Η γαλλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Carrefour, η οποία έχει ισχυρή παρουσία στο Βέλγιο, άρχισε από τη Δευτέρα να ενημερώνει τους πελάτες της για περιπτώσεις συρρίκνωσης των συσκευασιών που αφορούν τρόφιμα, σύμφωνα με την ιστοσελίδα The Brussels Times.
Ο όρος αναφέρεται στην πρακτική με την οποία οι κατασκευαστές αποκρύπτουν τις αυξήσεις των τιμών μειώνοντας τις ποσότητες που πωλούνται. Για παράδειγμα, μια σακούλα με πατατάκια μπορεί να περιέχει ελαφρώς λιγότερα αν και ο πελάτης συχνά δεν το αντιλαμβάνεται.
Γαλλία: Ο πρόεδρος του Carrefour ζητά αναβολή του πλαφόν στις εκπτώσεις των καταστημάτων
Πιέσεις από την γαλλική κυβέρνηση
Η απόφαση να επισημαίνονται τα επηρεαζόμενα προϊόντα αντί να ελπίζουν οι καταναλωτές ότι δεν θα το παρατηρήσουν αποτελεί μέρος μιας προσπάθειας διαφάνειας και ακολουθεί την πίεση της γαλλικής κυβέρνησης, με τον υπουργό Οικονομικών Bruno Le Maire να χαρακτηρίζει το shrinkflation «ντροπή». Αλλά παρά τις προθέσεις της Carrefour, ο γίγαντας των σούπερ μάρκετ έχει δεχθεί σκληρή κριτική από την οργάνωση για τα δικαιώματα των καταναλωτών 60 Millions de Consommateurs.
Η ομάδα υποστηρίζει ότι πρόκειται απλώς για μια κίνηση της Carrefour να καλοπιάσει το κοινό, εμφανιζόμενη ως ειλικρινής. Αλλά η 60 Millions de Consommateurs υποστηρίζει ότι πρόκειται απλώς για ένα κόλπο δημοσίων σχέσεων και υπογραμμίζει ότι η αλυσίδα εξαπατά τους αγοραστές από τον Μάιο μέσω της συρρίκνωσης.
Επιπλέον, ο κατάλογος των επηρεαζόμενων προϊόντων είναι μόλις 150, με την πλειονότητα να είναι πατατάκια, μαγιονέζα, καφές και διάφορα άλλα ποτά.
Πλαφόν
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της γαλλικής αλυσίδας Carrefour προέτρεψε τον Αυγουστο την κυβέρνηση να αναβάλει την εφαρμογή ενός νόμου με τον οποίο τίθεται πλαφόν στις προωθητικές ενέργειες που επιτρέπεται να κάνουν τα καταστήματα λιανικής, προειδοποιώντας ότι οι καταναλωτές έχουν ήδη περικόψει δραστικά τα χρήματα που δαπανούν για είδη πρώτης ανάγκης, λόγω των υψηλών τιμών.
Latest News
Γιατί η βιομηχανία παιχνιδιών ποντάρει τώρα στους…. ενήλικες
Εν μέσω πτώσης των πωλήσεων παγκοσμίως, κολοσσοί στη βιομηχανία παιχνιδιών αναζητούν στους ενήλικες μια δυνητική νέα αγορά δισεκατομμυρίων
Πατάει γκάζι για Λονδίνο η Shein - Κλείνει το μάτι στη Wall
Τα αμερικανικά εμπόδια άλλαξαν τις προτεραιότητες της εταιρείας
Χαράτσι έως και 100% σε κινεζικά προϊόντα από τις ΗΠΑ - Την Τρίτη οι ανακοινώσεις
Πώς θα απαντήσει η Κίνα
«Τσίμπησε» ο πληθωρισμός στην Κίνα - Ανακάμπτει η εγχώρια ζήτηση
Τα 13 τρισ. δολ. που φοβίζουν τους αναλυτές και τι ετοιμάζει το Πεκίνο
Το απίστευτο ποσό που έχασε η Warner Bros από ένα video game
Είναι μια υπενθύμιση του πόσο μοιάζει η επιχείρηση των βιντεοπαιχνιδιών με το Χόλιγουντ
Πως η τρομερή Yakuza κατάντησε να κλέβει συλλεκτικές κάρτες
Η Yakuza είχε κάποτε μια τρομακτική, βίαιη φήμη - Αυτό μέχρι πρόσφατα, όταν νονός της οργάνωσης συνελήφθη για κλοπή καρτών Pokémon !
Η φουτουριστική κατοικία που πωλείται με το δικό της άρωμα
Μια συλλογή από κεριά, αρωματικά χώρου και διαχυτές αξίας $25.000 σχεδιάστηκε αποκλειστικά για το κτήμα στο 1859 Bel Air Road
Τα φαραωνικά έργα της Σαουδικής Αραβίας αντμέτωπα με την πραγματικότητα
Τα σχέδια της Σαουδικής Αραβίας για δίδυμους ουρανοξύστες μήκους 105 μιλίων έχουν χάσει τη δυναμική τους
Πώς η ξηρασία έπληξε τα κινεζικά σχέδια για «πράσινο» αλουμίνιο
Η παραγωγή αλουμινίου αντιπροσωπεύει περίπου το 3% της παγκόσμιας άμεσης παραγωγής διοξειδίου του άνθρακα από βιομηχανίες
«Αστρονομικές» οι τιμές στο Ολυμπιακό Παρίσι
Μετακινήσεις, διαμονή, εισιτήρια, εκτινάσσουν στα 8.000 ευρώ το ελάχιστο κόστος παρακολούθησης των Αγώνων για μια τετραμελή οικογένεια