
Με επιτυχία παρέλαβε η Capital Gas Ship Management Corp. το νεότευκτο «Amore Mio I», ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carrier) που κατασκευάστηκε από τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries, στη Νότιο Κορέα.
Με χωρητικότητα φορτίου 174.000 κυβικών μέτρων, είναι ένα εξαιρετικά αποδοτικό πλοίο, που χρησιμοποιεί κινητήρες MAN MEGA, εξοπλισμένο με συστήματα τελευταίας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου συστήματος λίπανσης αέρα, αυξημένων ορίων πλήρωσης φορτίου (άνω του 99%), γεννήτριες συνδεόμενες με τον κεντρικό άξονα.
LNG Carriers: Στην πρώτη γραμμή ζήτησης για την επόμενη 10ετία
Πρωτοπορία
Αντιπροσωπεύει την πρωτοπορία της νέας γενιάς πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), θέτοντας ένα νέο σημείο αναφοράς στον κλάδο, χάρη στον εξαιρετικά χαμηλό περιβαλλοντικό αντίκτυπό του. Αυτό το επιτυγχάνει χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής σχεδιασμένες να ελαχιστοποιούν την διαφυγή μεθανίου και να μειώνουν σημαντικά τις εκπομπές CO2, καθιστώντας το ένα από τα πιο οικολογικά πλοία του παγκοσμίου στόλου. Είναι το όγδοο από τα δεκαοκτώ πλοία που παραδίδονται στην εταιρεία έως το 2027.
Η Capital Gas
Υπενθυμίζεται ότι η Capital Gas Ship Management Corp. (“Capital Gas”) είναι ένας πάροχος υπηρεσιών διαχείρισης πλοίων, ο οποίος διαχειρίζεται επί του παρόντος έναν στόλο 21 σύγχρονων πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, 2 πρωτοποριακών πλοίων μεταφοράς LCO2 και 2 πλοίων VLAC (Very Large Ammonia Carriers) διπλού καυσίμου με συνολική μεταφορική ικανότητα περίπου 3,18 εκατομμυρίων κυβικών μέτρων. Ο υπό διαχείριση στόλος περιλαμβάνει πλοία της εισηγμένης στο Nasdaq Capital Product Partners L.P.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα