Σχεδόν τα μισά αυτοκίνητα που πουλήθηκαν στην ΕΕ από τον Ιανουάριο έως τον Νοέμβριο ήταν ηλεκτροκίνητα, υβριδικά ή υβριδικά πρίζας, δείχνουν τα τελευταία δεδομένα της βιομηχανίας.
Από τα μέσα Νοεμβρίου μάλιστα τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης έχασαν την κυριαρχία τους.
Μέχρι τον Νοέμβριο τα μοντέλα με ηλεκτροκινητήρα αντιστοιχούσαν στο 47,6% των ταξινομήσεων νέων επιβατικών οχημάτων στην ΕΕ, έναντι 43% το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, ανακοίνωσε ο Σύνδεσμος Ευρωπαϊκών Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).
Ηλεκτροκίνηση: Ποιό είναι το πραγματικό κόστος της ιδιοκτησίας ηλεκτρικών οχημάτων
Οι ταξινομήσεις νέων οχημάτων στην Ένωση αυξήθηκε κατά 6,7% τον Νοέμβριο, 17ο συνεχόμενο μήνα ανόδου, με την ετήσια αύξηση για τα ηλεκτροκίνητα να φτάνει το 13,3%.
Οι πωλήσεις οχημάτων βενζίνης αυξήθηκαν κατά 4,2%, των ντιζελοκίνητων αντίθετα έπεσαν κατά 10,3%.
Οι ταξινομήσεις πλήρως ηλεκτροκίνητων αυξήθηκε κατά 16,4% σε ετήσια βάση στα 144.378 αυτοκίνητα, παρόλο που οι ταξινομήσεις στην Γερμανία, την μεγαλύτερη αγορά ηλεκτροκίνητων στην Ευρώπη, μειώθηκαν κατά 22,5% στα 44.943 οχήματα.
Μεταξύ των οχημάτων με ηλεκτροκινητήρα, οι καταναλωτές συνεχίζουν να προτιμούν τα υβριδικά, των οποίων η ζήτηση αυξήθηκε κατά 28,7% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα.
Αντίθετα, οι ταξινομήσεις υβριδικών πρίζας μειώθηκan κατά 22,1%.
Παρά τη διάδοση της ηλεκτροκίνητης, η ACEA προειδοποίησε πριν από λίγες ημέρες ότι η Ευρώπη κινδυνεύει να μείνει πίσω από τον ανταγωνισμό χωρίς σαφή στρατηγική, την ώρα που η Κίνα κυριαρχεί στις εφοδιαστικές αλυσίδες και οι ΗΠΑ παίρνουν μέτρα τόνωσης της εγχώριας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Τους τελευταίους μήνες εξάλλου οι πωλήσεις δείχνουν να έχουν φτάσει σε πλατό. Η Volkswagen, η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, ανέφερε τον Οκτώβριο ότι η ζήτηση είναι μικρότερη του αναμενόμενου, ενώ η Mercedes-Benz προειδοποίησε για προβλήματα εφοδιασμού και πτώσεις τιμών.
Τον Νοέμβριο οι ταξινομήσεις αυξήθηκαν κατά 11,4% για τη Volkswagen και κατά 6,1% για τη Renault, ενώ έπεσαν κατά 7,3% για τη Stellantis, σύμφωνα με την ACEA.
Τον ίδιο μήνα η Tesla του Ίλον Μασκ πέτυχε άλμα κατά σχεδόν 45%, με τις πωλήσεις της να αντιστοιχούν στο 22% των νέων πλήρως ηλεκτροκίνητων στην ΕΕ.
Latest News
Εκτίναξη 20% της μετοχής της κινεζικής Nio - Διπλασίασε τις παραδόσεις EV
Η Nio ανακοίνωσε ότι παρέδωσε 15.620 οχήματα τον Απρίλιο, σημειώνοντας αύξηση 134,6% σε ετήσια βάση
Έρχεται η πρώτη Δημοπρασία Εγγυήσεων Προέλευσης από τον ΔΑΠΕΕΠ - Πότε θα γίνει, ποιους αφορά
Tα ειδικά χαρακτηριστικά των προϊόντων διαφοροποιούνται και διακρίνονται ως προς την πηγή της Ανανεώσιμης Ενέργειας και την θέση του Σταθμού παραγωγής
Με «πράσινο» look τα εμπορικά της Lamda στο ΧΑ – Πώς αλλάζουν «The Mall Athens» και «Golden Hall»
Σε εξέλιξη τα έργα ενεργειακής αναβάθμισης και δημιουργίας χώρων πρασίνου τα εμπορικά κέντρα της Lamda
Κλιματική αλλαγή: «Καμπανάκι» ειδικών για δραματικές συνέπειες στο κοντινό μέλλον
Περιοχές στον πλανήτη θα βρίσκονται σύντομα σε δυσμενή θέση, με τα ζώα να αποτελούν τα πρώτα θύματα δραματικών αλλαγών
Η Sunlight φορτίζει μπαταρίες… για επιδοτήσεις 3 δισ. – Η μάχη για εργοστάσια στην Ε.Ε.
Ο επόμενος στόχος του CEO Λάμπρου Μπίσαλα μετά το άλμα των πωλήσεων άνω του 1 δισ. ευρώ
Φως στο τούνελ… για τα μικρά φωτοβολταϊκά σε Κρήτη και Πελοπόννησο
Τι εκκρεμότητες υπάρχουν για να λήξει το «σήριαλ» με τους διαγωνισμούς του ΔΕΔΔΗΕ
DIMAND: Οι μεγάλες επενδύσεις που αλλάζουν την όψη της πόλης
Τα τελευταία χρόνια, η DIMAND έχει στοχεύσει δυναμικά στις αστικές αναπλάσεις, επενδύοντας σε κτήρια, συνδεδεμένα με την ιστορία του κέντρου της Αθήνας και του Πειραιά
Οικονομάκης (ΕΕΑΑ): Η εισφοροδιαφυγή το μεγάλο αγκάθι στην ανακύκλωση των συσκευασιών
Τι ανέφερε ο πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Αξιοποίησης Ανακύκλωσης (ΕΕΑΑ), μιλώντας στο 9ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών
Λεωφορεία με υδρογόνο και αμαξοστάσια με φωτοβολταϊκά - Το «πράσινο» λίφτινγκ
Υδρογονοκίνηση, βιωσιμότητα και ηλεκτροκίνηση δείχνουν το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών στην Αττική
Συμφωνία στη G7 για μείωση της παραγωγής πλαστικού
Η ρύπανση από το πλαστικό δεν σταματά να αυξάνεται, ενώ εκτιμάται ότι θα τριπλασιαστεί έως το 2060 εάν δε ληφθεί κανένα μέτρο