Ένα φιλόδοξο σχέδιο για την περαιτέρω στήριξη της ηλεκτροκίνησης παρουσίασε ο Λευκός Οίκος. Συγκεκριμένα θα δαπανήσει 5 δισ. δολάρια μέσα στα επόμενα χρόνια για την ενίσχυση του δικτύου φόρτισης στις κεντρικές οδικές αρτηρίες των ΗΠΑ προκειμένου έτσι να διευκολυνθούν οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων.

Απώτερος σκοπός είναι η δημιουργία ενός νέου σταθμού φόρτισης ή η αναβάθμιση παλιών σταθμών κάθε πενήντα μίλια (ήτοι 80 χιλιόμετρα) διαπολιτειακών αυτοκινητοδρόμων, έτσι ώστε να ενισχυθεί η ηλεκτροκίνηση και η χώρα να «πιάσει» τους στόχους για τη μείωση των ρύπων από τα οχήματα.

Ο κάθε σταθμός θα έχει τουλάχιστον τέσσερα σημεία φόρτισης, τα οποία θα επιτρέπουν την πλήρη φόρτιση των οχημάτων μέσα σε περίπου μία ώρα.

Στο πλαίσιο αυτό οι πολιτείες καλούνται να υποβάλουν το ταχύτερο δυνατό τα σχέδια τους στην ομοσπονδιακή κυβέρνηση, έτσι ώστε οι κατασκευές να αρχίσουν ήδη από τη φετινή χρονιά για να μπορέσουν οι οδηγοί να χρησιμοποιούν τα ηλεκτρικά οχήματα για μεγάλες αποστάσεις.

Σημειωτέον, πάντως, πως το σχέδιο είναι αρκετά… «κουτσουρεμένο» δεδομένου πως το αρχικό, προεκλογικό, πλάνο του Τζο Μπάιντεν αφορούσε ένα πακέτο ύψους 15 δισ. δολαρίων για τη δημιουργία 500.000 σταθμών φόρτισης σε όλη τη χώρα μέχρι το 2030. Το νέο σχέδιο είναι πολύ μικρότερο και θα χρειαστεί και κεφάλαια από ιδιωτικές επενδύσεις για να διευρυνθεί.

Συνολικά για τον κλάδο της ηλεκτροκίνησης, ο Λευκός Οίκος έχει τοποθετήσει τον πήχη αρκετά ψηλά θέτοντας ως στόχο το 50% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων μέχρι το 2030 να είναι ηλεκτρικά. Για την ώρα οι πωλήσεις είναι σχετικά χαμηλά, αναλογώντας λιγότερο από το 3% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων, το 2021. Όμως, οι εταιρείες αναμένουν θεαματικό άλμα τα επόμενα χρόνια.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Επενδύσεις περιβαλλοντικής προστασίας: 9 στις 10 προέρχονται από την κυβέρνηση
Green |

Από την κυβέρνηση εννέα στις 10 επενδύσεις περιβαλλοντικής προστασίας

Η Ελλάδα διαθέτει περισσότερα κονδύλια από τον μέσο όρο της ΕΕ σε επιδοτήσεις ορυκτών καυσίμων, οι οποίες είναι υψηλότερες από τις επιδοτήσεις Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας. Τι αναφέρει η νέα έκθεση της Κομισιόν