Την υλοποίηση του έργου «Μετασχηματισμός Διαδικασιών Προξενικών Υπηρεσιών» του υπουργείου Εξωτερικών, ανέλαβε η Ένωση Εταιρειών «VODAFONE ΠΑΝΑΦΟΝ Α.Ε.Ε.Τ. – QUALITY & RELIABILITY A.E.» από την Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ). Το έργο είναι συνολικού προϋπολογισμού 3.911.290,32 πλέον ΦΠΑ. Στην Ένωση η Quality & Reliability συμμετέχει με 51% και η Vodafone με 49%.

Αντικείμενο του έργου είναι ο μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση των υπηρεσιών  που παρέχονται από τις Προξενικές Αρχές του υπουργείου παγκοσμίως με στόχο αφενός:

– την καταπολέμηση της γραφειοκρατίας και αφετέρου

– την διεκπεραίωση αιτημάτων χωρίς την φυσική παρουσία των πολιτών για αιτήματα σχετικά με:  Πιστοποιητικά, Ληξιαρχικές πράξεις , Διαβατήρια , Στρατολογικά, Πληρεξούσια, Μετοικεσίες, Φορολογικά , κ.α.

Με το έργο αυτό  αναμένεται να επιτευχθεί ο ψηφιακός μετασχηματισμός των Προξενικών Διαδικασιών αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής όπως:

– υπηρεσίες εικονικής υποβοήθησης (virtual assistant),
– χρήση τεχνικής νοημοσύνης
– ψηφιακή υποβολή εγγράφων και
– διασύνδεση με ψηφιακές πλατφόρμες της Γενικής Κυβέρνησης.

Οι υποστηριζόμενες διαδικασίες θα προσφέρονται σε 24ωρη βάση σε 19 διαφορετικές γλώσσες, μεταξύ των πολιτών με τις Προξενικές Αρχές προσφέροντας:

Απαντήσεις σε ποικίλα καθημερινά ερωτήματα των πολιτών

Οδηγίες για την διεκπεραίωση ερωτημάτων – αιτημάτων μέσω εικονικού βοηθού

Ψηφιοποίηση της διαδικασίας υποβολής αιτημάτων

Προσδιορισμός ημέρας και ώρας παραλαβής αιτούμενων εγγράφων στις περιπτώσεις που απαιτείται ταυτοπροσωπία

Ηλεκτρονική πληρωμή των προξενικών τελών από τους πολίτες για τις διοικητικές πράξεις των Αρχών.

Το έργο αναβαθμίζει το επίπεδο υπηρεσιών που παρέχει Υπουργείο Εξωτερικών με την:

Ανάδειξη του ΥΠΕΞ ως οργανισμού  που παρέχει ουσιαστική και άμεση πληροφόρηση και υποστήριξη σε αιτήματα πολιτών.

Ταχύτητα πληροφόρησης και διεκπεραίωσης συναλλαγών των ενδιαφερομένων.

Βελτίωση εικόνας του ΥΠΕΞ.

Παροχή δυνατότητας on line λήψης δεδομένων από τις Κεντρικές Υπηρεσίες.

Επίτευξη αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης και των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Βελτίωση επιχειρησιακής λειτουργίας των Προξενικών Αρχών.

Εξοικονόμηση  λειτουργικού κόστους.

Επίτευξη υψηλού βαθμού τυποποίησης, ακρίβειας, ποιότητας  και ταχύτητας εξυπηρέτησης.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Πύργος Πειραιάς: Λαμβάνει πιστοποίηση LEED Platinum – Ο πρώτος πράσινος ουρανοξύστης στην Ελλάδα
Επιχειρήσεις |

Ο Πύργος Πειραιά λαμβάνει πιστοποίηση LEED Platinum - Ο πρώτος πράσινος ουρανοξύστης στην Ελλάδα

Ο Πύργος Πειραιά υπερβαίνει κατά τρεις βαθμίδες τις ενεργειακές απαιτήσεις της ελληνικής νομοθεσίας για υφιστάμενα κτήρια και κατατάσσεται στην κατηγορία A+, σύμφωνα με το πρότυπο ΚΕΝΑΚ

ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Green |

ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση

Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»