Αναστάτωση στη γραμμή Ντόβερ-Καλαί προκαλεί η απόφαση της P&O Ferries να απολύσει 800 Βρετανούς εργαζόμενους υποστηρίζοντας ότι η επιβίωσή της εξαρτάται από τη «δύσκολη αλλά απαραίτητη αυτή απόφαση» μετά από την ζημία ύψους 100 εκατομμυρίων λιρών (131 εκατ.δολ.) το 2021.

Τρικυμία

Τα συνδικάτα πραγματοποιούν καταλήψεις αντιδρώντας στην απόφαση αυτή, ενώ η εταιρεία ανέστειλε όλα τα δρομολόγια στη γραμμή Ντόβερ-Καλαί. «Η επιβίωσή μας εξαρτάται από την πραγματοποίηση γρήγορων και σημαντικών αλλαγών τώρα», ανακοίνωσε η εταιρεία, προσθέτοντας ότι χωρίς αυτές τις αλλαγές δεν υπάρχει μέλλον για την P&O Ferries. Οι 800 ναυτικοί θα λάβουν αποζημίωση για την ξαφνική απόλυση, ανακοίνωσε επίσης η P&O Ferries, η οποία ανήκει στην DP World του Ντουμπάι. Στην απόφαση αυτή αντιδρούν εκτός από τα συνδικάτα και Βρετανοί βουλευτές επισημαίνοντας ότι οι πλοιοκτήτες από το Ντουμπάι έχουν λάβει εκατομμύρια σε μετρητά από τους φορολογούμενους κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ωστόσο θεωρούν σκόπιμο να απολύσουν τους εργαζόμενους και να προσλάβουν φθηνότερο προσωπικό.

Ο βουλευτής των εργατικών Karl Turner, κάλεσε την κυβέρνηση να αντιταχθείς την συγκεκριμένη απόφαση της P&O Ferries

Η Nautilus International, η ένωση αξιωματικών εμπορικού ναυτικού, χαρακτήρισε την κίνηση προδοσία των Βρετανών εργατών.

Είναι σκάνδαλο δεδομένου ότι αυτή η εταιρεία που ανήκει στο Ντουμπάι έλαβε εκατομμύρια λίρες από τα χρήματα των βρετανών φορολογουμένων κατά τη διάρκεια της πανδημίας,  δήλωσε ο γενικός γραμματέας Μαρκ Ντίκινσον.

Επίσης το συνδικάτο RMT του Ηνωμένου Βασιλείου είπε ότι η εταιρεία πρέπει να προστατεύσει τις θέσεις εργασίας, ενώ εκπρόσωπος του Υπουργείου Μεταφορών δήλωσε ότι το Υπουργείο θα συνομιλήσει με την P&O Ferries για το θέμα.

Τι λέει η P&O Ferries

Η P&O Ferries σε ανακοίνωση της στο επίσημο site αναφέρει ότι υλοποιεί από σήμερα ένα πρόγραμμα για να γίνει πιο ανταγωνιστική και αποτελεσματική, παρέχοντας καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες της στους κλάδους του τουρισμού και των εμπορευματικών μεταφορών.

Ενώ εφαρμόζουμε αυτές τις αλλαγές, θα υπάρξει σημαντική αναστάτωση στις υπηρεσίες της P&O Ferries τις επόμενες ημέρες, ωστόσο εργαζόμαστε για να ελαχιστοποιήσουμε τον αντίκτυπο στο ταξίδι σας, προστίθεται στην ανακοίνωση.

Τέλος συμβουλεύει όσους ταξιδεύουν στη γραμμή Dover/Calais, να φτάσουν στο λιμάνι όπως έχουν κάνει κράτηση και θα κανονίσει να τους μεταφέρει με εναλλακτικό μεταφορέα το συντομότερο δυνατό. Μόλις φτάσετε στο λιμάνι, κατευθυνθείτε στους θαλάμους check-in του DFDS, προτρέπει τους επιβάτες.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία