«Ολική επαναφορά» στην Ελλάδα επιχειρεί η Carrefour, περίπου 10 χρόνια μετά την περιπετειώδη αποχώρησή της.
Σύμφωνα με την κοινή ανακοίνωση των Carrefour International Partneship και Retail & Μore S.A., η συνεργασία έχει ως στόχο την τοποθέτηση και ανάπτυξη των σημάτων Carrefour στην ελληνική επικράτεια.
Διαβάστε ακόμη: Παίρνει φωτιά το ράφι
Τα πρώτα καταστήματα θα ανοίξουν στην Ελλάδα έως το καλοκαίρι του 2022.
«Το σήμα και τα προϊόντα της Carrefour είναι ευρέως γνωστά στην Ελλάδα και είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε τη δυνατότητα να προφέρουμε ξανά στους Έλληνες καταναλωτές ό,τι καλύτερο διαθέτουμε. Ο Όμιλος Teleunicom και η θυγατρική του Retail & more, είναι για εμάς η καλύτερη βάση για να μπούμε γρήγορα και αποτελεσματικά στην ελληνική αγορά. Με την είσοδο στην Ελλάδα το 2022, η Carrefour International Partneship ενισχύει την αναπτυξιακή της πορεία σε νέες αγορές» δήλωσε ο κ.Patrick Lasfargues, Executive Director της Carrefour International Partnerships.
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την επαναφορά των σημάτων και των καινοτόμων εμπορικών μοντέλων της Carrefour στην Ελλάδα. Οι Έλληνες καταναλωτές θα ζήσουν την εμπειρία ενός πρωτοποριακού omnichannel οικοσυστήματος που θα προσφέρει ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες, προσβάσιμα σε όλους», λέει ο κ.Βασίλης Στασινούλιας, CEO της Retail & more.
«Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια νέα επιχειρηματική δραστηριότητα στον τομέα της λιανικής και των τροφίμων και ήταν μεγάλη μας επιθυμία να επαναφέρουμε την Carrefour στην ελληνική αγορά. Στις συζητήσεις μας με την Carrefour International Partnership, επιβεβαιώθηκαν πλήρως ο στρατηγικός σχεδιασμός και η φιλοδοξία μας για τα brands της Carrefour» εξηγεί ο κ. Βασίλης Παπαδόπουλος, CEO της Teleunicom.
Στην Ελλάδα το 1990
Υπενθυμίζεται ότι η Carrefour εισήλθε για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά στα μέσα της δεκαετίας του 1990, ύστερα από συμφωνία με την οικογένεια Μαρινόπουλου, και αποχώρησε το 2012, αφήνοντας αρχικά τα σήματά της στη Mαρινόπουλος.
Σήμερα, διαθέτει παγκόσμια παρουσία με 12.215 καταστήματα σε 30 χώρες σε όλον τον κόσμο με ετήσιο τζίρο 78,6 δισ.ευρώ, ενώ είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Euronext Παρισίου. Η επιστροφή των Γάλλων της Carrefour έρχεται σε μια κρίσιμη συγκυρία για το λιανεμπόριο τροφίμων, κατά την οποία παρατηρείται ιδιαίτερη κινητικότητα.
Παράγοντες του χώρου μάλιστα θεωρούν πως ο κλάδος των σουπερμάρκετ βρίσκεται μπροστά σε νέο κύκλο συγχωνεύσεων και προεξοφλούν καινούργια.
Latest News
Ανεβάζουν… γράδα τα αδέλφια Γεωργιάδη στην αγορά του κρασιού
Προχωρά το οινοποιείο της κοινής επένδυσης ΤΕΜΕΣ με Premia Properties στο Costa Navarino - Τα σχέδια για τον οινικό τουρισμό
Πώς το «Μάντσεστερ των Βαλκανίων» ξέμεινε από κλωστοϋφαντουργίες
Η αναστολή λειτουργίας της Βαρβαρέσος και το τέλος στην κλωστοϋφαντουργίας στη Νάουσα μετά από 150 χρόνια - Τι έλεγε ο Άδωνις Γεωργιάδης το 2019
Ανεβάζουν ταχύτητα τα έσοδα από προμήθειες των τραπεζών
Τι έδειξαν οι οικονομικές καταστάσεις Εθνικής και Πειραιώς για το πρώτο τρίμηνο του 2024
Το American Dream των ελληνικών startups – Ποιοι κολοσσοί έριξαν 4 δισ. δολ.
Στο επενδυτικό ραντάρ παικτών παγκόσμιας εμβέλειας το οικοσύστημα υψηλής τεχνολογίας της χώρας μας
Η εφτάψυχη ΔΕΠΑ Εμπορίας – Οι μάχες με Gazprom και πράσινη μετάβαση
Οι 2 νάρκες, το πωλητήριο και η φυγή προς Ευρώπη και Ουκρανία
Πώς «απαντούν» οι εισηγμένες στις αναταράξεις των επιτοκίων
Οι μεγάλοι όμιλοι λαμβάνουν μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μετριάσουν τις επιπτώσεις
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές