Η αισιοδοξία για μία πολύ καλή χρονιά φέτος στο Yachting, εκτός συνταρακτικού απροόπτου, επιβεβαιώθηκε και στις πρώτες ημέρες της έκθεσης επανδρωμένων επαγγελματικών θαλαμηγών στο Ναύπλιο (7ο Mediterranean Yacht Show-MEDYS 2022) που διοργανώνει για το διάστημα 30/4-4/5 ο Ελληνικός Συνδέσμου Θαλάσσιου Τουρισμού (GYA) σε συνεργασία με τον Δήμο Nαυπλιέων.
Όπως τόνισε μιλώντας στα εγκαίνια της έκθεσης, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Θαλασσίου Τουρισμού κ. Μιχάλης Σκουλικίδης το 7ο MEDYS είναι μια μεγάλη διοργάνωση, η μεγαλύτερη charter έκθεση στο κόσμο όσον αφορά τον αριθμό και το μήκος των σκαφών που συμμετέχουν. Στην Ελλάδα η βαριά βιομηχανία είναι ο τουρισμός και ευτυχώς αναπτύσσεται. Η αιχμή του δόρατος, που είναι ο θαλάσσιος τουρισμός, επωφελείται από τα νησιά , τις ακτές, τις μοναδικές θάλασσες και τον καταπληκτικό καιρό. Για αυτό και η Ελλάδα δικαίως θεωρείται ο παράδεισος του yachting από όλον τον κόσμο, πρόσθεσε ο ίδιος.
Στην συνέχεια εξήγησε ότι στο Ναύπλιο συμμετέχουν 90 σκάφη πολύ μεγάλα και επειδή, γέμισε το λιμάνι, 20 σκάφη μπήκαν σε λίστα αναμονής. Έχουμε 550% περισσότερα σκάφη, μεγαλύτερα σε μήκος και καλύτερα από όλα τα σκάφη που κατόρθωσαν να εκθέσουν Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία μαζί, στην αντίστοιχη έκθεση MYBA στην Βαρκελώνη που τελείωσε λίγες ημέρες πριν αρχίσει η MEDYS στο Ναύπλιο και η οποία με μόνο 16 σκάφη καλύπτει τη Κεντρική και Δυτική Μεσόγειο.
Επάρκεια
Αυτό δείχνει τόνισε ο κ. Σκουλικίδης και την απόλυτη επάρκεια των σκαφών με Ελληνική Επαγγελματική Άδεια σε ποσότητα και ποιότητα και ότι δεν έχουμε καμία ανάγκη βοήθειας από σκάφη με ξένη σημαία.
Στο σημείο αυτό ο πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Θαλάσσιου Τουρισμού υπογράμμισε για μία ακόμη φορά την αντίθεση του σε ρυθμίσεις του προσφάτου νόμου για τα σκάφη αναψυχής που δημιουργούν όπως υποστήριξε αθέμιτο ανταγωνισμό από τα σκάφη με ξένη σημαία προς τα σκάφη με Ελληνική Επαγγελματική Άδεια. Θα υπάρξει φυγή σκαφών άνω των 35 μέτρων από την Ελληνική επαγγελματική άδεια και την Ελληνική σημαία, εκτίμησε
Τέλος σύμφωνα με τον κ. Σκουλικίδη, για την περαιτέρω ανάπτυξη του θαλασσίου τουρισμού θα πρέπει να υπάρξουν πρόσθετες προωθητικές ενέργειες όπως η συμμετοχή του ΕΟΤ σε κλαδικές εκθέσεις του εξωτερικού για επανδρωμένα σκάφη, η διαφήμιση του Ελληνικού Θαλάσσιου Τουρισμού σε διεθνή εξειδικευμένα έντυπα από τον ΕΟΤ, η ενεργή συμμετοχή του Συνδέσμου Θαλασσίου Τουρισμού που έχει και τη γνώση της διεθνούς αγοράς yachting, στις αποφάσεις για την κατανομή αυτής της διαφήμισης. Προτείνουν ακόμη την δημιουργία Εθνικού Συμβουλίου Yachting, την πάταξη των παράνομων ναυλώσεων, την αποφυγή λήψης αποσπασματικών και μη τεκμηριωμένων αποφάσεων κ.λ.π.
Latest News
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία