
Στη καλύτερη στιγμή της βρίσκεται η ναυτιλιακή εταιρεία Danaos του Γιάννη Κούστα η οποία ελέγχει ένα στόλο από 65 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Η αλματώδης άνοδος του κλάδου των containerships έχει ιδιαίτερα θετικές επιπτώσεις στα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου 2002 της Danaos καθώς τα έσοδα της αυξήθηκαν στα 132,118 εκατ. δολ από 106,2 εκατ. δολ το πρώτο τρίμηνο του 2020 ενώ τα προσαρμοσμένα κέρδη εκτοξεύτηκαν στα 58 εκατ. δολ από 33,3 εκατ. δολ το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγουμένου έτους.
Σε δηλώσεις του ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρεία που είναι εισηγμένης το NYSE σχολίασε μεταξύ άλλων ότι η Danaos, βρίσκεται στην καλύτερη θέση για να και αποκομίζει όλα τα οφέλη από το υφιστάμενο περιβάλλον της αγοράς. Στις 12 Απριλίου ολοκληρώσαμε την αναχρηματοδότησή μας του χρέους με πολύ ανταγωνιστικούς όρους ενώ η εξαιρετική απόδοση του κλάδου των τακτικών γραμμών είχε πολλές ευεργετικές επιπτώσεις στην Danaos. Η συμμετοχή της στην ΖΙΜ εκτιμάται σήμερα σε περίπου 400 εκατομμύρια δολάρια, είπε ο κ. Κουστας ενώ κάθε νέα ναύλωση πλοίου της Danaos συμφωνείται σε επίπεδα ρεκόρ κάτι που θα αποτυπωθεί στα αποτελέσματα των επομένων τριμήνων.
Η ισχυρή οικονομική μας κατάσταση και η αισιόδοξή μας άποψη για το μέλλον οδήγησαν το Διοικητικό Συμβούλιο να αποφασίσει την διάθεση και πάλι ενός σταθερού τριμηνιαίου μερίσματος 0,50 δολ ανά μετοχή, ανακοίνωσε ο κ. Κούστας προσθέτοντας ότι η μετοχή έχει απόδοση πάνω από 1000% από τον προηγούμενο Νοέμβριο.
Αναφερόμενος γενικότερα στην αγορά των τακτικών γραμμών (liners) ο κ. Κούστας σημείωσε μεταξύ άλλων ότι η δραματική ανάκαμψη και η ισχύς της αγοράς που ξεκίνησε στις αρχές του έτους συνεχίζει αμείωτη, αν όχι ισχυρότερη. Εκτίμησε ότι το θετικό momentum θα συνεχισθεί καθώς τα συμβόλαια ναύλωσης που υπογράφονται έχουν μεγαλύτερη διάρκεια και είναι σε υψηλότερα επίπεδα. Επίσης οι αυξημένες νέες παραγγελίες που τοποθετούνται θα πέσουν στο νερό μετά από τουλάχιστον δυο χρόνια συνεπώς τα επόμενα δυο χρόνια δεν θα καταγραφεί σοβαρή αύξηση προσφερόμενης χωρητικότητας. Εκτιμά δε ότι η αναμενόμενη ισχυρή αύξηση της ζήτησης μετά την πανδημία θα απορροφήσει άνετα το υπάρχον βιβλίο παραγγελιών.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.