Η Meta Platforms φέρεται να διερευνά την εφαρμογή ενός πλάνου χρήσης, για τους χρήστες των εφαρμογών της στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Το πλάνο προβλέπει ότι με αντίτιμο έως και 14 δολάρια οι χρήστες θα έχουν πρόσβαση σε εκδόσεις του Instagram ή του Facebook χωρίς διαφημίσεις ή θα συμφωνούν με εξατομικευμένες διαφημίσεις ώστε να χρησιμοποιούν δωρεάν εκδόσεις.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει σχετικό δημοσίευμα της Wall Street Journal, η Meta θα χρεώνει περίπου 10 ευρώ (10,46 δολάρια) τον μήνα σε έναν υπολογιστή γραφείου για έναν λογαριασμό στο Facebook ή το Instagram και περίπου 6 ευρώ για κάθε πρόσθετο συνδεδεμένο λογαριασμό, αναφέρει το δημοσίευμα, επικαλούμενο άτομα που γνωρίζουν τα σχέδια της αμερικανικής εταιρείας.
Συνδρομητική υπηρεσία σε Facebook και Instagram – Ξεκίνησε στις ΗΠΑ
Στις κινητές συσκευές, η τιμή για έναν ενιαίο λογαριασμό θα ανεβαίνει στα 13 ευρώ περίπου, επειδή η Meta θα συνυπολογίσει τις προμήθειες που χρεώνονται από τα καταστήματα εφαρμογών της Apple και της Google, αναφέρει η WSJ.
Σημειώνεται ότι η μητρική εταιρεία των δημοφιλών μέσων κοινωνικής δικτύωσης τιμωρήθηκε με πρόστιμο 390 εκατομμυρίων ευρώ νωρίτερα φέτος από τον Επίτροπο Προστασίας Δεδομένων της Ιρλανδίας και της ανακοινώθηκε ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιεί τη λεγόμενη νομική βάση «συμβόλαιο» για να στέλνει στους χρήστες διαφημίσεις με βάση την online δραστηριότητά τους.
Ακολούθως, η Meta Platforms ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να ζητήσει από τους χρήστες στην ΕΕ τη συγκατάθεσή τους προτού επιτρέψει στις επιχειρήσεις να τους… στοχεύουν διαφημιστικά, προκειμένου να αντιμετωπίσει μια σειρά από εξελισσόμενες κανονιστικές απαιτήσεις στην Ένωση.
Η Meta δήλωσε επίσης στις ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές ότι ελπίζει να αναπτύξει το σχέδιο χωρίς διαφημίσεις, το οποίο αποκαλεί συνδρομή χωρίς διαφημίσεις (Subscription No Ads-SNA), τους επόμενους μήνες για τους χρήστες στην Ευρώπη, αναφέρει το δημοσίευμα.
Εκπρόσωπος της Meta δήλωσε στην εφημερίδα ότι η εταιρεία πιστεύει στις «δωρεάν υπηρεσίες που υποστηρίζονται από εξατομικευμένες διαφημίσεις», αλλά διερευνά «επιλογές για να διασφαλίσει ότι συμμορφωνόμαστε με τις εξελισσόμενες ρυθμιστικές απαιτήσεις».
Οι New York Times ανέφεραν για πρώτη φορά ότι η Meta εξετάζει το ενδεχόμενο έκδοσης επί πληρωμή του Facebook και του Instagram χωρίς διαφημίσεις για τους χρήστες που διαμένουν στην ΕΕ, χωρίς ωστόσο να δώσει λεπτομέρειες σχετικά με το πόσο θα κόστιζαν.
Latest News
Βουτιά στα έσοδα του μεγαλύτερου κατασκευαστή μικροτσίπ της Κίνας
Τα καθαρά έσοδα της SMIC μειώθηκαν κατά 68,9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος
Το TikTok «ξεσκεπάζει» την τεχνητή νοημοσύνη - Πώς θα γίνεται η αυτόματη επισήμανση
Για την πραγματοποίηση αυτών των ενεργειών συνεργάζεται με τον Συνασπισμό για την Προέλευση και Αυθεντικότητα Περιεχομένου
Όταν η Apple «καταστρέφει» μουσικά όργανα - To βίντεο και η «συγγνώμη»
Η αμφιλεγόμενη διαφήμιση που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις
H OpenAI «googlάρει» με τεχνητή νοημοσύνη
Σύντομα οι ανακοινώσεις για τη νέα μηχανή αναζήτησης
Γιατί οι εργαζόμενοι κρύβουν ότι χρησιμοποιούν ΑΙ
Οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν κρυφά την τεχνητή νοημοσύνη καθώς φοβούνται ότι τους κάνει να φαίνονται αντικαταστάσιμοι, σύμφωνα με νέα έρευνα της Microsoft και του LinkedIn
Νέες περικοπές στο Xbox σχεδιάζει η Microsoft
Οι περικοπές στο Xbox έρχονται εν μέσω μιας ευρύτερης συρρίκνωσης στη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών
Θρίλερ με προσωπικά δεδομένα 800.000 χρηστών από Ευρώπη και ΗΠΑ - Η απάτη με τα e-shops
Τα σενάρια για υπηρεσίες πληροφοριών και οργανωμένο έγκλημα
Ένα στα τρία περιστατικά στον κυβερνοχώρο οφείλεται σε ransomware
Τι αποκαλύπτει η τελευταία έρευνα της Kaspersky, εν όψει της Διεθνούς Ημέρας κατά του Ransomware στις 12 Μαΐου
Το νέο smartphone της Huawei δείχνει πώς η Κίνα υπερπήδησε τις αμερικανικές κυρώσεις
Τι έδειξε η ενδελεχής εξέταση του εσωτερικού του Pura 70 Pro της Huawei, για λογαριασμό του Reuters
Μέγας κίνδυνος για τον κόσμο τα Deepfakes - Τι επισημαίνει η Teneo
Τα deepfakes είναι πλέον το πιο επικίνδυνο είδος fake news