Εν μέσω σκληρής κριτικής και έντονων αντιδράσεων, η Apple ζήτησε συγγνώμη για μια διαφήμιση που δείχνει μουσικά όργανα, καλλιτεχνικά εργαλεία και παιχνίδια να συνθλίβονται από μια γιγάντια υδραυλική πρέσα.
Το βίντεο διάρκειας ενός λεπτού κυκλοφόρησε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Apple, Tim Cook, για να υποστηρίξει τα νέα της iPad , την πρώτη φορά που ο αμερικανικός τεχνολογικός όμιλος αναθεώρησε τη γκάμα των tablet της εδώ και δύο χρόνια, καθώς προσπαθεί να τονώσει τις πωλήσεις.
Η καμπάνια — που κυκλοφόρησε με το soundtrack της επιτυχίας των Sonny και Cher το 1971 All I Ever Need Is You — έχει σχεδιαστεί για να δείξει πόσα κατάφερε να στριμώξει η Apple στη λεπτότερη συσκευή. Και σύμφωνα με δημοσιεύματα η διαφήμιση δημιουργήθηκε εσωτερικά από τη δημιουργική ομάδα της Apple.
Apple: Ανακοίνωσε νέο τσιπ επικεντρωμένο στην τεχνητή νοημοσύνη
Το μονόλεπτο σποτάκι δέχθηκε ένα κύμα αγανάκτησης, με τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να απαντούν στην ανάρτηση του Κουκ στο X κατηγορώντας την Apple ότι συνθλίβει τα «όμορφα δημιουργικά εργαλεία» και τα «σύμβολα της ανθρώπινης δημιουργικότητας και πολιτιστικών επιτευγμάτων».
Όπως γράφουν οι Financial Times, στελέχη της διαφημιστικής βιομηχανίας υποστήριξαν ότι η διαφήμιση είναι ένα λάθος βήμα για την εταιρεία της Silicon Valley, η οποία υπό τον αείμνηστο συνιδρυτή της Στιβ τζομπς είχε δεχθεί επαίνους για την ικανότητά της να προσελκύει την προσοχή των καταναλωτών.
Meet the new iPad Pro: the thinnest product we’ve ever created, the most advanced display we’ve ever produced, with the incredible power of the M4 chip. Just imagine all the things it’ll be used to create. pic.twitter.com/6PeGXNoKgG
— Tim Cook (@tim_cook) May 7, 2024
Ο αντιπρόεδρος επικοινωνιών μάρκετινγκ της Apple, Tor Myhren, δήλωσε την Πέμπτη ότι η εταιρεία «έχασε το νόημα» με το βίντεο, σε μια δήλωση που δόθηκε για πρώτη φορά στο Ad Age. Κατόπιν αυτού η Apple δεν θα μεταδώσει τη διαφήμιση στην τηλεόραση.
«Η δημιουργικότητα είναι στο DNA μας στην Apple και είναι απίστευτα σημαντικό για εμάς να σχεδιάζουμε προϊόντα που ενδυναμώνουν τους δημιουργικούς ανθρώπους σε όλο τον κόσμο», είπε ο Myhren. «Στόχος μας είναι να γιορτάζουμε πάντα τους μυριάδες τρόπους με τους οποίους οι χρήστες εκφράζονται και ζωντανεύουν τις ιδέες τους μέσω του iPad».
«Χάσαμε το νόημα με αυτό το βίντεο και λυπούμαστε», είπε.
Ο ηθοποιός Χιου Γκραντ κατηγόρησε την Apple στο Χ για «την καταστροφή της ανθρώπινης εμπειρίας».
Η άλλη άποψη
Ωστόσο, ο Richard Exon, ιδρυτής της εταιρείας μάρκετινγκ Joint, δήλωσε: «Μια πιο σημαντική ερώτηση είναι: κάνει η διαφήμιση τη δουλειά της; Είναι αξέχαστο, ξεχωριστό και τώρα ξέρω ότι το νέο iPad έχει ακόμα περισσότερα, αλλά είναι πιο λεπτό από ποτέ.»
