Αυξάνονται και πληθύνονται τα μέλη της Διεθνούς Ένωσης Ανεξάρτητων Πλοιοκτητών Πλοίων μεταφοράς Χύδην Ξηρού Φορτίου Intercargo, υπό την προεδρία του κ. Δημήτρη Φαφαλιού.
Intercargo: Κίνδυνος το φαινόμενο υγροποίησης μετάλλων
Σύμφωνα με την ετήσια έκδοση της Intercargo ο αριθμός των μελών της, κατέγραψε σημαντική αύξηση κατά την περίοδο αναφοράς (τελευταίοι 12 μήνες) φτάνοντας σε νέα ιστορικά υψηλά επίπεδα στο τέλος Αυγούστου του 2023. Ειδικότερα ο εγγεγραμμένος στόλος στην Intercargo, έχει φθάσει τα 3.300 πλοία, που αντιστοιχούν στο 33% περίπου του παγκόσμιου στόλου χύδην ξηρού φορτίου σε όρους νεκρού βάρους (dwt) όταν πέρυσι τον Αύγουστο το ποσοστό αυτό ήταν μικρότερο από 25%.
Είμαστε πολύ υπερήφανοι για αυτό το επίτευγμα και χαιρόμαστε που τόσα πολλά νέα μέλη είδαν τα οφέλη της ένταξής τους στην ένωσή μας, η οποία προσπαθεί να αντιμετωπίσει τα βασικά ζητήματα που αντιμετωπίζει ο τομέας του ξηρού χύδην φορτίου, δηλώνει ο κ. Φαφαλιός στο εισαγωγικό σημείωμα της ετήσιας έκδοσης.
Ένα ακόμη αξιοσημείωτο στοιχείο είναι ότι ο στόλος των μελών της Intercargo έχει πιο ποιοτικές επιδόσεις από το σύνολο του παγκοσμίου στόλου των Bulk carriers. Ειδικότερα σύμφωνα με το Annual Review το ποσοστό ελλείψεων και κρατήσεων των πλοίων μελών της Intercargo σε διάφορα λιμάνια είναι μόλις το 1,5% του στόλου της ένωσης όταν το αντίστοιχο ποσοστό του παγκοσμίου στόλου είναι 2,1% και των μη μελών της Intercargo φτάνει το 2,2%.
Αέρια θερμοκηπίου
Τα παραπάνω στοιχεία σύμφωνα με τον κ. Φαφαλιό είναι μια σαφής ένδειξη ότι «τα μέλη μας καταβάλλουν μεγάλες προσπάθειες για να μας βοηθήσουν να επιτύχουμε τους φιλόδοξους σκοπούς και στόχους μας», όταν πρέπει να σημειωθεί ότι γενικότερα τα ποσοστά κρατήσεων και ελλείψεων κατά τον έλεγχο του κράτους λιμένα σε όλες τις περιοχές, παρουσιάζουν αυξητική τάση.
Τέλος ο πρόεδρος της Intercargo υπογραμμίζει ότι η ένωση χαιρέτισε την αναθεωρημένη στρατηγική για τα αέρια του θερμοκηπίου (GHG) από τα κράτη μέλη του ΙΜΟ τον περασμένο Ιούλιο (MEPC80) και τονίζει ότι έχει ζητήσει την ταχύτερη επιτάχυνση των πράσινων τεχνολογιών και καυσίμων και υποστηρίζει πλήρως τον στόχο του ΙΜΟ για την επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου μέχρι το 2050 ή γύρω στο 2050. Ωστόσο, διευκρινίζει ότι δεν μπορεί να είναι μόνο οι πλοιοκτήτες υπεύθυνοι για την επίτευξη αυτού του στόχο και ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι με την ναυτιλία, πρέπει να μοιραστούν την ευθύνη για την πράσινη μετάβαση.
Latest News
Το roadmap για τον έκτο προβλήτα στον ΟΛΘ - Στο περίμενε... του Προεδρικού Διατάγματος
Τι είπε η διοίκηση του ΟΛΘ στη ΓΣ των μετόχων
Πού επενδύουν οι ναυτιλιακές τακτικών γραμμών
Βασίζονται όλο και περισσότερο στην ιδιοκτησία των πλοίων τους για να επεκταθούν μειώνοντας το μερίδιο των ναυλωμένων πλοίων
Σε ιστορικά υψηλά οι τιμές ναυπήγησης νέων πλοίων
Κίνα και Κορέα διεκδικούν την μερίδα του λέοντος στις ναυπηγήσεις
Απεβίωσε ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος
Ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος, διετέλεσε επί σειρά ετών πρόεδρος του Ομίλου Φίλων Λίμπερτυ και συνέβαλε στην ανάδειξη του πλωτού μουσείου «Ελλάς Λίμπερτυ»
Ποσειδώνια 2024: Οι κορυφαίοι του κλάδου της ναυτιλίας διαμορφώνουν την ατζέντα
Στο Athens Metropolitan Expo από τις 3 έως 7 Ιουνίου διοργανώνεται η κορυφαία ναυτιλιακή έκθεση στον κόσμο
Άλμα στη ζήτηση για κρουαζιέρα - Χιλιάδες εργαζομένους αναζητά η Royal Caribbean
Τα νέα πλοία και η «πίεση» στα πανεπιστήμια για πιστοποιήσεις σε νέους
Το παρασκήνιο της παράτασης του διαγωνισμού για το λιμάνι του Λαυρίου
Το αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον και ο όρος του ΤΑΙΠΕΔ για κοινοπραξίες σχημάτων
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου