Στη καλύτερη στιγμή της βρίσκεται η ναυτιλιακή εταιρεία Danaos του Γιάννη Κούστα η οποία ελέγχει ένα στόλο από 65 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Η αλματώδης άνοδος του κλάδου των containerships έχει ιδιαίτερα θετικές επιπτώσεις στα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου 2002 της Danaos καθώς τα έσοδα της αυξήθηκαν στα 132,118 εκατ. δολ από 106,2 εκατ. δολ το πρώτο τρίμηνο του 2020 ενώ τα προσαρμοσμένα κέρδη εκτοξεύτηκαν στα 58 εκατ. δολ από 33,3 εκατ. δολ το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγουμένου έτους.
Σε δηλώσεις του ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρεία που είναι εισηγμένης το NYSE σχολίασε μεταξύ άλλων ότι η Danaos, βρίσκεται στην καλύτερη θέση για να και αποκομίζει όλα τα οφέλη από το υφιστάμενο περιβάλλον της αγοράς. Στις 12 Απριλίου ολοκληρώσαμε την αναχρηματοδότησή μας του χρέους με πολύ ανταγωνιστικούς όρους ενώ η εξαιρετική απόδοση του κλάδου των τακτικών γραμμών είχε πολλές ευεργετικές επιπτώσεις στην Danaos. Η συμμετοχή της στην ΖΙΜ εκτιμάται σήμερα σε περίπου 400 εκατομμύρια δολάρια, είπε ο κ. Κουστας ενώ κάθε νέα ναύλωση πλοίου της Danaos συμφωνείται σε επίπεδα ρεκόρ κάτι που θα αποτυπωθεί στα αποτελέσματα των επομένων τριμήνων.
Η ισχυρή οικονομική μας κατάσταση και η αισιόδοξή μας άποψη για το μέλλον οδήγησαν το Διοικητικό Συμβούλιο να αποφασίσει την διάθεση και πάλι ενός σταθερού τριμηνιαίου μερίσματος 0,50 δολ ανά μετοχή, ανακοίνωσε ο κ. Κούστας προσθέτοντας ότι η μετοχή έχει απόδοση πάνω από 1000% από τον προηγούμενο Νοέμβριο.
Αναφερόμενος γενικότερα στην αγορά των τακτικών γραμμών (liners) ο κ. Κούστας σημείωσε μεταξύ άλλων ότι η δραματική ανάκαμψη και η ισχύς της αγοράς που ξεκίνησε στις αρχές του έτους συνεχίζει αμείωτη, αν όχι ισχυρότερη. Εκτίμησε ότι το θετικό momentum θα συνεχισθεί καθώς τα συμβόλαια ναύλωσης που υπογράφονται έχουν μεγαλύτερη διάρκεια και είναι σε υψηλότερα επίπεδα. Επίσης οι αυξημένες νέες παραγγελίες που τοποθετούνται θα πέσουν στο νερό μετά από τουλάχιστον δυο χρόνια συνεπώς τα επόμενα δυο χρόνια δεν θα καταγραφεί σοβαρή αύξηση προσφερόμενης χωρητικότητας. Εκτιμά δε ότι η αναμενόμενη ισχυρή αύξηση της ζήτησης μετά την πανδημία θα απορροφήσει άνετα το υπάρχον βιβλίο παραγγελιών.
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης
Τι ζητούν οι εφοπλιστές κρουαζιερόπλοιων ενόψει της νέας σεζόν - Η επιστολή προς 65 λιμάνια
Ποια έργα υποδομής και ποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις ζητά η ΕΕΦΚΝ να προωθηθούν άμεσα προς επίλυση