Στην εξαγορά του 100% πέντε πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, 11.000 teu το κάθε ένα, που είχε από κοινού με το fund York Capital προχώρησε η Costamare, προσθέτοντας επιπλέον 335 εκατ. συμβολαιοποιημένα έσοδα στα ταμεία της.
Η ναυτιλιακή εταιρεία της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου κατείχε το 40% σε κάθε πλοίο με το υπόλοιπο 60% να ελέγχει το fund. Μετά την συμφωνία που ανακοινώθηκε η Costamare,απέκτησε το 100% των πέντε πλοίων, εκ των οποίων τέσσερα ναυπηγήθηκαν το 2017 και ένα το 2016.. Τα τέσσερα πλοία απασχολούνται με χρονοναύλωση διάρκειας μέχρι το 2031 και το ένα μέχρι το 2025.
Η εξαγορά χρηματοδοτήθηκε με μετρητά και με τραπεζική χρηματοδότηση από κορυφαία ευρωπαϊκά και αμερικανικά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα με διάρκεια έως 10 χρόνια.
Ο κ. Γρηγόριος Ζήκος, οικονομικός διευθυντής της Costamare εξέφρασε την ικανοποίηση της διοίκησης για την ολοκλήρωση της συμφωνίας η οποία όπως είπε «υπογραμμίζει την εξαιρετική μας σχέση». Η συμφωνία προσφέρει μία επιτυχημένη έξοδο στον συνεταίρο μας από τη συγκεκριμένη επένδυση ενώ παράλληλα διατηρούμε από κοινού τον έλεγχος ε άλλα πέντε πλοία, συμπλήρωσε ο κ. Ζήκος.
Για την Costamare η συμφωνία σημαίνει αυξημένα συμβολαιοποημένα έσοδα κατά 335 εκατομμύρια δολ. και μία μέση χρονοναύλωση στα 8,9 έτη.
Επισημαίνεται ότι η Costamare ελέγχει ένα στόλο από 78 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με συνολική χωρητικότητα περίπου 559.000 TEU, μεταξύ των οποίων και πέντε που κατά πλειοψηφία ανήκουν ακόμη στο York Capital Management
Latest News
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης