Ένα εμπορικό πλοίο πλήρες φορτίου απέπλευσε τη Δευτέρα από το λιμάνι της πόλης Γκουανγκτζόου, που βρίσκεται στην επαρχία Γκουανγκντόνγκ στη νότια Κίνα, με προορισμό την Βραζιλία, σηματοδοτώντας το πρώτο ναυτιλιακό εμπορικό δρομολόγιο από το τοπικό λιμάνι της κινεζικής πόλης προς την αναφερόμενη χώρα της Νότιας Αμερικής.
Πρόκειται για το πέμπτο ναυτιλιακό δρομολόγιο μεταφοράς εμπορευμάτων σε μία χώρα-μέλος της ομάδας των BRICS που το λιμάνι της Γκουανγκτζόου ξεκίνησε τη φετινή χρονιά.
Το πλοίο μετέφερε φορτίο προϊόντων 592 TEU (ισοδύναμη μονάδα χωρητικότητας φορτίου των είκοσι ποδιών) συμπεριλαμβανομένων επιβατικών οχημάτων, κατασκευαστικών μηχανημάτων και ηλεκτρικού εξοπλισμού.
Πώς τα «απόνερα» της Κίνας μπορούν να «πνίξουν» την αμερικανική οικονομία [γραφήματα]
Όπως τονίζεται, ο τελικός προορισμός του πλοίου είναι το λιμάνι του Σάντος, που είναι το μεγαλύτερο λιμάνι της Βραζιλίας.
Πτώση των εξαγωγών και των εισαγωγών τον Αύγουστο
Στο μεταξύ, πτωτικά κινήθηκαν οι εξαγωγές και οι εισαγωγές της Κίνας τον Αύγουστο, όπως έδειξαν τα επίσημα κυβερνητικά στοιχεία σήμερα Πέμπτη. Στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου, συνεχίζουν να υφίστανται οι πιέσεις στις επιχειρήσεις τόσο από την εξασθενημένη ζήτηση από το εξωτερικό, όσο και από την υποχώρηση των καταναλωτικών δαπανών.
Ενώ τα στοιχεία ήταν καλύτερα των προβλέψεων των αναλυτών, από την άλλη καταδεικνύουν ότι ο μεταποιητικός κλάδος της Κίνας παραμένει υπό σημαντική πίεση και ότι οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής θα πρέπει να επικεντρωθούν στην τόνωση της εγχώριας ζήτησης για να στηρίξουν την ανάπτυξη, αφού οι παραγγελίες για τις εξαγωγές και τα εισαγόμενα ανταλλακτικά περιόρισαν τη δραστηριότητα των εργοστασίων τον περασμένο μήνα.
Ειδικότερα, οι εξαγωγές σημείωσαν πτώση κατά 8,8% τον Αύγουστο, για τέταρτο διαδοχικό μήνα εν συγκρίσει με τον αντίστοιχο μήνα του 2022, σύμφωνα με τα στοιχεία των τελωνείων, έναντι πτώσης της τάξεως του 14,5% τον Ιούλιο κι εκτιμήσεων για πτώση 9,2%. Παράλληλα, οι εισαγωγές συρρικνώθηκαν κατά 7,3% τον Αύγουστο, από 12,4% τον Ιούλιο, ποσοστό μικρότερο του 9% των προσδοκιών.
Latest News
Πλέοντας σε ταραγμένα ύδατα – Οι κίνδυνοι για τη ναυτιλία το 2024
Σύμφωνα με την Allianz Comercial η ναυτιλία έχει να αντιμετωπίσει από τους πολέμους και τη γεωπολιτική αστάθεια μέχρι την κλιματική κρίση και την πειρατεία
Έπεσαν οι υπογραφές για τη σύνδεση του Λιμένα Αλεξάνδρούπολης με την Περιφερειακή Οδό
Τι περιλαμβάνει το σχέδιο ανάπτυξης του εμπορικού λιμένα - Το έργο ωρίμασε η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (PPF) του ΤΑΙΠΕΔ
Στυλιανίδης: Ρεαλιστικά μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα μέτρα για ναυτιλία ουδέτερη από άνθρακα
Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής διαβεβαίωσε ότι προς την πράσινη μετάβαση θα κινηθούν ακτοπλοΐα και λιμενικές υποδομές
Έλληνες και Κινέζοι εφοπλιστές κοντράρονται στις αγορές πλοίων
Η μάχη για την πρωτοκαθεδρία
Στην Κέρκυρα η γ.σ. της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας
Κατά τη διάρκεια της Συνεδρίασης έγινε απολογισμός του έργου της Ένωσης, της πορείας του κλάδου και των προοπτικών ανάπτυξης
Ίδρυμα Ευγενίδου: Δωρεά νέου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και εξοπλισμού στις ΑΕΝ
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει 47 σταθερούς υπολογιστές, tablet, laptop, headsets και διαδραστική οθόνη
Το roadmap για τον έκτο προβλήτα στον ΟΛΘ - Στο περίμενε... του Προεδρικού Διατάγματος
Τι είπε η διοίκηση του ΟΛΘ στη ΓΣ των μετόχων
Πού επενδύουν οι ναυτιλιακές τακτικών γραμμών
Βασίζονται όλο και περισσότερο στην ιδιοκτησία των πλοίων τους για να επεκταθούν μειώνοντας το μερίδιο των ναυλωμένων πλοίων
Σε ιστορικά υψηλά οι τιμές ναυπήγησης νέων πλοίων
Κίνα και Κορέα διεκδικούν την μερίδα του λέοντος στις ναυπηγήσεις
Απεβίωσε ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος
Ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος, διετέλεσε επί σειρά ετών πρόεδρος του Ομίλου Φίλων Λίμπερτυ και συνέβαλε στην ανάδειξη του πλωτού μουσείου «Ελλάς Λίμπερτυ»