Κάποτε έβλεπες μια λιμουζίνα και αναρωτιόσουν με ενθουσιασμό ποιος ήταν μέσα – ίσως ένα εταιρικό στέλεχος ή μια διασημότητα ή κάποιος άλλος αριστοκρατικός, μυστηριώδης τύπος. Τώρα, βλέπετε μια λιμουζίνα και ξέρετε ότι δεν είναι κάποιος φανταχτερός. Τώρα που το σκέφτομαι… Πότε ήταν η τελευταία φορά που είδατε λιμουζίνα;, αναρωτιέται το Business Insider.
Πολιτιστικά, οι λιμουζίνες «πεθαίνουν».
Βόρεια Κορέα: Δωράκι Πούτιν στον Κιμ
Έχουν πέσει σε δυσμένεια. Ίσως σε κάποιο περιστασιακό μπάτσελορ πάρτι να τις επιλέξουν, αλλά οι επιλογές τους είναι περιορισμένες επειδή οι εταιρείες λιμουζίνας έχουν συρρικνώσει τους στόλους τους από πραγματικές λιμουζίνες. Οι επιχειρήσεις μεταφορών ενοικίασης θα προτιμούσαν να τα πουλήσουν σε ένα SUV ή ένα λεωφορείο πάρτι, όπου οι επιβάτες δεν χρειάζεται να σέρνονται αδέξια με τα επίσημα ρούχα τους.
Άγνωστη λέξη οι λιμουζίνες
«Κανείς από εμάς δεν έχει πλέον λιμουζίνες. Είμαστε στην επιχείρηση μαύρων αυτοκινήτων. Είμαστε στην επιχείρηση βαν. Είμαστε στην επιχείρηση λεωφορείων. Είμαστε στην επιχείρηση μηχανοκίνητων λεωφορείων. Θα μπορούσαμε να είμαστε στην επιχείρηση τρόλεϊ», δήλωσε ο Joe Reinhardt, ιδιοκτήτης και διευθύνων σύμβουλος της Carolina Limousine & Coach, η οποία λειτουργεί από το Myrtle Beach στη Νότια Καρολίνα. Επεκτείνει την προσφορά της επιχείρησής του σε λεωφορεία και λεωφορεία και αλλάζει το όνομά της σε CLC Worldwide για να βγάλει τη «λιμουζίνα» από αυτήν. Εξακολουθεί να του επιτρέπει να λέει την ιστορία προέλευσης, αποφεύγοντας να ακούγεται σαν μια «φανταχτερή εταιρεία λιμουζίνας».
Όταν η αγορά ξεφορτώνεται κάτι – επειδή οι επιχειρήσεις σταματούν να το πωλούν, επειδή οι καταναλωτές δεν το θέλουν πλέον, επειδή αρχίζει να φαίνεται κακό να το χρησιμοποιήσει – μερικές φορές έχει νόημα. Ένας διευθύνων σύμβουλος που περιφέρεται με τη φανταχτερή λιμουζίνα του είναι απωθητική εικόνα.
Η εικόνα ενός πιο δυσδιάκριτου SUV δεν λύνει το πρόβλημα της εισοδηματικής ανισότητας, αλλά τουλάχιστον σημαίνει ότι οι νικητές στο σενάριο είναι λιγότερο φανταχτεροί γι ‘αυτό. Οι τακτικοί άνθρωποι μπορούν επίσης να κλείσουν ένα SUV για να τους μεταφέρει στο αεροδρόμιο, το οποίο θα εγγυηθεί ότι θα φτάσουν εκεί εγκαίρως, αλλά και θα έχουν περισσότερο χώρο για αποσκευές.
«Ακόμα και οι ροκ σταρ σου, αν θέλεις, θα οδηγήσουν ένα SUV. Είναι ακριβώς αυτό που θέλουν. Είναι πιο εύκολο να μπεις και να βγεις», είπε ο Αλεξάντερ. «Είναι ασφαλείς».
Οι καταναλωτές που επιμένουν να νοικιάσουν λιμουζίνα μπορούν να βρουν μία, φυσικά, και μπορούν επίσης να αγοράσουν μία. Αλλά αν προτιμάτε να πάρετε ένα λεωφορείο για πάρτι ή ένα SUV, αυτό είναι κατανοητό – το ίδιο θα έκαναν και οι περισσότεροι άλλοι.
Latest News
Ο Τραμπ δίνει «γη και ύδωρ» κινήτρων για να φέρει μεγάλες επενδύσεις πίσω στις ΗΠΑ
Ο Τραμπ αποσκοπεί σε μια κοσμογονία εγχώριων επενδύσεων στις ΗΠΑ - Η πρόταση για διευκολύνσεις στις επενδύσεις άνω του 1 δισ.
Η Ινδία κατασκευάζει το δικό της «Χόνγκ Κονγκ» - Το φαραωνικό project των 9 δισ.
Ανησυχία ότι το σχέδιο θα εξαλείψει μερικές από τις απομονωμένες φυλές που ζουν στα νησιά του αρχιπελάγους Νικομπάρ - Τι λέει η Ινδία
Από ένα KFC στην αυτοκρατορία των 3 δισ. - Ποιος είναι ο Αυστραλός επιχειρηματίας Τζακ Κάουιν
Σήμερα, ο Τζακ Κάουιν κατέχει το 98% της εταιρείας του, ενώ το υπόλοιπο 2% ανήκει σε ορισμένους από τους αρχικούς επενδυτές και μετόχους του
Οι τρεις αδύναμοι κρίκοι της ευρωοικονομίας το 2025
Θα παλέψουν με την ύφεση τη νέα χρονιά οι μεγαλύτερες οικονομίες της ΕΕ, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία
Ενοίκια σοκ για τους φοιτητές στο Λονδίνο μετά τις νέες αυξήσεις [γράφημα]
Τι αποκαλύπτει έρευνα για τους φοιτητές στη Βρετανία
Η πλειοψηφία των startups δεν μακροημερεύει - Η ωμή αλήθεια είναι ότι κανείς δεν νοιάζεται
Γιατί αποτυγχάνουν τόσες πολλές startups; Φυσικά, δεν υπάρχει μόνο ένας λόγος
Safran: Με το βλέμμα στις συμβάσεις του αμερικανικού στρατού
Η γαλλική εταιρεία αναμένει αύξηση των πωλήσεων κατά περίπου 10% το 2025, καθώς και τρέχοντα λειτουργικά κέρδη μεταξύ 4,7 και 4,8 δισ. ευρώ σε συγκρίσιμη βάση
Έφοδος τελωνιακών και της ευρωπαικής εισαγγελίας στα γραφεια της Adidas
Tο ένταλμα έρευνας για την Adidas ανέφερε την (ύποπτη) σωρευτική φορολογική ζημία σε περισσότερα από 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ
Τιμές-φωτιά οι Χριστουγεννιάτικες αγορές στη Γερμανία
Ο υψηλός πληθωρισμός δεν μπορεί παρά να επηρεάσει και τις Χριστουγεννιάτικες Αγορές στη Γερμανία. Έως 7 ευρώ στοιχίζει το περίφημο «ζεστό κρασί» με μπαχαρικά.
Η αβεβαιότητα της εμπορικής πολιτικής των ΗΠΑ αρχίζει να «δαγκώνει» την Ευρώπη - Τι εκτιμά η Goldman Sachs
H Goldman Sachs επιχειρεί να εξετάσει την επίδραση της αβεβαιότητας της εμπορικής πολιτικής του Ντόναλντ Τραμπ εντός κι εκτός ΗΠΑ