Το πιο οικονομικό πακέτο μηνιαίας συνδρομής στο Netflix, το οποίο όμως περιλαμβάνει και διαφημίσεις, απέκτησε συνολικά 15 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες σε μηνιαία βάση, όπως ανακοίνωσε την Τετάρτ ο κολοσσός του streaming, έναν χρόνο αφότου παρουσίασε το νέο σχέδιό της για την αύξηση των συνδρομητών και των εσόδων μετά από μια επιβράδυνση που κατέγραψε το προηγούμενο διάστημα.
Η εταιρεία είχε πέντε εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες στο πακέτο με τις διαφημίσεις τον περασμένο Μάιο και αύξησε τις τιμές στα προγράμματά της χωρίς διαφημίσεις, σε μια προσπάθεια να ωθήσει περισσότερους συνδρομητές στο πακέτο όπου οι διαφημίσεις συμβάλλουν στην αύξηση των εσόδων ανά χρήστη.
Netflix: Αυξάνει τις τιμές σε ΗΠΑ, μετά την καλύτερη αύξηση συνδρομητών εδώ και χρόνια
Το Netflix αύξησε τις τιμές συνδρομής για ορισμένα προγράμματα στις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Βρετανία και τη Γαλλία τον περασμένο μήνα, αφού οι προσθήκες 9 εκατομμυρίων συνδρομητών του τρίτου τριμήνου διέλυσαν τις πενιχρές – όπως αποδείχτηκε- εκτιμήσεις της Wall Street για 6 εκατομμύρια.
Στροφή στην πολιτική διαφημίσεων
Αφού αντιστάθηκε στις διαφημίσεις για χρόνια, το Netflix άλλαξε πολιτική τον Απρίλιο του 2022 αφότου έχασε σημαντικό μερίδιο συνδρομητών του το πρώτο τρίμηνο του έτους.
Ένα μήνα μετά την κυκλοφορία του πακέτου με τις διαφημίσεις από το Netflix πέρυσι, ο αντίπαλό του, Disney+, κυκλοφόρησε επίσης την διαφημιστική του έκδοση σε μια προσπάθεια να αυξήσει τα έσοδα και τα κέρδη της εταιρείας.
Άλλες υπηρεσίες streaming, όπως το HBO Max, το Paramount+ και το Peacock προσφέρουν επίσης εκδόσεις των υπηρεσιών τους που υποστηρίζονται από διαφημίσεις, μιμούμενοι το επιχειρηματικό μοντέλο που εδώ και καιρό υποστηρίζει την τηλεοπτική επιχείρηση.
Το Prime Video της Amazon θα αρχίσει κι αυτό από τον επόμενο χρόνο να προσφέρει υπηρεσίες με διαφημίσεων, παράλληλα με ένα πακέτο χωρίς διαφημίσεις, αλλά σε υψηλότερες τιμές.
Το Netflix ανέφερε κατά τη διάρκεια των αποτελεσμάτων του τρίτου τριμήνου ότι η υιοθέτηση του διαφημιστικού του σχεδίου, το οποίο κοστίζει 6,99 δολάρια το μήνα στις Ηνωμένες Πολιτείες, συνέχισε να αναπτύσσεται με τη συνδρομή να αυξάνεται σχεδόν κατά 70% διαδοχικά. Στις χώρες όπου το διαφημιστικό σχέδιο ήταν διαθέσιμο, το 30% των εγγραφών προέρχονταν από το διαφημιστικό επίπεδο.
Latest News
NASA: Έλαβε για πρώτη φορά μήνυμα με λέιζερ από το βαθύ Διάστημα
Έφτασε με ακραία ταχύτητα από απόσταση 1,5 φοράς μεταξύ Γης και Ήλιου – Η αποστολή στέφθηκε από επιτυχία, αποδεικνύοντας την αξιοπιστία του νέου συστήματος επικοινωνίας με λέιζερ αντί για ραδιοκύματα
Το TikTok ο νέος «βασιλιάς» των social media – Ποιος είναι ο άντρας πίσω από τη viral εφαρμογή;
Η εφαρμογή επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν μουσική και βίντεο σύντομης διαρκείας.
Νέα επένδυση «μαμούθ» της Microsoft σε υποδομές cloud και AI
Η Microsoft επιθυμεί να επεκτείνει περαιτέρω τις δυνατότητες ανάπτυξης της τεχνητής νοημοσύνης, παγκοσμίως
Meta και Ray-Ban κυκλοφορούν περιορισμένη έκδοση «έξυπνων γυαλιών» Ferrari
Μόνο 1.000 ζεύγη των γυαλιών ηλίου περιορισμένης έκδοσης είναι διαθέσιμα
Ποια νέα μέτρα εξετάζουν οι ΗΠΑ για τις εξαγωγές τεχνολογίας στην Κίνα
Η Ουάσιγκτον προτρέπει την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα και την Ολλανδία να περικόψουν την προσφορά εργαλείων και τεχνολογίας
Eταιρείες ουρανίου «τρίβουν τα χέρια τους» - Τα data centers θα δώσουν ώθηση στην πυρηνική ενέργεια;
Τα chatbots όπως το ChatGPT απαιτούν περίπου 10 φορές περισσότερη ενέργεια από μηχανές αναζήτησης όπως το Google Search
Πώς εκατομμύρια Αμερικανοί κινδυνεύουν να βρεθούν... offline
Πολιτικά παιχνίδια ενδέχεται να στερήσουν από εκατομμύρια αμερικανικά νοικοκυριά την οικονομική πρόσβαση στο ευρυζωνικό διαδίκτυο
Στέλνουν στα δικαστήρια Microsoft - OpenAI 8 εκδότες εφημερίδων
Η ομάδα των οκτώ εκδοτών εφημερίδων διαφωνεί με το ChatGPT και τον ψηφιακό βοηθό Copilot της Microsoft
Η θεωρία συνωμοσίας που «προέβλεψε» το τέλος του διαδικτύου
Η «Θεωρία του Νεκρού Διαδικτύου» είναι μια θεωρία συνωμοσίας ότι το Διαδίκτυο ελέγχεται από τεχνητή νοημοσύνη και ότι το περιεχόμενο που βλέπουμε σήμερα στο διαδίκτυο παράγεται από bot
Πενταπλάσια κέρδη για την Huawei στο α' τρίμηνο - «Αναγέννηση» στον κλάδο smartphone
«Η ψηφιοποίηση, η ευφυΐα και η απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα» συνέβαλαν στην αύξηση των εσόδων