Όταν οι οινοποιοί ενώνουν δυνάμεις…
  • Απόλυτα δεσμευμένοι στο project που ξεκίνησαν από κοινού πριν από περίπου ενάμιση χρόνο δηλώνουν σε συνομιλητές τους οι Γιάννης Τσέλεπος και Γιώργος Σκούρας.
  • Ο λόγος για το εστιατόριο «17 χωριά», το οποίο στοχεύει στην ανάδειξη του οινικού πλούτου της Νεμέας, με την ποικιλία Αγιωργίτικο να κυριαρχεί.
  • Άλλωστε από τα 17 χωριά που συνθέτουν την αμπελουργική ζώνη των οίνων ΠΟΠ της Νεμέας, αντλεί και το όνομά του…
  • Οι δυο οινοποιοί, όπως μαθαίνουμε, δηλώνουν ενθουσιασμένοι για το εγχείρημα και σκοπεύουν να εργαστούν για την επιτυχία του.
  • Το κοινό καλό, όπως μας λέει πηγή που γνωρίζει ήταν ο βασικός λόγος που αποφάσισαν να συνεργαστούν και να αφήσουν στην άκρη τυχόν διαφορές…
  • Το εστιατόριο φιλοδοξεί να βάλει ένα ακόμη «λιθαράκι» στην προσπάθεια που καταβάλλεται να μετατραπεί η Νεμέα σε κορυφαίο προορισμό οινοτουρισμού της χώρας και όχι μόνο…(η γαστρονομία άλλωστε είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το κατανάλωση κρασιού).
  • Καταλυτικό ρόλο θα παίξει και η δημιουργία νέων οινοποιιών, τα οποία θα είναι επισκέψιμα στο κοινό για γευσιγνωσία.
  • Όπως ακριβώς συμβαίνει στις προηγμένες οινοπαραγωγές χώρες της Μεσογείου (πχ. Ιταλία, Γαλλία και Ισπανία)…
  • Ας διδαχθούμε λοιπόν από το παράδειγμα τους. Μόνο κερδισμένοι θα βγούμε…

Τα σούπερ μάρκετ γίνονται… ταχυδρομεία (;)

  • Μετά τις πληρωμές λογαριασμών, τις μεταφορές χρημάτων, την αποστολή προϊόντων στο σπίτι (delivery) και τους σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών ΙΧ τα σούπερ μάρκετ εξετάζουν το ενδεχόμενο να παραλαμβάνουν… δέματα. Όπως τα ταχυδρομεία.
  • Ναι καλά διαβάσατε.
  • Άνθρωπος που γνωρίζει λέει στη στήλη πως μεταξύ των project που συζητάνε τα επιτελεία των μεγάλων αλυσίδων είναι και η παραλαβή και αποστολή αντικειμένων.
  • Αυτό βέβαια, εφ’ όσον προχωρήσει θα γίνει σε συνεργασία με κάποια εταιρεία που ειδικεύεται στο αντικείμενο. Εξάλλου, δεν έχουν σκοπό να αλλάξουν αντικείμενο.
  • Αντίθετα, αυτό συμβαίνει γιατί τα σούπερ μάρκετ φιλοδοξούν να εξελιχθούν σε σημεία που θα προσφέρουν πολλές υπηρεσίες…
  • Σε πρώτη φάση πάντως, κάποιοι λιανέμποροι σχεδιάζουν να τοποθετήσουν θυρίδες παράδοσης (lockers) στα καταστήματά τους για λογαριασμό τρίτων.
  • Την αρχή ετοιμάζεται να κάνει ο «Μασούτης», όπου την επόμενη εβδομάδα θα ανακοινώσει συνεργασία για την εγκατάσταση lockers σε περίπου 18 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα…
  • Όπως άλλωστε εύστοχα παρατηρεί συχνά πυκνά στέλεχος του λιανεμπορίου που συνομιλεί με την στήλη, «το αγώι ξυπνά τον αγωγιάτη»…

«Αντίστροφη μέτρηση» για τα επώνυμα προϊόντα…

  • Μπορεί ο υπουργός Ανάπτυξης να βρίσκεται στο Κουβέιτ για την προώθηση των διμερών εμπορικών μας σχέσεων, ωστόσο πληροφορούμαστε πως δεν έχουν σταματήσει στιγμή οι διαβουλεύσεις για την ένταξη των επώνυμων προϊόντων στο «καλάθι του νοικοκυριού».
  • Ένα ζήτημα που απασχολεί έντονα τη βιομηχανία τροφίμων, η οποία βλέπει να χάνει  σημαντικές πωλήσεις από την ιδιωτική ετικέτα, ειδικά σε κάποιες κατηγορίες όπως το ρύζι…
  • Μαθαίνουμε λοιπόν πως οι συζητήσεις αναμένεται να κορυφωθούν τις προσεχείς ημέρες και δεν αποκλείεται να υπάρξουν ανακοινώσεις την επόμενη εβδομάδα.
  • Πηγές που παρακολουθούν στενά την υπόθεση επισημαίνουν πως έχουν τεθεί στο τραπέζι διάφορες σκέψεις για τον «μηχανισμό» που θα επιτρέψει την ένταξη των επώνυμων προϊόντων, ωστόσο όπως λένε τίποτα ακόμη δεν έχει «κλειδώσει».
  • Απαραίτητη προϋπόθεση όπως διευκρινίζουν είναι η λύση που θα δοθεί να αποσκοπεί στη συγκράτηση των τιμών και παράλληλα δεν θα δημιουργεί πρόβλημα στον ανταγωνισμό.
  • Σε διαφορετική περίπτωση το εγχείρημα δεν θα προχωρήσει.
  • Η άλλη λύση, η πιο εύκολη για όλους είναι να βάλουν και οι δυο πλευρές, δηλαδή τόσο τα σούπερ μάρκετ όσο και οι προμηθευτές, «λίγο νερό στο κρασί τους».
  • Οι μεν πρώτοι να μειώσουν τα περιθώρια κέρδους τους και οι δεύτεροι να ανεβάσουν λίγο ακόμη τις παροχές προς το λιανεμπόριο…

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Il Postino