Η πλατφόρμα πληροφοριών καταναλωτών Zappi διεξήγαγε έρευνα καταναλωτών σχετικά με τη διαφήμιση, η οποία κατέδειξε ότι η ιδέα της σύνθλιψης της τέχνης με υδραυλική πρέσα ήταν διχαστική.
Είπε ότι η διαφήμιση είχε χαμηλότερες επιδόσεις σε τυπικά περιζήτητα συναισθήματα όπως η ευτυχία και το γέλιο και είχε υπεραπόδοση σε παραδοσιακά αρνητικά συναισθήματα, όπως σοκ και σύγχυση, με τους ηλικιωμένους να έχουν περισσότερες πιθανότητες να έχουν αρνητική απάντηση από τους νεότερους καταναλωτές.
Η Nataly Kelly, διευθύντρια μάρκετινγκ στη Zappi, είπε: «Είναι η διαφήμιση iPad της Apple ένα έργο ιδιοφυΐας ή το σημάδι των δυστοπικών καιρών; Εξαρτάται πραγματικά από το πόσο χρονών είσαι. Η αξία σοκ είναι η δύναμη αυτής της διαφήμισης, η οποία είναι αμφιλεγόμενη από τον σχεδιασμό, επομένως το γεγονός ότι οι άνθρωποι μιλούν για αυτήν είναι μια νίκη».
Latest News
Πότε θα υιοθετήσουν πλήρως την AI οι επιχειρήσεις - Η έκθεση της KPMG
Σχεδόν τα τρία τέταρτα των επιχειρήσεων χρησιμοποιούν ήδη την Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) για τις χρηματοοικονομικές αναφορές τους
Ο CEO της Amazon συμβουλεύει: Το προσόν που οδηγεί τους υπαλλήλους στην επιτυχία
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ηγεσία της Amazon έχει δεχτεί πυρά για τη μεταχείριση των εργαζομένων στις αποθήκες
Ξανά στο διάστημα η Blue Origin του Μπέζος
Στην πτήση επενέβαιναν έξι επιβάτες
Διαφήμιση και 40 εκατ. συνδρομητές οδηγούν το Netflix στην κορυφή του streaming
Η πλατφόρμα έχει πραγματοποιήσει ένα άλμα 14%, όταν πολλές άλλες εταιρείες streaming αντιμετώπιζαν κάμψη στον αριθμό των χρηστών τους - Ο ρόλος των διαφημιστικών πακέτων
Στη Silicon Valley ο Μιλέι - Η συνάντηση με τον Ζάκερμπεργκ
Ο πρόεδρος της Αργεντινής θέλει να μετατρέψει τη χώρα του σε τεχνολογικό κόμβο
Στο Μπαλί ο Ίλον Μασκ - Τα σχέδια για ανάπτυξη της Starlink
Έχει προγραμματίσει δορυφόρου με τον πρόεδρο της χώρας
Αύξηση 7% στο παγκόσμιο ΑΕΠ από την ΑΙ - Τι «βλέπει» ο ΟΟΣΑ
Τι αλλαγές φέρνει στην αγορά εργασίας
Πώς η διαπαιδαγώγηση μπορεί να οδηγεί σε μια ζωή σχεδόν σαν... μυθιστόρημα
Τι λέει μια ειδικός και τι λέει ο Στιβ Βόζνιακ, ο πληθωρικός και εμβληματικός συνιδρυτής της Apple
Η παγίδα ενέργειας των data centers λόγω ΑΙ - Τι βλέπει η Goldman Sachs
Οι ανάγκες σε ενέργεια των κέντρων δεδομένων θα είναι ανάλογες με την τρέχουσα συνολική κατανάλωση της Πορτογαλίας, της Ελλάδας και της Ολλανδίας μαζί…
Επανάσταση στα χειρουργεία με τα αντίγραφα ανθρώπινων οργάνων - Πότε θα εφαρμοστεί η νέα πρακτική
Εφιαλτικά ερωτήματα όπως έαν ένα φάρμακο θα είναι πιο αποτελεσματικό για τη θεραπεία του καρκίνου ή εάν μια επίπονη επέμβαση θα ωφελήσει τον ασθενή δεν θα ξαναχρειαστεί να διατυπωθούν στο μέλλον.