Σούπερ μάρκετ: Φωτιά και λάβρα οι τιμές τον Σεπτέμβριο – Ανατιμήσεις 11,1% στο καλάθι

Ανατιμήσεις 11,1% στο καλάθι - Τι ξόδεψαν φέτος οι Έλληνες στις «back-to-school» εβδομάδες σύμφωνα με τη NielsenQ

Σούπερ μάρκετ: Φωτιά και λάβρα οι τιμές τον Σεπτέμβριο – Ανατιμήσεις 11,1% στο καλάθι

«Φωτιά» έχουν πάρει οι τιμές στα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα (FMCGs) αυξάνοντας την πίεση στους οικογενειακούς προϋπολογισμούς εν όψει ενός ζοφερού χειμώνα.

Ο συνολικός τζίρος στο οργανωμένο λιανεμπόριο παρουσιάστηκε αυξημένος κατά 11,1%, τις εβδομάδες πριν και μετά το άνοιγμα των σχολείων (εβδομάδες 36 και 37) σύμφωνα με τα στοιχεία της NielsenQ, με την άνοδο να οφείλεται σχεδόν εξ ολοκλήρου στις πληθωριστικές αναπροσαρμογές των τιμών για το σύνολο των ταχυκίνητων κατηγοριών.

Διαβάστε επίσης: Σούπερ μάρκετ: Η ακρίβεια ξανακάνει «βασίλισσα» την ιδιωτική ετικέτα

Κι αυτό γιατί την ίδια χρονική περίοδο οι όγκοι πωλήσεων στα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα παρουσίασαν ποσοστό ανάπτυξης μόλις στο +0,7% όταν σε αξία παρουσίασαν βελτιωμένο τζίρο κατά 11,8%!

Διαβάστε επίσης: Φάκελος – Τρόφιμα και Ποτά: 46 deals που άλλαξαν για πάντα το τραπέζι των ελληνικών νοικοκυριών

Αύξηση και στα χύμα προϊόντα

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της NielsenQ, που περιλαμβάνουν τα καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ. σε Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, συμπεριλαμβανομένων των νησιών και του discount καναλιού, εκτός από τις ταχυκίνητες κατηγορίες (FMCGs), οι οποίες είχαν τη μεγαλύτερη συμμετοχή σε αυτή τη θετική τάση για τους τζίρους των σούπερ μάρκετ, θετικά επίσης κινήθηκαν τόσο οι κατηγορίες των φρέσκων προϊόντων επί ζυγίω (+10,8%) καθώς και του Bazaar (+3,8%).

Ποιες κατηγορίες παρουσίασαν διψήφια ποσοστά ανόδου

Ειδικότερα, κατηγορίες που συνδέονται με το άνοιγμα των σχολείων (γάλα, μπισκότα, χυμοί, γραφική ύλη κ.α.) παρουσίασαν σημαντική ανάπτυξη, με τις περισσότερες να αναπτύσσονται με διψήφιο ρυθμό.

Ενδεικτικά αναφέρονται το συσκευασμένο ψωμί στο +29,2%, η γραφική ύλη στο +14,7%, τα δημητριακά στο +11,6% και οι συσκευασμένοι χυμοί στο +8,2%.

Να σημειωθεί πως ο συνολικός τζίρος στο οργανωμένο λιανεμπόριο παρουσιάστηκε αυξημένος κατά 11,1% συνυπολογίζοντας και τις προσθήκες νέων καταστημάτων, ενώ αν εξαιρέσουμε τα ανοίγματα νέων καταστημάτων, η ανάπτυξη στο συνολικό καλάθι ήταν ελαφρώς πιο μετριοπαθής, στο 9,7%.

OT Originals

Περισσότερα από Business

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο