Ιδιαίτερη σημασία για τη συνολική τάση που διαμορφώνεται στο λιανεμπόριο και τις καταναλωτικές δαπάνες στις ΗΠΑ με την άρση των περιοριστικών μέτρων και την επιστροφή στην κανονικότητα, έχουν τα αποτελέσματα τριμήνου των μεγάλων παικτών του κλάδου.

Σήμερα, είχαμε τα αποτελέσματα πρώτου τριμήνου της κορυφαίας αλυσίδας της χώρας, της Walmart Inc. τα οποία επιβεβαίωσαν την εικόνα ανάρρωσης της αγοράς, καθώς διαμορφώθηκαν σε πολύ καλύτερα από τα αναμενόμενα επίπεδα. Πρώτον λόγω της σταδιακής επιστροφής στην κανονικότητα όσο κυρίως λόγω των κονδυλίων που διοχετεύτηκαν στα νοικοκυριά στο πλαίσιο των πακέτων στήριξης.

Έτσι, οι πωλήσεις στα καταστήματα της αλυσίδας αυξήθηκαν κατά 6%, με τα λειτουργικά της κέρδη να εκτοξεύονται κατά 26,8% και τις ηλεκτρονικές πωλήσεις να εκτινάσσονται κατά 37%. Βέβαια οι ηλεκτρονικές πωλήσεις ήταν πολύ χαμηλότερα σε σχέση με το +69% του προηγούμενου τριμήνου, αλλά αυτό οφείλεται στο γεγονός πως ο κόσμος ξαναβγήκε… έξω. Παράλληλα, οσυνολικός τζίρος διαμορφώθηκε στα 138,3 δισ. δολάρια, μια αύξηση κατά 2,7% ή 3,7 δισ.

Παράλληλα, η εταιρεία αναβάθμισε τις εκτιμήσεις για τα κέρδη της στο σύνολο της χρήσης δηλώνοντας πως αναμένει τελικά το 2022 να κλείσει με σημαντικά κέρδη. «Η αισιοδοξία μας είναι υψηλότερη από ό,τι ήταν στην αρχή του έτους. Στις ΗΠΑ, οι καταναλωτές ξεκάθαρα θέλουν να βγουν έξω και να ψωνίσουν» σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος,  Νταγκ ΜακΜίλον.

Θυμίζουμε πως η εταιρεία αριθμεί περίπου 10.500 καταστήματα εξυπηρετώντας περίπου 220 εκατ. πελάτες την εβδομάδα! Η περσινή χρονιά στάθηκε δύσκολη για την αλυσίδα που υπέστη μια ζημιά άνω των 4 δισ. δολαρίων λόγω δαπανών που οφείλονταν στην πανδημία. Όμως, από το δεύτερο μισό του έτους και κυρίως κατά το τελευταίο τρίμηνο η βελτίωση της ήταν ραγδαία χάρη και στην επιτυχία της νέας συνδρομητικής υπηρεσίας Walmart+ που δημιούργησε, προσφέροντας στους πελάτες δωρεάν delivery και έτερα πλεονεκτήματα.

Μετά τη Walmart, το βλέμμα της αγοράς θα στραφεί στα αποτελέσματα που θα ανακοινώσει αύριο ο έτερος γίγαντας του κλάδου, η Target. Οι εκτιμήσεις των αναλυτών κάνουν λόγο για αύξηση των εσόδων κατά 11% στα 21,49 δισ. δολάρια για το πρώτο τρίμηνο, που συνιστά ωστόσο μια μικρή επιβράδυνση σε σχέση με την υψηλή ανάπτυξη των εσόδων κατά 21% στο τελευταίο τρίμηνο του 2020. Όμως, το στρατηγικό πλεονέκτημα της εταιρείας είναι ότι ήταν και παραμένει ιδιαίτερα ισχυρή στο e-commerce. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της είχαν εκτοξευτεί κατά 118% κατά το τελευταίο τρίμηνο του έτους.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή