Το σχέδιο εταιρικού μετασχηματισμού, με απόσχιση του κλάδου τραπεζικής δραστηριότητάς της και μεταβίβασή του σε νέα 100% θυγατρική της εταιρεία («Νέα Alpha Bank»), ενέκρινε η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της.
Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της Alpha Bank, ο εταιρικός μετασχηματισμός αποτελεί την αφετηρία για την παροχή καλύτερων προϊόντων και υπηρεσιών προς τους πελάτες, την ακόμη πιο ενεργή στήριξη των επιχειρήσεων και της ελληνικής οικονομίας και τη δημιουργία αξίας για τους μετόχους.
Με την ολοκλήρωση της απόσχισης, η Νέα Alpha Bank θα κατέχει τραπεζική άδεια και θα είναι 100% θυγατρική της Alpha Bank Συμμετοχών. Η Νέα Alpha Bank θα διατηρήσει την επωνυμία «Άλφα Τράπεζα Ανώνυμη Εταιρία» και τον διακριτικό τίτλο «Alpha Bank», συνεχίζοντας τη δραστηριότητά της στο Δίκτυο Καταστημάτων και στις κτιριακές εγκαταστάσεις όπου λειτουργεί σήμερα η Alpha Bank.
Η τραπεζική σχέση των πελατών, με τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις που πηγάζουν από αυτή, θα μεταβιβαστεί αυτομάτως εκ του νόμου στη Νέα Alpha Bank και η εξυπηρέτησή τους θα συνεχιστεί κανονικά από το Δίκτυο Καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα καθώς και από τα ψηφιακά Δίκτυα (myAlpha Web, myAlpha Mobile), χωρίς να απαιτείται κάποια ενέργεια από μέρους τους.
Όσον αφορά στη Διασπώμενη, αυτή θα παύσει να είναι πιστωτικό ίδρυμα και θα μετατραπεί σε εταιρεία συμμετοχών, ενώ οι μετοχές της θα παραμείνουν εισηγμένες στην Κύρια Αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών, διατηρώντας δραστηριότητες και στοιχεία περιουσίας (ενεργητικό και παθητικό) που δεν αφορούν τον κλάδο τραπεζικής δραστηριότητας.
Μετασχηματισμός σε χρόνους – ρεκόρ
Σε λιγότερο από ένα έτος, από τη στιγμή που εκκίνησε η διαδικασία, το καλοκαίρι του 2020, η Αlpha Bank προχώρησε με αποφασιστικά βήματα, παρά τη δυσμενή συγκυρία, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση. Συγκεκριμένα:
-Ολοκλήρωσε τη διαγωνιστική διαδικασία για το Galaxyκαι την πώληση του 80% της Cepal εν μέσω πρωτοφανούς αβεβαιότητας και χωρίς καν τη δυνατότητα δια ζώσης συναντήσεων με τους επενδυτές
-Κατέληξε στην επιλογή της Davidson Kempner ως προτιμητέου επενδυτή, με όρους άμεσα ανταγωνιστικούς αν όχι καλύτερους έναντι συναλλαγών που προηγήθηκαν της πανδημίας, και, ταυτόχρονα, κατέστησε την Cepal στρατηγικό σύμμαχο, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για ακόμη ταχύτερη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης των καθυστερούμενων οφειλών. Η ολοκλήρωση της μεταβίβασης της Cepal στην Davidson Kempnerαναμένεται μέσα στο προσεχές δίμηνο.
Latest News
Πώς το «Μάντσεστερ των Βαλκανίων» ξέμεινε από κλωστοϋφαντουργίες
Η αναστολή λειτουργίας της Βαρβαρέσος και το τέλος στην κλωστοϋφαντουργίας στη Νάουσα μετά από 150 χρόνια - Τι έλεγε ο Άδωνις Γεωργιάδης το 2019
Ανεβάζουν ταχύτητα τα έσοδα από προμήθειες των τραπεζών
Τι έδειξαν οι οικονομικές καταστάσεις Εθνικής και Πειραιώς για το πρώτο τρίμηνο του 2024
Το American Dream των ελληνικών startups – Ποιοι κολοσσοί έριξαν 4 δισ. δολ.
Στο επενδυτικό ραντάρ παικτών παγκόσμιας εμβέλειας το οικοσύστημα υψηλής τεχνολογίας της χώρας μας
Η εφτάψυχη ΔΕΠΑ Εμπορίας – Οι μάχες με Gazprom και πράσινη μετάβαση
Οι 2 νάρκες, το πωλητήριο και η φυγή προς Ευρώπη και Ουκρανία
Πώς «απαντούν» οι εισηγμένες στις αναταράξεις των επιτοκίων
Οι μεγάλοι όμιλοι λαμβάνουν μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μετριάσουν τις επιπτώσεις
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα