Στην τελική ευθεία εισέρχονται οι διαδικασίες και επιλύονται όλες οι εκκρεμότητες για την εμπορική λειτουργία του Μετρό στη Θεσσαλονίκη.
Όσον αφορά στο εισιτήριο, που θα είναι ενιαίο για όλα τα αστικά μέσα συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης και θα είναι φθηνότερο από αυτό του Μετρό της Αθήνας.
Ο διαγωνισμός για το ενιαίο εισιτήριο, σύμφωνα με το grtimes.gr, θα εκκινήσει άμεσα.
Πότε θα μπει στις ράγες το Μετρό
Σύμφωνα με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης θα τεθεί σε εμπορική λειτουργία στο β’ εξάμηνο του 2024 όπως είχε αφήσει να εννοηθεί και ο Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στο πλαίσιο της 87ης ΔΕΘ.
Έξι μήνες αργότερα αναμένεται να τεθεί σε εμπορική λειτουργία και η επέκταση προς Καλαμαριά.
Όπως δήλωσαν ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος και ο διευθύνων σύμβουλος της Ελληνικό Μετρό, Νίκος Κουρέτας, ως τα μέσα Δεκεμβρίου θα έχει κατασκευαστεί η πλάκα οροφής στον Σταθμό Βενιζέλου.
Αμέσως μετά θα μπορούν να ξεκινήσουν οι δοκιμαστικές διαδρομές των συρμών, σε όλο το μήκος της βασικής γραμμής, καθώς έχουν ήδη εγκατασταθεί στις αποβάθρες και οι θύρες ασφαλείας (PSD).
Το κατασκευαστικό έργο για τη βασική γραμμή έχει ουσιαστικά ολοκληρωθεί. Έχουν γίνει όλα τα έργα πολιτικού μηχανικού και μένουν ορισμένα μόνο φινιρίσματα στα αρχιτεκτονικά και, το integration των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων.
Να σημειωθεί ότι το κόστος κατασκευής της βασικής γραμμής του Μετρό, μαζί με τις συμπληρωματικές συμβάσεις που απαιτήθηκαν για τα αρχαιολογικά, αγγίζει το 1,5 δισ. ευρώ.
Από την υπογραφή της Σύμβασης Λειτουργίας και Συντήρησης με τον ανάδοχο, η Εταιρεία ΤΗΕΜΑ, θα πρέπει εντός 14 μηνών να μπει σε εμπορική λειτουργία η βασική γραμμή.
Πηγή in.gr
Latest News
Φράγματα και σιδηρόδρομος - Πού βρίσκονται τα νέα έργα στη Ροδόπη
Σημαντικά αρδευτικά, σιδηροδρομικά και κτιριακά έργα υλοποιούνται στην Περιφερειακή Ενότητα Ροδόπης
Έργα προστασίας από φαινόμενα διάβρωσης στην ακτογραμμή του Κορινθιακού
Ποιες περιοχές καλύπτουν - Πότε ξεκινούν οι εργασίες
Tα 8 έργα που θα αλλάξουν την Καβάλα
Ο υπουργός επιθεώρησε το εργοτάξιο του τελευταίου υποτμήματος «Κρηνίδες – Σταυρός», του οδικού άξονα «Θεσσαλονίκη – Σέρρες – Προμαχώνα» [Ε61]
Ελλάκτωρ: Μετά από 13 χρόνια διανέμει κέρδη στους μετόχους
Επιστροφή κεφαλαίου 174 εκατ. ή 0,50 ευρώ ανά μετοχή η πρόταση του ΔΣ στη ΓΣ των μετόχων
Σταϊκούρας: Πέντε σημαντικές παρεμβάσεις του Υπουργείου Mεταφορών στη Δράμα
Τις οδικές, σιδηροδρομικές και κτιριακές υποδομές που βρίσκονται σε τροχιά υλοποίησης ή έχουν ολοκληρωθεί παρουσίασε ο υπουργός
Πάνω από 460 εκατ. για την αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου στην Θεσσαλία
Με προδιαγραφές σημαντικής επαύξησης της ανθεκτικότητας του
Στην Ελλάκτωρ το 96,06% της REDS - Ολοκληρώθηκε η συναλλαγή με τους Ολλανδούς μετόχους
Στις 22 Μαίου η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της REDS για την έξοδο από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Νέο κτήριο στην Πάτρα για το Ερευνητικό Κέντρο «Αθηνά»
Η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας του ΤΑΙΠΕΔ, ως Διενεργούσα Αρχή, ανέλαβε την ωρίμανση και την ολοκλήρωση των μελετών και τευχών δημοπράτησης
Το μεγαλύτερο πρόγραμμα δημιουργίας κοινής εταιρικής κουλτούρας «τρέχει» σε Intrakat - Ακτωρ
Η CHRO το ομίλου Έλενα Στάσση εξήγησε πώς το συγκεκριμένο πρόγραμμα σκοπεύει να φέρει κοντά τους 5.800 εργαζομένους
Ξεκινάει η αξιοποίηση του πρώην εργοταξιακού χώρου του έργου ζεύξης Ρίo – Αντίρριο
Το ακίνητο βρίσκεται σε κομβικό σημείο