Όσο ο ανταγωνισμός εντείνεται και τα περιθώρια πιέζονται, ο παραδοσιακός, εμπειρικός τρόπος διαχείρισης στόλων με μεθοδολογίες της «παλαιάς σχολής» αποδεικνύονται όλο και πιο ανεπαρκής, επισημαίνει στον ot.gr ο Μάικ Κωνσταντινίδης, Co-Founder και CEO της METIS Cyberspace Technology SA. Στη σημερινή παγκόσμια εποχή της οικονομίας που οδηγείται από Data, η μόνη αποτελεσματική μέθοδος για τις ικανές ομάδες των επαγγελματιών του ναυτιλιακού κλάδου τόσο στη λήψη των σημαντικών στρατηγικών αποφάσεων όσο και στην διεκπεραίωση των καθημερινών καθηκόντων τους, είναι με αξιοποίηση πραγματικών, αξιόπιστων δεδομένων από τα πλοία σε πραγματικό χρόνο.
Η απόλυτη αναγκαιότητα γι’ αυτό, τονίζει ο κ. Κωνσταντινίδης, γίνεται ακόμη πιο σημαντική για άλλον ένα λόγο: Ποτέ δύο πλοία δεν συμπεριφέρονται με τον ίδιο τρόπο, ακόμη και εάν είναι αδελφά! Κάθε πλοίο έχει μοναδική «προσωπικότητα» για πολλούς λόγους: έχει διαφορετική μόλυνση της γάστρας και της προπέλας (hull and propeller fouling), αντιμετωπίζει διαφορετικές αντίξοες καιρικές συνθήκες, παθαίνει διαφορετικές βλάβες και προφανώς διαφορετικές επισκευές, υφίσταται διαφορετική συντήρηση, καίει διαφορετικού τύπου αλλά και διαφορετικής ποιότητας καύσιμα και πάνω από όλα, χρησιμοποιείται και οδηγείται από διαφορετικά πληρώματα, παρόμοιας εκπαίδευσης, αλλά με διαφορετική εμπειρία, ικανότητες και αντιδράσεις σε διάφορες καταστάσεις!
Όπως υπογραμμίζει ο διευθύνων σύμβουλος της Metis οι ψηφιακές τεχνολογίες σήμερα, επιτρέπουν την αξιοποίηση των πραγματικών δεδομένων από τα πλοία, ώστε η λειτουργία του κάθε πλοίου να γίνεται στη βέλτιστη μορφή. Υπάρχουν πλοία που η πλατφόρμα METIS αποδεικνύει στην πράξη ότι ακόμη και εάν μειωθεί η ταχύτητα πλεύσης θα καίνε την ίδια ποσότητα καυσίμου! Οι ναυτιλιακές που αξιοποιούν ήδη την τεχνολογία μας, ρυθμίζοντας κατάλληλα το speed profile του κάθε πλοίου τους, επιτυγχάνουν εξαιρετικά μεγάλη βελτίωση στο περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα με άμεσο οικονομικό όφελος για τις ίδιες αφού μειώνουν δραστικά την κατανάλωση καυσίμου, ακόμη περισσότερο με το σημερινό υψηλό επίπεδο της τιμής του πετρελαίου, καταλήγει ο κ. Κωνσταντινίδης.
Latest News
Νέο διπλό χτύπημα των Χούθι στην Ερυθρά- Εκτόξευσαν 3 πυραύλους
Δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί ή άλλες ζημιές από πλοία των ΗΠΑ, του συνασπισμού ή των εμπορικών πλοίων, σύμφωνα με την CENTCOM
«Κομφούζιο» στα λιμάνια λόγω Πρωτομαγιάς - Οι αλλαγές στα δρομολόγια του Πάσχα
Σχεδόν γεμάτα και με τιμές το ίδιο ακριβές με πέρυσι θα ταξιδέψουν φέτος οι εκδρομείς της Μ. Εβδομάδας
Πλώρη για τους 40 εκατ. ταξιδιώτες έβαλαν τα κρουαζιερόπλοια
Ξεπέρασε την προ-Covid κίνηση ο κλάδος φθάνοντας τους 31,7 εκατ. επιβάτες πέρυσι και για το 2024 ανεβάζει τον πήχη στους 35,7 εκατ. επιβάτες
«Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων», λέει ο Στυλιανίδης
Η απάντηση του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστου Στυλιανίδη στη Βουλή, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Κωνσταντίνου – Βασίλειου Μεταξά
Επανεξελέγη πρόεδρος της ΔΝΕ ο Αντώνης Βενιέρης
Συγκρότηση σε Σώμα του Διοικητικού Συμβουλίου και κατάρτιση του προεδρείου της
Νέες αναταράξεις στο διεθνές εμπόριο - Οι προειδοποιήσεις των Χούθι
Σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις από τη δρομολόγηση των πλοίων γύρω από την Αφρική
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα