
Στην αναχρηματοδότηση δανείων με συμφωνίες sale and leaseback προχώρησε η Seanergy Maritime Holdings Corp.. Η εισηγμένη στον NASDAQ ναυτιλιακή εταιρεία, ανακοίνωσε συμφωνίες αναχρηματοδότησης τριών υφιστάμενων Capesize πλοίων με δύο συμφωνίες sale and leaseback από Ιάπωνες χρηματοδότες, καθώς και ενός νέου δανείου («Πράσινο Δάνειο»), που συνδέεται με τη βιωσιμότητα και την μείωση ρύπων του εν λόγω πλοίου το οποίο χορηγήθηκε από μεγάλο Ευρωπαϊκό χρηματοδότη. Το Πράσινο Δάνειο αποτελεί το πέμπτο πράσινο δάνειο για την Seanergy. Οι αναχρηματοδοτήσεις με sale and leaseback είναι ύψους 38 εκατ. δολαρίων και αφορούν δύο υφιστάμενα Capesize πλοία του 2010 με scrubbers. Το περιθώριο κυμαίνεται μεταξύ 2,80% και 3,00% πάνω από το SOFR, το οποίο είναι χαμηλότερο από τις προηγούμενες δανειακές συμβάσεις κατά 0,5% έως και 1,20%. Πλέον του χαμηλότερου κόστους, τα δύο sale and leasebacks απελευθέρωσαν περίπου 15 εκατ. δολάρια ρευστότητα για την Εταιρεία.
Seanergy Maritime: Πούλησε δύο πλοία και αγόρασε άλλο ένα
Το νέο πράσινο δάνειο
Το νέο Πράσινο Δάνειο το οποίο αφορά ένα υφιστάμενο πλοίο του 2011 με scrubber, είναι ύψους 15,75 εκατ. δολαρίων και έχει επιτόκιο SOFR + 2,65%, το οποίο αυξομειώνεται κατά 0,05% με βάση ορισμένα κατώτατα όρια μείωσης των εκπομπών διοξειδίου. Επίσης, βελτιώθηκε σημαντικά η συμφωνία χρονοναύλωσης («T/C») με τον υφιστάμενο ναυλωτή επιτυγχάνοντας υπεραπόδοση έναντι του δείκτη Baltic Capesize Index, ενώ αυξήθηκε σημαντικά ο επιμερισμός κερδών από τη χρήση του scrubber προς όφελος της Seanergy.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε: «Οι νέες αναχρηματοδοτήσεις μειώνουν περεταίρω το κόστος δανεισμού μας με την εξασφάλιση χαμηλότερων επιτοκίων και πιο ευέλικτων όρων χρηματοδότησης. Παράλληλα διευρύνουμε τις τραπεζικές μας σχέσεις με ποιοτικές πηγές χρηματοδότησης στην Ευρώπη και την Ιαπωνία. Επιπλέον, ενισχύουμε περαιτέρω την ρευστότητα μας αποδεσμεύοντας περίπου 15 εκατ. δολάρια, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για περαιτέρω ανάπτυξη του στόλου μας, καθώς και εταιρικές συναλλαγές με στόχο τη βελτίωση της αποτίμησης των μετοχών μας. Τέλος, η σύναψη ενός ακόμα πράσινου δανείου, το πέμπτο για τη Seanergy, πιστοποιεί τη δέσμευσή μας στη βιωσιμότητα και το ESG καθώς επίσης και την υποστήριξή μας στις προσπάθειες του κλάδου για απανθρακοποίηση.»
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. Με κετρικά γραφεία στη Γλυφάδα, είναι η μοναδική εταιρεία εισηγμένη στο Αμερικανικό χρηματιστήριο που διαχειρίζεται αποκλειστικά στόλο πλοίων τύπου Capesize. Ο στόλος της Εταιρείας αποτελείται από 16 πλοία τύπου Capesize, με συνολική μεταφορική ικανότητα που ανέρχεται στους 2.846.965 dwt και με μέση ηλικία στόλου τα 12,3 περίπου έτη.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα