Η Γιαπωνέζικη PowerX, Inc. αποκάλυψε το σχέδιο του πρώτου δεξαμενόπλοιου «Battery Tanker» στη Διεθνή Ναυτιλιακή Έκθεση «Bariship» που πραγματοποιήθηκε στην πόλη Imabari, στην Ιαπωνία.
Το πρώτο δεξαμενόπλοιο μπαταρίας “X” έχει προγραμματιστεί για εγχώριες και διεθνείς δοκιμές πεδίου από το 2026. Αυτό το σκάφος ηλεκτρικής πρόωσης διαθέτει μήκος 140 μέτρων και θα είναι εξοπλισμένο με 96 μπαταρίες σε εμπορευματοκιβώτια, παρέχοντας συνολική χωρητικότητα 241MWh. Με τα ενσωματωμένα συστήματα μπαταριών, τα Battery Tankers μπορούν να αξιοποιηθούν για την αποθήκευση και μεταφορά πλεονάζουσας ηλεκτρικής ενέργειας που παράγεται από ανανεώσιμες πηγές. Οι παροπλισμένοι ή αδρανείς θερμοηλεκτρικοί σταθμοί που βρίσκονται κοντά σε λιμάνια μπορούν να μετατραπούν σε σημεία φόρτισης/εκφόρτισης για τα Battery Tankers, όπου η ενέργεια μεταδίδεται στους χρήστες μέσω συνδέσεων δικτύου στην ξηρά, επιτρέποντας την περαιτέρω αποτελεσματική χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, αναφέρει σε ανακοίνωση της η εταιρεία.
Θαλάσσια μεταφορά ενέργειας
Επιπλέον, οι περιοχές με υψηλό δυναμικό για παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές είναι συχνά απομακρυσμένες από αστικές περιοχές και άλλες περιοχές με υψηλή ζήτηση ενέργειας. Η ενίσχυση των υποδομών μεταφοράς καθίσταται απαραίτητη σε αυτές τις περιπτώσεις. Δεδομένης της τρέχουσας ενεργειακής πυκνότητας των κυψελών μπαταριών ιόντων λιθίου, το Battery Tanker αποτελεί βέλτιστη λύση για τη θαλάσσια μεταφορά ενέργειας σε μικρές αποστάσεις από ξηρά σε ξηρά, συμπληρώνοντας τις υπάρχουσες γραμμές μεταφοράς διαπεριφερειακού δικτύου. Για παράδειγμα, στην Ιαπωνία, ένα Battery Tanker μπορεί να μεταφέρει ενέργεια από περιοχές με υψηλό δυναμικό παροχής ανανεώσιμης ενέργειας, όπως το Kyushu και το Hokkaido, σε περιοχές υψηλής ζήτησης του Honshu ή για τη μεταφορά ενέργειας μεταξύ νησιών.
Τα δεξαμενόπλοια μπαταριών θα δημιουργήσουν τα νέα δίκτυα μεταφοράς ενέργειας μέσω της θάλασσας, προωθώντας την αποθήκευση, την παροχή και τη χρήση ανανεώσιμης ενέργειας, εκτιμά η εταιρεία.
Latest News
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης