Με μια προσωπική επιστολή «από καρδιάς» και με ενωτική διάθεση έτσι όπως αρμόζει σε ένα ηγέτη μιας σπουδαίας συλλογικής οργάνωσης που εκπροσωπεί τη μεγαλύτερη ναυτιλία του πλανήτη, αποχαιρετά τους συναδέλφους ο απερχόμενος πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών Θεόδωρος Βενιάμης.
Μετά από τέσσερις θητείες στη θέση του προέδρου και 35 συνεχή έτη στο διοικητικό συμβούλιο της ΕΕΕ ο κ. Βενιάμης, σύμφωνα με πληροφορίες του ot.gr, απευθύνεται σε κάθε μέλος της Ενώσεως Ελλήνων Εφοπλιστών, ενόψει των αυριανών αρχαιρεσιών, και συμπυκνώνει σε λίγες αράδες προσπάθειες ετών από όλη τη ναυτιλιακή κοινότητα συλλογικά, με επικεφαλής το διοικητικό συμβούλιο της ΕΕΕ για μια ελληνική ναυτιλία ισχυρή, ενωμένη και στενά συνδεμένη με την ελληνική κοινωνία.
Δεν είναι διόλου τυχαίο ότι στην επιστολή του ξεχωρίζει απολογιστικά, τις ενέργειες για απόκρουση των έξωθεν προερχομένων διεθνών προκλήσεων που αντιμετώπισε η ελληνική ναυτιλία και τις προτάσεις για την διατήρηση και εκμοντερνισμό του θεσμικού πλαισίου της, αλλά κυρίως στην υλοποίηση καινοτόμων πρωτοβουλιών, με πιο σπουδαία την ίδρυση της ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ, μία ενέργεια, η οποία όπως πιστεύει ο κ. Βενιάμης αποτελεί την σημαντικότερη συλλογική πρωτοβουλία της ναυτιλίας των Ελλήνων, που έφερε τη ναυτιλία πιο κοντά στην ελληνική κοινωνία.
Στην ίδια επιστολή κ. Βενιάμης εκφράζει την ικανοποίηση του για το δυνάμωμα της ΕΕΕ και αποτιμώντας την προσωπική του στάση, υπογραμμίζει ότι πάντοτε οι πράξεις του και οι κρίσεις του στόχευαν στην προάσπιση των συμφερόντων όλων των συναδέλφων, ανεξαρτήτως μεγέθους και κατηγοριών στόλων, καθώς και στην εξεύρεση της χρυσής τομής, ανάμεσα σε τυχόν αντικρουόμενες θέσεις. Σαν καλός καπετάνιος, ο κ. Βενιάμης γνωρίζει πολύ καλά ότι το καράβι για να έχει σταθερή ρότα σε κάθε καιρό θα πρέπει να έχει και ενωμένο πλήρωμα και φροντίζει αυτό να το υπογραμμίσει στους συναδέλφους του, στην ακροτελεύτια παράγραφο τις επιστολής μαζί με τις ευχαριστίες του για την κοινή συμπόρευση όλα αυτά τα χρόνια.
Latest News
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης