Costa Coffee: Εκτός σούπερ μάρκετ η κάψουλα – Tι αποφάσισε η Coca-Cola

H Coca-Cola εστιάζει το ενδιαφέρον της στην αγορά HoReCa, που αποτελεί και βασικό κανάλι ανάπτυξης για την κατηγορία του καφέ, τόσο με τον Caffè Vergnano όσο και με την Costa Coffee

Costa Coffee: Εκτός σούπερ μάρκετ η κάψουλα – Tι αποφάσισε η Coca-Cola

Την απόφασή της να επικεντρωθεί στην περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας των προϊόντων Costa Coffee στο κανάλι του HoReCa, αναφέρουν πηγές της Coca-Cola στον ΟΤ, σχολιάζοντας πληροφορίες της αγοράς που την ήθελαν να σταματά τη διάθεση της κάψουλας από τα ράφια του σούπερ μάρκετ.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η Coca-Cola εστιάζει το ενδιαφέρον της στην επισιτιστική και ξενοδοχειακή αγορά, που αποτελεί και βασικό κανάλι ανάπτυξης για την κατηγορία του καφέ, τόσο με το Caffè Vergnano όσο και με το Costa Coffee.

Καφές: Η «μάχη» της κάψουλας στο ράφι – Το μπρα ντε φερ των εταιρειών για τα 60 εκατ.

Στόχος της Coca-Cola που έφερε για πρώτη φορά στα ελληνικά ράφια τον Costa Coffee τον Ιούλιο του 2020, είναι να αξιοποιήσει τα καινοτόμα εργαλεία και υπηρεσίες που διαθέτει, ώστε να μπορεί να προσφέρει προστιθέμενη αξία τόσο στους πελάτες όσο και στους καταναλωτές της.

Η επιστροφή της Costa Coffee στην Ελλάδα

Tότε η Coca-Cola Τρία Έψιλον και η Coca-Cola Hellas, άνοιξαν μια νέα σελίδα στην αγορά του καφέ στην Ελλάδα, επαναφέροντας  ένα brand που είχε αποχωρήσει το 2012 όταν η εταιρεία «The Greek Coffee Company» με βασικό μέτοχο τον Άρη Βωβό, έκλεισε και το τελευταίο ομώνυμο cafe.

Η κίνηση αυτή εμπλούτισε το χαρτοφυλάκιο προϊόντων τους, με μια διεθνή μάρκα με διαφορετικά χαρμάνια στην κατηγορία του αλεσμένου espresso και με επιλογές σε κάψουλες, ενώ σταδιακά έκανε και την είσοδό του στην αγορά HoReCa.

Ομοίως κινήθηκε και η εταιρεία το 2023, όταν πραγματοποίησε την είσοδό του με το 30% στον premium ιταλικό espresso Caffè Vergnano, που μέχρι τότε είχε παρουσία στην εγχώρια αγορά από την εταιρεία TRK.

Η Coca-Cola εστιάζει το ενδιαφέρον της στην επισιτιστική και ξενοδοχειακή αγορά, που αποτελεί και βασικό κανάλι ανάπτυξης για την κατηγορία του καφέ, τόσο με το Caffè Vergnano όσο και με το Costa Coffee

Πόλεμος στο ράφι

Στο ράφι κονταροχτυπιούνται οι εδραιωμένες συσκευασμένες κάψουλες Lavazza, L’ Or, Jacobs, illy και Dimello της Kafea Τerra, ενώ δίπλα τους εμφανίστηκαν οι κάψουλες των Starbucks, των οποίων τα νόμιμα δικαιώματα απέκτησε το 2019 η Nestlé.

Παρουσία είχε εκτός από την Costa Coffee, η ελληνική Coffeeway, η Coffee Island, όπως και κάψουλες και pods για άλλα συστήματα μηχανών, όπως Dolce Gusto και Tassimo, που έχουν μικρότερη διείσδυση, αλλά συμπληρώνουν τη μεγάλη εικόνα στην οργανωμένη λιανική.

Η ταχύτατη πορεία έχει προσελκύσει και τους μεγάλους παίκτες της αγοράς, οι οποίοι επενδύουν και στη συγκεκριμένη κατηγορία για προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, όπως τα Bonora της Σκλαβενίτης και MrGrand της Μασούτης.

Η price-oriented φιλοσοφία του καταναλωτικού κοινού ωστόσο είναι εκείνη που ουσιαστικά κινεί τα νήματα, ανεβοκατεβάζει τα μερίδια των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ ανάλογα με το ποσοστό της προσφοράς και της έκπτωσης, καταδεικνύοντας ένα βασικό πρόβλημα: όσο υποκειμενική και να είναι η αγορά ενός καφέ -καθώς βασίζεται σε προσωπικά κριτήρια γεύσης- δεν διαφαίνεται σε μεγάλο βαθμό η πιστότητα του καταναλωτή σε μια μάρκα και η δέσμευσή του.

OT Originals

Περισσότερα από Business

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο