Να γνωστοποιηθούν τα προϊόντα της αθέμιτης κερδοφορίας των δυο πολυεθνικών εταιρειών στις οποίες επιβλήθηκε πρόστιμο ζητάει η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας με εξώδικη πρόσκλησης της προς την Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) και τον υπουργό Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα.
Με το εξώδικο η οργάνωση των καταναλωτών ζητάει από το υπουργείο να ανακοινώσει δημόσια τους κωδικούς των προϊόντων, τις επωνυμίες και γενικότερα οποιοδήποτε προσδιοριστικό στοιχείο έχει έτσι ώστε να προκύψει η περιγραφή της παράβασης και να υπάρξει ορθή και ακριβής ενημέρωση των καταναλωτών.
ΕΚΤ: Οι πολυεθνικές φέρνουν τη παραγωγή τους σε φιλικές χώρες – Αυξάνεται το κόστος
Επίσης, ζητάει να ενημερωθεί για το χρονικό διάστημα που οι δυο πολυεθνικές παραβίασαν τη νομοθεσία, ρωτάει εάν η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης προτίθεται να επιβάλει ανώτατες τιμές σε προϊόντα και υπηρεσίες σημαντικά για τη διαβίωση των καταναλωτών, και εάν έλεγξε η ΔΙΜΕΑ την αρχική τιμή επί της οποίας υπολόγισαν οι δύο πολυεθνικές την έκπτωση τουλάχιστον 5% για τουλάχιστον 6 μήνες για όσα από τα προϊόντα τους που συμμετέχουν στη σχετική πρωτοβουλία, ώστε να αποκλειστεί ότι υπολογίστηκε η έκπτωση με αυξημένη τιμή.
Τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν στις δύο πολυεθνικές εταιρείες P&G και Unilever είναι τα αυστηρότερα που έχουν επιβληθεί και αυτό θα επαναληφθεί, εάν χρειαστεί, όπως διαμηνύει στην αγορά το υπουργείο Ανάπτυξης, υπενθυμίζοντας σχεδόν σε καθημερινή βάση ότι οι έλεγχοι είναι συνεχείς για όλο το εύρος προϊόντων και υπηρεσίων.
Οι εν λόγω δύο πολυεθνικές έχουν τις ενστάσεις τους για τα πρόστιμα που τούς επιβλήθηκαν και ετοιμάζουν την υπερασπιστική γραμμή τους για να ακολουθήσουν τη νομική οδό (καταβάλλοντας ωστόσο το πρόστιμο) και ήδη έχουν προσλάβει μαθηματικούς και ειδικούς τεχνοκράτες για να ετοιμάσουν το «νομικό οπλοστάσιο τους», αμφισβητώντας τη μεθοδολογία που χρησιμοποιείται για τους ελέγχους.
Latest News
Ποια προϊόντα και υπηρεσίες αγοράζουν διαδικτυακά οι Έλληνες - Τι είδε η Eurostat
Η ψηφιοποίηση κερδίζει συνεχώς έδαφος και αυτό φαίνεται στις αγορές μας. Τι επιλέγουν οι καταναλωτές να αγοράσουν από το διαδίκτυο.
13 ιδιωτικά νησιά στην Ελλάδα ζητούν επενδυτές – Τα εμπόδια για τις αγοραπωλησίες
Μεγάλη η ζήτηση στα μεσιτικά γραφεία για ανάπτυξη νέων super luxury ξενοδοχειακών μονάδων
Τα 90 δισ. που θα άλλαζαν την οικονομία – Τα κόκκινα δάνεια και τα deals επιχειρήσεων
Πολύ λίγα μέχρι στιγμής τα deals για την εξαγορά προβληματικών επιχειρήσεων μέσω της διαδικασίας διαχείρισης των κόκκινων δανείων
Πόσο άλλαξε η οικονομία μετά τη χρεοκοπία – Τι λένε οικονομολόγοι και οίκοι
Δεκατέσσερα χρόνια μετά το Καστελλόριζο, ποιες είναι οι προσδοκίες και οι επισημάνσεις για το νέο παραγωγικό μοντέλο ανάπτυξης
Η σχέση των Ελλήνων με τις ψηφιακές τεχνολογίες - Τα social media και οι τραπεζικές συναλλαγές
Πώς υιοθετούν οι επιχειρήσεις τις ψηφιακές τεχνολογίες; Πώς χρησιμοποιούν οι πολίτες τις δημόσιες και άλλες υπηρεσίες στο διαδίκτυο; Ποια είναι η συμμετοχή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Ούτε 1 στους 10 δεν έκανε χρήση των επιδοτήσεων
Κύριες αιτίες η έλλειψη ίδιας συμμετοχής και το υψηλό κόστος των εργασιών – Ποιες παρεμβάσεις είχαν τη μεγαλύτερη ζήτηση
Εξαγωγές, τουρισμός και Ταμείο Ανάκαμψης κινητήριοι μοχλοί της ανάπτυξης
H δημοσιονομική πειθαρχία θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ, εάν η χώρα επιθυμεί να αποφύγει δυσάρεστες εξελίξεις
Ποιοι κλάδοι έκαναν «Ανάσταση» και ποιοι τραβούν (ακόμη) Γολγοθά
Ποια είναι η εικόνα στην αγορά – Τι λένε στον ΟΤ επιχειρηματίες για την πασχαλινή κίνηση
Με «συνοδηγό» την ακρίβεια η πασχαλινή έξοδος - Στα ύψη η βενζίνη
Ξεφεύγει η τιμή των καυσίμων σε Λεκανοπέδιο και δημοφιλείς προορισμούς – Βάσανο το πασχαλινό τραπέζι, πού κυμαίνονται οι τιμές