
Η διακίνηση ποσότητας ρεκόρ εμπορευματοκιβωτίων, τόσο σε επίπεδο εισαγωγών όσο και εξαγωγών τον περασμένο Αύγουστο, ώθησε το λιμάνι της Νέας Υόρκης και του Νιου Τζέρσεϊ στην πρώτη θέση στις Ηνωμένες Πολιτείες, ξεπερνώντας τα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς.
Όπως αναφέρει το CNBC, αυτό συμβαίνει καθώς η ροή του εμπορίου συνεχίζει να απομακρύνεται από τη Δυτική Ακτή. Το λιμάνι του Λος Άντζελες κατέλαβε την τρίτη θέση στη χώρα διακινώντας 805.314 εμπορευματοκιβώτια, 37.877 λιγότερα από το λιμάνι της Νέας Υόρκης και του Νιου Τζέρσεϊ, όπου διακινήθηκαν 843.191. Το λιμάνι του Λονγκ Μπιτς κατέλαβε τη δεύτερη θέση, με 806.940 εμπορευματοκιβώτια.
Διαβάστε επίσης: «Ever Given»: 18 μήνες και οι παρενέργειες της προσάραξης παραμένουν
«Υπερβαίνουμε τους προ πανδημίας αριθμούς. Είναι εκπληκτικό και πρέπει να αποδώσουμε τα εύσημα στους άνδρες και τις γυναίκες που μεταφέρουν το φορτίο με τέτοια αποτελεσματικότητα», δήλωσε ο Kevin O’Toole, πρόεδρος της Λιμενικής Αρχής. «Ο σχεδιασμός μας επιτρέπει αυτή την πρόσθετη χωρητικότητα που δεν θα μπορούσε να καταγραφεί πριν από τέσσερα ή πέντε χρόνια».
Αυτός ο Αύγουστος ήταν ο πιο πολυσύχναστος Αύγουστος στην ιστορία του λιμανιού της Νέας Υόρκης και του Νιου Τζέρσεϋ και ο τέταρτος πιο πολυσύχναστος μήνας στην ιστορία.
Μεταφορά του ενδιαφέροντος στην Ανατολική Ακτή
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παραθέτει το CNBC, τα λιμάνια της Ανατολικής Ακτής οδηγούν την κούρσα, εξαιτίας της συνεχιζόμενης αύξησης του εμπορίου τους περασμένους μήνες, ενώ γίνεται και ιδιαίτερη αναφορά στην καλύτερη προετοιμασία από πλευράς υποδομών.
Βέβαια, επισημαίνεται πως η διαχείριση αριθμού – ρεκόρ εμπορευματοκιβωτίων, οδήγησε σε νέο «μποτιλιάρισμα» έξω από τα λιμάνια και ως εκ τούτου σε καθυστερήσεις παράδοσης των προϊόντων. Ωστόσο, αυτή η συμφόρηση δεν μπορεί να συγκριθεί με το καλοκαίρι – φωτιά που μας πέρασε.
Κατά τη διάρκεια της περασμένης εβδομάδας, ο ιστότοπος MarineTraffic κατέγραψε 28 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε αναμονή από το λιμάνι της Σαβάνας στη Τζόρτζια με μέση αναμονή 9,9 ημέρες. Στο λιμάνι της Νέας Υόρκης και του Νιου Τζέρσεϊ, 12 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων περιμένουν κατά μέσο όρο 9 ημέρες, ενώ στο λιμάνι του Χιούστον βρίσκονται αγκυροβολημένα 25 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα οποία περιμένουν κατά μέσο όρο οκτώ ημέρες.
Τα δεδομένα δείχνουν ότι ο αριθμός των πλοίων που βρίσκονται σε ουρά στη Τζόρτζια έχουν μειωθεί από πάνω από 30 τον περασμένο μήνα σε μόλις 16 σήμερα, ενώ η κυκλοφοριακή συμφόρηση στη Νέα Υόρκη είναι επίσης ελαφρώς μειωμένη.
«Κατά το τέταρτο τρίμηνο οι καθυστερήσεις στα λιμάνια ενδέχεται να επιβραδυνθούν, λόγω της μείωσης του αριθμού των πλοίων που οφείλεται στην κάμψη της καταναλωτικής ζήτησης», επισημαίνει το CNBC.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)