Μετά από ένα κενό σχεδόν τριών δεκαετιών, η Ρωσία ανακοίνωσε ότι ενεργοποιεί εκ νέου το brand οχημάτων Moskvich με την παραγωγή να γίνεται σε εργοστάσιο κοντά στην Μόσχα, το οποίο προηγουμένως λειτουργούσε η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault.
Η Renault πούλησε το μερίδιο που κατείχε στην αυτοκινητοβιομηχανία Avtovaz τον περασμένο Μάιο πίσω στην ρωσική κυβέρνηση με αντίτιμο ένα ρούβλι, αλλά με δυνατότητα να ξαναγοράσει τις μετοχές της αν το επιθυμεί εντός έξι ετών.
Διαβάστε επίσης: Οι επιλογές της Renault στην Ρωσία κυμαίνονται από κακές έως χείριστες
Στο πλαίσιο αυτής της συναλλαγής πουλήθηκε και το εργοστάσιο κοντά στην Μόσχα, το οποίο πλέον έχει μετονομαστεί σε Moscow Automobile Factory Moskvich, έναντι ενός ρουβλίου.
Όπως αναφέρει το Reuters, η φετινή παραγωγή αφορά συνολικά 600 οχήματα, οπότε η επανεκκίνηση του εργοστασίου είναι μάλλον απίθανο να αλλάξει τις προοπτικές της ευρύτερης ρωσικής αυτοκινητοβιομηχανίας, της οποίας οι ετήσιες πωλήσεις θα μπορούσαν να κλείσουν φέτος κάτω από το ένα εκατομμύριο οχήματα για πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία της Ρωσίας.
Στόχος πλέον είναι η παραγωγή 100.000 οχημάτων Moskvich ανά έτος, ορισμένα εκ των οποίων θα είναι ηλεκτρικά, αν και η μέση παραγωγή για ένα εργοστάσιο αυτού του μεγέθους είναι της τάξης των 200 έως 300 χιλιάδων οχημάτων. Ενδεικτικά, η Tesla παράγει 22.000 χιλιάδες οχήματα κάθε εβδομάδα στο εργοστάσιό της στη Σαγκάη.
Διαβάστε επίσης: Tραβάει… χειρόφενο και η Lada
Ο ανανεωμένος… Μοσχοβίτης (Moskvich) ενδεχομένως να επιστρέφει στη δράση και με μια ενδιαφέρουσα ανατροπή. Σύμφωνα με πληροφορίες του Reuters η πλατφόρμα σχεδιασμού, μηχανικής και παραγωγής της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας JAC θα χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή των νέων οχημάτων.
Οι δυτικές κυρώσεις λόγω της εισβολής της Μόσχας στην Ουκρανία έχουν θέσει σοβαρά εμπόδια στην πρόσβαση της χώρας σε εξαρτήματα ξένης κατασκευής, ενώ πολλοί ξένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν αποχωρήσει. Αναγκαστικά, η Kamaz και η κυβέρνηση δημιούργησαν νέες αλυσίδες εφοδιασμού για τις ανάγκες του εργοστασίου χωρίς ωστόσο να αποκαλυφθούν περισσότερες λεπτομέρειες.
Σύμφωνα με το ρωσικό υπουργείο Βιομηχανίας και Εμπορίου στόχος είναι η έναρξη παραγωγής πλήρους κλίμακας να δώσει θέσεις εργασίας σε περισσότερους από 40.000 ανθρώπους.
Latest News
Επίσημη επίσκεψη Σι Τζινπίγνκ στο Παρίσι - «Χρειαζόμαστε τους Κινέζους», δηλώνει ο Μακρόν
Αναθέρμανση των σχέσεων ΕΕ - Κίνας επιδιώκει ο γάλλος πρόεδρος - Τι είπε σε συνέντευξή του
Μπούμεραγκ για την Τουρκία το πάγωμα εξαγωγών στο Ισραήλ;
Επιπτώσεις στην τουρκική οικονομία φοβούνται οι τούρκοι έμποροι
Η Fed…και όχι η Μέση Ανατολή θα μπορούσε να εκτροχιάσει την ΕΚΤ - Ανάλυση της Deutsche Bank
Ποια είναι τα νέα δεδομένα για την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα
Μπάφετ: Στο τέλος του β' τριμήνου το ταμείο θα φτάσει τα 200 δισ. δολάρια
Απαντώντας σε ερωτήσεις δήλωσε πως δεν είναι σίγουρος για το πως θα αξιοποιηθούν καλύτερα τα μετρητά της Berkshire
Μήπως η Ουκρανία έσωσε το εμπορικό έλλειμμα της ΕΕ; - Ανάλυση της BNP Paribas
Η είσοδος Κινέζων κατασκευαστών στην ευρωπαϊκή αγορά είναι σχετικά βραχύβια, αλλά η ταχύτητα διείσδυσης είναι πράγματι θεαματική
Γιατί η Japan Tobacco μένει στην Ρωσία ενώ άλλοι την εγκαταλείπουν
Τα τέσσερα εργοστάσια και οι 4.000 εργαζόμενοι στη χώρα λειτουργούν κανονικά
Η αμερικανική οικονομία επιβραδύνεται λένε οικονομολόγοι και επιχειρηματίες
Η κατανάλωση υποχωρεί και το θέμα των επιτοκίων τίθεται εκ νέου
Συμφωνία πιστωτών για τη διάσωση του γαλλικού ομίλου τεχνολογίας Atos
Σύμφωνα με τη La Tribune, οι ομολογιούχοι πιστωτές και οι τράπεζες που μοιράζονται το χρέος της Atos θα εισφέρουν 1,2 δισ. ευρώ σε μετρητά
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Ο CEO που προσέλαβε τη σύζυγο, έκανε Sir τον σκύλο τους και... γκρέμισε μία τράπεζα
Ο Βέρνον Χιλ, ιδρυτής της Commerce Bank και της Metro Bank, ήταν επίσης ο άνθρωπος που βρέθηκε πίσω από την κατάρρευση της Republic First - Τα όνειρα, η υπερβολή και η διαπλοκή