Pink Woman, Funky Buddha, BSB: Η ελληνική μόδα με μια… βαλίτσα στο χέρι

Πώς τα ελληνικά fashion brands Pink Woman, Funky Buddha, BSB πόνταραν στην εξωστρέφειά τους - Η Ρουμανία και η Ιταλία

Pink Woman, Funky Buddha, BSB: Η ελληνική μόδα με μια… βαλίτσα στο χέρι

Στις αγορές του εξωτερικού στρέφουν το βλέμμα τους καταξιωμένα ελληνικά brands μόδας.

Από τα νέα σημεία στην Ιταλία της Pink Woman, μέχρι τη δραστηριότητα της αλυσίδας BSB της οικογένειας Μπιθαρά σε βαλκανικές χώρες και όχιμόνο, όπως και την επένδυση της Funky Buddha στη ρουμανική αγορά, οι ελληνικές εταιρείες δίνουν ώθηση στην αναγνωρισιμότητά τους, ενισχύοντας την εξωστρέφειά τους.

Η πρώτη διδάξασα BSB

Με όχημα τα 123 καταστήματά της και το e-shop της BSB σε βασικούς εμπορικούς δρόμους και εμπορικά κέντρα σε όλη την Ελλάδα, η εταιρεία B & F του Βασίλη και της Σοφία Μπιθαρά, είναι από τις πρώτες διδάξασες στο συνεχές ταξίδι  στις αγορές του εξωτερικού.

Ήδη από το μακρινό 2016, είχαν ανακοινώσει καταστήματα στη Γερμανία και προετοιμασία για Ιταλία, Εμιράτα, Ρωσία και Ασία. Σήμερα, διαθέτει ένα εκτεταμένο δίκτυο το οποίο αριθμεί πάνω από 100 επώνυμα καταστήματα αποκλειστικής διάθεσης των προϊόντων της (BSB Shops) στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η εταιρεία που «τρέχει» το δημοφιλές brand από το 1980, αναδεικνύει την διεθνή της παρουσία μέσα από ένα φιλόδοξο πλάνο δραστηριοποίησης της στο εξωτερικό, όπου μέχρι σήμερα έχει παρουσία συνολικά σε περισσότερες από 21 χώρες.

Pink Woman Funky Buddha BSB

Εξάλλου, διατηρεί θυγατρική στη Ρουμανία, την BSB FASHION SA από το 2017, όπως και στην Κύπρο την BITHAGIO LIMITED από το 2016.

Εκτός από τα εταιρικά και franchise καταστήματα του brand BSB -όπως και της Lynne που βρίσκεται υπό την ίδια σκέπη- εξίσου διευρυμένο παρουσιάζεται και το δίκτυο διανομής της εταιρείας μέσω χονδρικής σε 166 σημεία πώλησης στις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, όπως και σε 620 σημεία πώλησης στο εξωτερικό, πάντα σε multi-brand stores.

Εξάλλου όπως αναφέρει και η διοίκηση στη σχετική έκθεση που είναι αναρτημένη στο ΓΕΜΗ για το οικονομικό έτος 2023, στόχος και για την επόμενη χρονιά παραμένει «η περαιτέρω επέκταση του δικτύου στην εγχώρια αγορά με έναρξη νέων καταστημάτων σε καίρια εμπορικά σημεία. Επίσης, σημαντική θεωρείται και η συνεχής εξωστρέφεια με επέκταση σε νέες αγορές, η ενίσχυση αυτής στο εξωτερικό, με έμφαση στις μεγάλες διεθνείς αγορές γυναικείων ενδυμάτων όπως η Ρουμανία, η Γαλλία, η Ισπανία, η Γερμανία και η Ιταλία. Για την ανάπτυξή της στο εξωτερικό, εντός και εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η εταιρεία διατηρεί διεύθυνση, έργο της οποίας είναι κατ’ αρχήν η αναζήτηση φερέγγυων συνεργατών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο στο εξωτερικό και στη συνέχεια, η διαπραγμάτευση και επίτευξη συμφωνίας με όσους τελικώς επιλέγονται», επισημαίνεται σχετικά.

Η Funky Buddha στη Ρουμανία

Στα τέλη Μαΐου, αποκάλυψε το fashion brand του ελληνικού Ομίλου Altex A.E. την επέκταση των δραστηριοτήτων του στη ρουμανική αγορά.

Η παρουσία της Funky Buddha εγκαινιάστηκε με την εγκατάσταση του πρώτου φυσικού καταστήματός της στα μέσα Απριλίου, σε ένα από τα πιο πολυσύχναστα εμπορικά κέντρα του Βουκουρεστίου, το ParkLake. Ακολούθησε η έναρξη λειτουργίας του πρώτου ηλεκτρονικού καταστήματός της – funky-buddha.ro  – ενισχύοντας έτσι καθοριστικά την ολοκληρωμένη παρουσία του brand στην τοπική αγορά.

Pink Woman Funky Buddha BSB

Η είσοδος της Funky Buddha στην αγορά της Ρουμανίας σηματοδοτεί την εκκίνηση ενός ευρύτερου πλάνου επέκτασης των δραστηριοτήτων της τόσο σε άλλες πόλεις της χώρας όσο και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές. Στο πλαίσιο της στρατηγικής της ανάπτυξης, η Altex στοχεύει στη δημιουργία ενός δεύτερου φυσικού καταστήματος εντός του 2025, ενισχύοντας περαιτέρω την παρουσία της στη ρουμανική αγορά. Επιπλέον, θα επεκτείνει τη δραστηριότητά της αξιοποιώντας τα κανάλια της λιανικής, της χονδρικής και του e-commerce, διευρύνοντας τη δυναμική της μέσα από τοπικά marketplaces και προηγμένες ψηφιακές πλατφόρμες.

Ο Νίκος Αλεξίου, CEO της Altex Α.Ε. εκτιμά ότι η επέκταση της εταιρείας στη Ρουμανία συνάδει απόλυτα με τον στρατηγικό στόχο διεύρυνσης των δραστηριοτήτων της και είναι βέβαιος ότι θα οδηγήσει σε μια δυναμική και επιτυχημένη πορεία, ενισχύοντας την παρουσία της στη διεθνή αγορά.

Στην Ιταλία η Pink Woman

Χωρίς να σταματά η ενδυναμωση του δικτύου της Pink Woman στην Ελλάδα, υπερβαίνοντας τα 115 καταστήματα κατά την διάρκεια του πρώτου τετραμήνου του έτους, ο μητρικός όμιλος Intrafsahion υπό τον Δημήτρη Ματεμτζή, προχώρησε στο ανοιγμα του πρώτου καταστήματος επί ιταλικού εδάφους, εγκαινιάζοντας το πρόγραμμα εξωστρέφειάς του σε όμορες αγορές.

Εντός του 2024, η Pink Woman πραγματοποίησε περισσότερες από 15 σημαντικές επενδύσεις στο φυσικό της δίκτυο – είτε μέσω νέων καταστημάτων, είτε μέσω στρατηγικών μετεγκαταστάσεων και ανακαινίσεων. Με έναν ρυθμό 5 καταστημάτων ανά τρίμηνο και επενδύσεις που μόλις το τελευταίο 15μηνο ξεπέρασαν τα 3,1 εκατ. ευρώ.

Κατά το πρώτο 4μηνό του 2025, ο Όμιλος Intrafashion συνέχισε τις στρατηγικές επενδύσεις του στο δίκτυο καταστημάτων Pink Woman , με δύο νέα στρατηγικά ανοίγματα, στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos της Θεσσαλονίκης και στην εμπορική καρδιά της αγοράς της Λάρισας (Ρούσβελτ & Κούμα), καθώς και έξι σημαντικές ανακαινίσεις καταστημάτων, υιοθετώντας το νέο, σύγχρονο retail concept της Pink Woman, σε: Νέα Σμύρνη, Χανιά, Νέα Ερυθραία, Κορυδαλλό, Δράμα και Κομοτηνή.

Παράλληλα, ο όμιλος εκπόνησε και άρχισε να υλοποιεί ένα στρατηγικό αναπτυξιακό εγχείρημα, που αφορά την είσοδο κι επέκταση του brand Pink Woman στην ιταλική αγορά μέσω του ίδιου μοντέλου λιανικής πώλησης αποκλειστικά σε mono-brand καταστήματα.

Pink Woman Funky Buddha BSB

Σύμφωνα με πηγές της εταιρείας, το βήμα αυτό ήταν απόλυτα φυσικό για την ελληνική αλυσίδα ένδυσης με τις συλλογές που απευθύνονται στο γυναικείο πληθυσμό νοτίων χωρών, όπου κυριαρχεί το μεσογειακό κλίμα.

Με αυτήν την προοπτική, ο όμιλος στοχεύει να τροφοδοτήσει την ανάπτυξη της αλυσίδας στην κατεύθυνση της εξωστρέφειας και διεθνοποίησης του σήματος Pink Woman, με παράλληλη οργανική ενίσχυση της θέσης της στην ελληνική αγορά.

Ήδη το πρώτο σημείο άνοιξε τις πόρτες του στις 15 Απριλίου στην πρωτεύουσα της Απουλίας, Taranto, ενώ στόχος είναι τα 10 καταστήματα μέσα στο επόμενο τετράμηνο.

Το πλάνο για το 2025 προβλέπει επικέντρωση σε Νότια Ιταλία και ενδεικτικά σε Παλέρμο, Κατάνια, Συρακούσες και Μεσίνα, ενώ προβλέπεται να επικεντρωθεί και στην Βόρεια Ιταλία ίσως σε περιοχές γύρω από την Πάντοβα και την  Εμίλια-Ρομάνια.

OT Originals

Περισσότερα από Business

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο