Η Apple φέρεται να ξεκινά την παραγωγή ορισμένων μοντέλων MacBook στο Βιετνάμ εντός του 2023, σε μια προσπάθεια να αποδεσμευτεί από τα εργοστάσια στην Κίνα.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η ιαπωνική εφημερίδα Nikkei Asia, η κίνηση της αμερικανικής εταιρείας αντανακλά την προσπάθειά της να επεκτείνει τις παραγωγικές της δυνατότητες εκτός Κίνας, αφού επηρεάζεται τόσο από την ένταση στις σινοαμερικανικές σχέσεις όσο και από τις διακοπές στη λειτουργία των εργοστασίων λόγω των συνεχών λοκντάουν (ελέω Covid).
Τα σχέδια της Apple για μετατροπή του iPad σε… έξυπνη οθόνη
Προηγούμενα δημοσιεύματα ήδη από τον Αύγουστο ανέφεραν ότι η Apple απλά σχεδίαζε τη μεταφορά στο Βιετνάμ μέρος της παραγωγής των Apple Watch, των φορητών υπολογιστών MacBook και των ηχείων HomePod. Ωστόσο, το σημερινό δημοσίευμα της Nikkei Asia αναφέρει ότι η Foxconn που αναλαμβάνει την παραγωγή για λογαριασμό της Apple θα μπορούσε να ξεκινήσει την κατασκευή των MacBook στο Βιετνάμ από τον ερχόμενο Μάιο.
Τέλος ο «αρραβώνας» της Apple με την Κίνα
Τα «ινδικά» iPhone έδειξαν τον δρόμο
Η Apple κατασκευάζει έναν αριθμό μεταξύ 20 και 24 εκατομμυρίων MacBook κάθε χρόνο, με την ιαπωνική εφημερίδα να υποστηρίζει ότι η εταιρεία σχεδιάζει τη μετάβαση των γραμμών παραγωγής τα τελευταία δύο χρόνια.
Ήδη οι συνεργάτες της Apple που αναλαμβάνουν κατασκευαστικό έργο «βγάζουν» μέρος των iPhone από εργοστάσια στην Ινδία, ενώ παράλληλα γίνονται διαπραγματεύσεις να γίνει το ίδιο και με τα ακουστικά AirPods.
Η Apple αλλάζει προμηθευτές μικροτσίπ – Πού στρέφεται
Δέσμευση και για… αμερικάνικα μικροτσίπ
Παράλληλα, όπως αναφέρει το CNBC ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Τιμ Κουκ, δεσμεύεται να αγοράσει μικροτσίπ για τις ανάγκες της εταιρείας που θα προέρχονται από το εργοστάσιο στην Αριζόνα των Ηνωμένων Πολιτειών της ταϊβανέζικης TSMC (Taiwan Semiconductor Manufacturing). Σημειώνεται ότι η TSMC κατασκευάζει δύο εργοστάσια στην Αριζόνα, με το πρώτο να ξεκινά τη λειτουργία του το 2024 και το δεύτερο να ακολουθεί το 2026.
Πλήγμα στα έσοδα
Αρκετοί αναλυτές θεωρούν ότι η κατάσταση στην Κίνα, με τις διακοπές στη λειτουργία των εργοστασίων, είτε λόγω λοκντάουν είτε λόγω εξεγέρσεων, θα επηρεάσει σημαντικά τα οικονομικά αποτελέσματα του τελευταίου τριμήνου της χρονιάς για την Apple, τρίμηνο το οποίο ιστορικά είναι το πιο κερδοφόρο για την εταιρεία.
Latest News
Άμμος, χιόνι και ανακλήσεις - Πόσο άτρωτο είναι το Cybertruck της Tesla
Για τον Ίλον Μασκ, ο μοναδικός σχεδιασμός του αυτοκινήτου δημιουργούσε τεράστια προβλήματα με την κλιμάκωση της παραγωγής - Δεν είναι τυχαίο πως σχολίασε: «Σκάψαμε τον δικό μας τάφο με το Cybertruck»
Πώς η στεγαστική κρίση της ΕΕ ενδυναμώνει την ακροδεξιά
Τα δυσβάσταχτα ενοίκια και οι τιμές των ακινήτων κινδυνεύουν να γίνουν βασικό πολιτικό ζήτημα σε όλη την ήπειρο
Λέιν (ΕΚΤ): Πιο σίγουρος ότι ο πληθωρισμός επιστρέφει στο στόχο
Ενισχύονται οι εκτιμήσεις για μείωση των ευρωεπιτοκίων τον Ιούνιο
Από τη βενζίνη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα - Τι κάνουν ΗΠΑ και Κίνα
Οι ραγδαίες πωλήσεις αυτοκινήτων, μαζί με την υψηλή οικονομική ανάπτυξη και τη χαμηλή διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων, οδηγούν τη ζήτηση βενζίνης στην Ινδία και την Ινδονησία
Ο υποβιβασμός και η παραίτηση της προέδρου της ABC News
H εταιρική αναδιάρθρωση που της αφαίρεσε μεγάλο μέρος της διοικητικής της αυτονομίας.
Σανίδα σωτηρίας - Ο δισεκατομμυριούχος Kretinsky και η OnePoint θα σώσουν την Atos;
Μια ακόμη προσφορά από την Bain Capital απορρίφθηκε, δήλωσε η Atos, η οποία βρίσκεται σε συνομιλίες με το γαλλικό κράτος για τη διάσωση μέρους της στρατηγικής μονάδας της
Γιατί η επίσκεψη Σι Τζινπινγκ στην Ευρώπη δεν θα είναι μία εύκολη βόλτα
Ο Σι θα πιεστεί για την βοήθεια στη Ρωσία, τις κρατικές επιδοτήσεις στη κινεζική βιομηχανία, αλλά και την σκιώδη επιρροή της Κίνας - Διχασμένοι εμφανίζονται οι Ευρωπαίοι ηγέτες
Φον ντερ Λάιεν: «Απαιτούμε δίκαιο ανταγωνισμό της Ευρώπης με την Κίνα»
«Πρέπει να δράσουμε ώστε να εγγυηθούμε ότι ο ανταγωνισμός θα είναι δίκαιος και όχι στρεβλωμένος» είπε η Φον ντερ Λάιεν
Ποια χώρα βλέπει ο Μπάφετ ως νέο Ελντοράντο
Ο δισεκατομμυριούχος επενδυτής εξήγησε ότι η μελλοντική διοίκηση του ομίλου θα μπορούσε να τις αξιοποιήσει
Διάσημες, ακριβές αλλά χωρίς διαφήμιση - Ποιες είναι οι τσάντες Goyard
Μία από τις πιο εμβληματικές και ακριβές τσάντες της μόδας έχει βρεθεί στα χέρια προσωπικοτήτων όπως ο Πάμπλο Πικάσο, η Κοκό Σανέλ, ο Καρλ Λάγκερφελντ αλλά και μέλη της δυναστείας των Ρομανώφ