους και τους εκπροσώπους τους για να δώσουμε λύσεις σε παλαιά και νέα προβλήματα.
Όπως τόνισα από την πρώτη στιγμή, θα κινηθούμε με σχέδιο, αποφασιστικότητα, ταχύτητα και κοινωνική συνεννόηση».
Latest News
Το roadmap για τον έκτο προβλήτα στον ΟΛΘ - Στο περίμενε... του Προεδρικού Διατάγματος
Τι είπε η διοίκηση του ΟΛΘ στη ΓΣ των μετόχων
Πού επενδύουν οι ναυτιλιακές τακτικών γραμμών
Βασίζονται όλο και περισσότερο στην ιδιοκτησία των πλοίων τους για να επεκταθούν μειώνοντας το μερίδιο των ναυλωμένων πλοίων
Σε ιστορικά υψηλά οι τιμές ναυπήγησης νέων πλοίων
Κίνα και Κορέα διεκδικούν την μερίδα του λέοντος στις ναυπηγήσεις
Απεβίωσε ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος
Ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος, διετέλεσε επί σειρά ετών πρόεδρος του Ομίλου Φίλων Λίμπερτυ και συνέβαλε στην ανάδειξη του πλωτού μουσείου «Ελλάς Λίμπερτυ»
Ποσειδώνια 2024: Οι κορυφαίοι του κλάδου της ναυτιλίας διαμορφώνουν την ατζέντα
Στο Athens Metropolitan Expo από τις 3 έως 7 Ιουνίου διοργανώνεται η κορυφαία ναυτιλιακή έκθεση στον κόσμο
Άλμα στη ζήτηση για κρουαζιέρα - Χιλιάδες εργαζομένους αναζητά η Royal Caribbean
Τα νέα πλοία και η «πίεση» στα πανεπιστήμια για πιστοποιήσεις σε νέους
Το παρασκήνιο της παράτασης του διαγωνισμού για το λιμάνι του Λαυρίου
Το αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον και ο όρος του ΤΑΙΠΕΔ για κοινοπραξίες σχημάτων
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου