Το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο παραδόθηκε στη Mediterranean Shipping Co από την Κίνα. Πρόκειται για πλοίο το οποίο έχει μήκος 400 μέτρα και μπορεί να στοιβάζει εμπορευματοκιβώτια σε βάθος έως 26 μέτρων.
Η Mediterranean Shipping Co (MSC) παρέλαβε το πλοίο, το οποίο ναυπηγήθηκε από το ναυπηγείο Hudong Zhonghua της Κίνας, το οποίο ανήκει στην China State Shipbuilding Corporation και έχει συνολική χωρητικότητα 24.116 TEU.
Το TEU σημαίνει «ισοδύναμη μονάδα είκοσι ποδιών» και είναι ένα μέτρο της χωρητικότητας φορτίου όπως χρησιμοποιείται για πλοία εμπορευματοκιβωτίων και λιμάνια εμπορευματοκιβωτίων.
Ναυτιλία: Τι θα φέρει το «διαζύγιο» Maersk – MSC
Το συγκεκριμένο πλοίο ονομάστηκε MSC Tessa και είναι το πρώτο στον κόσμο που ξεπέρασε το όριο των 24.000 TEU, με επιπλέον 112 υποδοχές για αυξημένη χωρητικότητα εμπορευματοκιβωτίων. Έχει μήκος 400 μέτρα, ήτοι 200 πόδια μεγαλύτερο από ένα τυπικό αεροπλανοφόρο. Μπορεί να στοιβάζει δοχεία ύψους έως και 25 στρώσεων.
Ο σχεδιασμός
Ο σχεδιασμός του Tessa ενσωματώνει πολλά χαρακτηριστικά που βελτιώνουν την ενεργειακή απόδοση. Χρησιμοποιεί «τεχνολογία λίπανσης αέρα», μειώνοντας την κατανάλωση ενέργειας και τις εκπομπές άνθρακα έως και 4%.
Η MSC διαθέτει επί του παρόντος 114 πλοία υπό παραγγελία, τα οποία θα έχουν συνολική χωρητικότητα περίπου 1,5 εκατομμυρίου TEU, αναφέρει η Port Technology.
Ο γίγαντας της ναυτιλίας εμπορευματοκιβωτίων με έδρα την Ελβετία είναι ο μεγαλύτερος μεταφορέας στον κόσμο, με συνολική χωρητικότητα 4.352.617 TEU σε 665 πλοία.
Το γιγάντιο αυτό πλοίο θα καταπλέει στο Ρότερνταμ, την Αμβέρσα και το Felixstowe στη Βόρεια Ευρώπη, με μια επίσκεψη στην Tanger κατά τη διάρκεια του ταξιδιού επιστροφής του, πριν προχωρήσει στη Σιγκαπούρη.
Αν και όλα τα πλοία της συγκεκριμένης εταιρείας κινούνται χρησιμοποιοώντας συμβατικά καύσιμα, η MSC εξετάζει πιο βιώσιμες επιλογές, όπως τα βιοκαύσιμα και τα πλοία διπλού καυσίμου LNG.
Η εταιρεία έχει ήδη πραγματοποιήσει δοκιμές με βιοκαύσιμα και σχεδιάζει να αυξήσει τη χρήση του στο εγγύς μέλλον.
Η MSC παρήγγειλε επίσης πρόσφατα τα πρώτα της σχέδια με χρήση αμμωνίας, τα οποία πραγματοποιούνται στην Κίνα.
Latest News
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό