Τη συμφωνία αγοράς δύο φορτηγών πλοίων τύπου Kamsarmax, με άμεση παράδοση ανακοίνωσε η United Maritime Corporation. Η εισηγμένης τον Nasdaq εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι έχει συνάψει συμφωνία bareboat ναύλωσης ενός σύγχρονου φορτηγού πλοίου τύπου Panamax, ιαπωνικής κατασκευής, με δικαίωμα αγοράς στο τέλος της περιόδου.
Το πρώτο πλοίο κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Universal Shipbuilding της Ιαπωνίας το 2009, έχει μεταφορική ικανότητα 81.508 dwt και θα μετονομαστεί σε M/V Cretansea. Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί στη United έως τα τέλη Απριλίου 2023.
Βυθίστηκε η διακίνηση containers στα λιμάνια της Cosco
Το δεύτερο πλοίο κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Tsuneishi Zhoushan Shipbuilding το 2010, έχει μεταφορική ικανότητα 82.217 dwt και θα μετονομαστεί σε M/V Oasea. Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί στη United έως τα μέσα Απριλίου 2023.
Το τρίτο πλοίο αφορά ένα φορτηγό πλοίο τύπου Panamax, κατασκευής του 2013 στην Ιαπωνία με χωρητικότητα 78.173 dwt. Το πλοίο θα αποκτηθεί με 18-μηνη συμφωνία bareboat ναύλωσης, στο τέλος της οποίας η United αναμένεται να ασκήσει το δικαίωμα αγοράς του. Το πλοίο εκτιμάται να παραδοθεί στη Εταιρεία εντός του Φεβρουαρίου 2023.
«Επεκτείνουμε περαιτέρω τον στόλο της United»
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Ιδρυτής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε: «Μετά την πρόσφατη κερδοφόρα πώληση τριών δεξαμενόπλοιών μας, επεκτείνουμε περαιτέρω τον στόλο της United με την απόκτηση αυτών των τριών πλοίων, μια επένδυση ύψους περίπου $63 εκατ. δολαρίων.
Η συνολική επένδυση που έκανε πρόσφατα η United για την απόκτηση πέντε φορτηγών πλοίων θα ξεπεράσει τα $98 εκατ. δολάρια, καθώς πιστεύουμε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να επενδύσουμε στον συγκεκριμένο τομέα. Οι ελκυστικές αξίες των επενδύσεων αναμένεται να παράγουν για ακόμα μία φορά υψηλές αποδόσεις στους μετόχους μας χωρίς την αραίωση της συμμετοχής τους στην Εταιρεία.
Παρά την εποχική αδυναμία της ναυλαγοράς, οι προοπτικές παραμένουν ισχυρές λόγω της μειωμένης προσφοράς πλοίων, των πολύ περιορισμένων παραγγελιών νεότευκτων πλοίων και τη σταδιακή βελτίωση της παγκόσμιας οικονομίας. Ως εκ τούτου, οι συναλλαγές αυτές συνάδουν με το διαφοροποιημένο επιχειρηματικό μας μοντέλο, το οποίο επικεντρώνεται σε ελκυστικές ευκαιρίες σε τομείς με ισχυρά θεμελιώδη μεγέθη και προοπτικές ανόδου».
Ο στόλος της United Maritime Corporation
Να σημειωθεί ακόμη ότι στις 10 Φεβρουαρίου 2023, η εταιρεία παρέλαβε το M/V Goodship, ένα Capesize πλοίο μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου, χωρητικότητας 177.536 dwt, το οποίο κατασκευάστηκε στο ιαπωνικό ναυπηγείο Mitsui Engineering & Shipbuilding Co. Ltd. το 2005. Όπως είχε ανακοινωθεί προηγουμένως, το πλοίο είναι χρονοναυλωμένο σε διεθνή ναυλωτή με μέγιστη διάρκεια έως τον Δεκέμβριο του 2023 και με ημερήσιο ναύλο συνδεδεμένο με τον δείκτη BCI. Η απόκτηση του M/V Goodship χρηματοδοτήθηκε μέσω ενός συνδυασμού ιδίων κεφαλαίων και υφιστάμενου τραπεζικού δανεισμού.
Η United Maritime Corporation μετά την ολοκλήρωση των προαναφερθεισών συναλλαγών και της προαναγγελθείσας απόκτησης του M/V Tradership, θα ελέγχει ένα στόλο από 7 πλοία (1 LR2 δεξαμενόπλοιο, 3 Capesize, 2 Kamsarmax, 1 Panamax), με συνολική μεταφορική ικανότητα 877.320 dwt τόνων περίπου.
Latest News
Το roadmap για τον έκτο προβλήτα στον ΟΛΘ - Στο περίμενε... του Προεδρικού Διατάγματος
Τι είπε η διοίκηση του ΟΛΘ στη ΓΣ των μετόχων
Πού επενδύουν οι ναυτιλιακές τακτικών γραμμών
Βασίζονται όλο και περισσότερο στην ιδιοκτησία των πλοίων τους για να επεκταθούν μειώνοντας το μερίδιο των ναυλωμένων πλοίων
Σε ιστορικά υψηλά οι τιμές ναυπήγησης νέων πλοίων
Κίνα και Κορέα διεκδικούν την μερίδα του λέοντος στις ναυπηγήσεις
Απεβίωσε ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος
Ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος, διετέλεσε επί σειρά ετών πρόεδρος του Ομίλου Φίλων Λίμπερτυ και συνέβαλε στην ανάδειξη του πλωτού μουσείου «Ελλάς Λίμπερτυ»
Ποσειδώνια 2024: Οι κορυφαίοι του κλάδου της ναυτιλίας διαμορφώνουν την ατζέντα
Στο Athens Metropolitan Expo από τις 3 έως 7 Ιουνίου διοργανώνεται η κορυφαία ναυτιλιακή έκθεση στον κόσμο
Άλμα στη ζήτηση για κρουαζιέρα - Χιλιάδες εργαζομένους αναζητά η Royal Caribbean
Τα νέα πλοία και η «πίεση» στα πανεπιστήμια για πιστοποιήσεις σε νέους
Το παρασκήνιο της παράτασης του διαγωνισμού για το λιμάνι του Λαυρίου
Το αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον και ο όρος του ΤΑΙΠΕΔ για κοινοπραξίες σχημάτων
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου