Νέα αύξηση στο κύκλο εργασιών και τα κέρδη παρουσίασε στη χρήση 2021 ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιά (ΟΛΠ). Ειδικότερα ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε €154,2 εκατ. έναντι €132,9 εκατ. της χρήσης 2020, παρουσιάζοντας αύξηση ποσού €21,3 εκατ. ή ποσοστό 16%. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €49,2 εκατ. έναντι €36,9 εκατ. της χρήσης 2020, παρουσιάζοντας αύξηση ποσού €12,3 εκατ. ή ποσοστό 33,3%. Τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε €36,8 εκατ. σημειώνοντας αύξηση κατά 39,4% σε σχέση με τα €26,4 εκατ. της χρήσης του 2020. Τέλος, το προτεινόμενο μέρισμα ανά μετοχή ανήλθε σε €0,63 αυξημένο κατά 57,5% σε σχέση με το 2020 (€0,40). Τα παραπάνω ποσά αποτελούν την υψηλότερη κερδοφορία στην ιστορία της ΟΛΠ Α.Ε.
Σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, ο Προβλήτας I στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων παρουσίασε αύξηση 13,9% στην διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, το Car Terminal σημείωσε αύξηση 40,6% στη διακίνηση οχημάτων, ο τομέας της κρουαζιέρας πέτυχε σημαντική ανάκαμψη με συνολικό αριθμό 379 κρουαζιερόπλοια και ο αριθμός των δεξαμενιζόμενων πλοίων στον τομέα της ναυπηγοεπισκευής παρουσίασε αύξηση 16,5%.
Ο Πρόεδρος του ΔΣ της ΟΛΠ Α.Ε. κ. Yu Zenggang, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τα οικονομικά αποτελέσματα του 2021 και δήλωσε: «Η συνεχής αύξηση του κύκλου των εργασιών του Οργανισμού παρά της δυσκολίες, με τις οποίες όλοι βρεθήκαμε αντιμέτωποι το προηγούμενο διάστημα, εξαιτίας της πανδημίας, αποδεικνύει πως η ΟΛΠ Α.Ε. είναι μια εταιρεία με ανθεκτικότητα και ισχυρές βάσεις που υπεύθυνα συνεχίζει να εφαρμόζει και να υλοποιεί τη στρατηγική της για το Λιμάνι του Πειραιά, το οποίο ήδη πια βρίσκεται στις πρώτες θέσεις ανάμεσα στα καλύτερα λιμάνια της Μεσογείου και της Ευρώπης. Η υλοποίηση του υποχρεωτικού επενδυτικού προγράμματος της ΟΛΠ Α.Ε. συνεχίζεται σταθερά και με απόλυτη συνέπεια, η οποία πέραν της ενδυνάμωσης της οικονομικής θέσης της Εταιρείας δημιουργεί πολλαπλά οφέλη για την τοπική και εθνική οικονομία. Με την ίδια αφοσίωση και αίσθημα ευθύνης θα συνεχίσουμε τη δυναμική πορεία βιώσιμης ανάπτυξης, παραμένοντας πιστοί στο όραμα ο Πειραιάς να είναι το μεγαλύτερο λιμάνι στην Ευρώπη και ένα από τα πιο σημαντικά λιμάνια στον κόσμο, σε όρους περιβάλλοντος, ψηφιοποίησης, κοινωνίας και διακυβέρνησης».
Latest News
Με αύξηση EBITDA και ισχυρές ταμειακές ροές έκλεισε το 2023 για την Intralot - Τι δήλωσε ο Σ. Κόκκαλης
Τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας για το 2023
Σε καλό δρόμο το project αποθήκευσης CO2 στον Πρίνο
Πρόβλημα η γραφειοκρατία σύμφωνα με την CEO Energean
Τι φοβούνται οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Τα προβλήματα με τη φορολογία και το αυξημένο μη μισθολογικό κόστος
Καθαρή ανάπτυξη πωλήσεων 4% για τις επιχειρήσεις το 2024 «βλέπει» η Εθνική [έρευνα]
Γιατί η τράπεζα περιμένει η «νέα οικονομία» να κερδίσει περισσότερο έδαφος τα επόμενα χρόνια και να στηρίξει ακόμη περισσότερο το ΑΕΠ
Mytilineos Energy Metals: Σύμπραξη για το Data Youth για ανέργους με ψηφιακές δεξιότητες
Μέσω του Data Youth θα παρέχονται δωρεάν συμβουλευτική και κατάρτιση δεξιοτήτων σε δεκάδες άνεργους νέους και νέες
«Μπήκε» με το... αριστερό το 2024 για το λιανεμπόριο - Πτώση 2,3% τον Ιανουάριο [γράφημα]
Ποιοι κλάδοι κατέγραψαν τη μεγαλύτερη μείωση σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2023
«Λευκός καπνός» για την Avramar – Έπεσαν οι υπογραφές για δάνειο 20 εκατ. ευρώ
Το αμέσως επόμενο διάστημα εκτιμάται πως θα ξεκινήσει και η διαδικασία εύρεσης νέου επενδυτή
Χρηματοδότηση 45 εκατ. δολαρίων για την Blueground – Πώς έφτασε τα 15.000 διαμερίσματα σε όλο τον κόσμο
Η αξία της εταιρείας έχει αυξηθεί από την προηγούμενη αποτίμηση των 750 εκατ. δολαρίων τον Σεπτέμβριο του 2021
Δέσμη 7 μέτρων για τη ΛΑΡΚΟ - Τι θα γίνει με τους εργαζόμενους
Τα μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση
Τζίρος 150 εκατ. ευρώ για την Cordia του Ν. Καραμούζη και νέα deals στα τρόφιμα
Ανεβάζουν ταχύτητα ο Νίκος Καραμούζης και το family office της Μαριάννας Λάτση – Σε ποιους κλάδους θα γίνουν τα επόμενα deals