Την ανιούσα έχουν πάρει οι τιμές των καυσίμων το τελευταίο χρονικό διάστημα καθώς μετά τη σταδιακή άρση των lockdown και την εκκίνηση των μαζικών εμβολιασμών τροφοδοτήθηκε και η ανάκαμψη της ζήτησης.
Ειδικότερα, η αύξηση στην βενζίνη είναι πολύ σημαντική, καθώς, ενώ στις 5 Ιανουαρίου το ένα λίτρο αμόλυβδης κόστιζε 1,438 ευρώ, η τιμή του στις 5 Ιουλίου έφτασε στο 1,662 ευρώ.
Μάλιστα, υπάρχουν περιοχές όπως οι Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα και η Κεφαλονιά, όπου η τιμή του λίτρου της αμόλυβδης μπορεί να προσεγγίσει μέχρι και το 1,82 ευρώ.
Όπως υποστηρίζουν παράγοντες του κλάδου των πετρελαιοειδών, οι τιμές δεν πρόκειται να πέσουν κατά τους επόμενους μήνες, καθώς τα σημάδια από τις διεθνείς αγορές δείχνουν συνέχιση των υψηλών… πτήσεων.
Διαβάστε επίσης: Πετρέλαιο: Οι προβλέψεις της αγοράς για τις εξελίξεις των τιμών
«Τα καύσιμα πήραν ανοδική πορεία γιατί ανεβαίνει η τιμή τους διεθνών» εξήγησε στην «Κοινωνία Ώρα MEGA» η πρόεδρος Βενζινοπωλών Αττικής, Μαρία Ζάγκα, κάνοντας λόγο ότι οι τιμές των καυσίμων στο εξωτερικό επηρεάζουν και τις τιμές των καυσίμων στην Ελλάδα.
Την ίδια στιγμή, η αποτυχία του ΟΠΕΚ+ να καταλήξει σε συμφωνία για την αύξηση της παραγωγής οδήγησε τις τιμές του αργού στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων τριών τουλάχιστον ετών.
Το Brent, διεθνής δείκτης αναφοράς, άγγιξε τα 77,84 δολάρια το βαρέλι την Τρίτη – το υψηλότερο επίπεδο από το 2018 – ενώ η αμερικανική ποικιλία WTI σκαρφάλωσε στα 76,98 δολάρια – το υψηλότερο επίπεδο από το 2014.
Latest News
Η σχέση των Ελλήνων με τις ψηφιακές τεχνολογίες - Τα social media και οι τραπεζικές συναλλαγές
Πώς υιοθετούν οι επιχειρήσεις τις ψηφιακές τεχνολογίες; Πώς χρησιμοποιούν οι πολίτες τις δημόσιες και άλλες υπηρεσίες στο διαδίκτυο; Ποια είναι η συμμετοχή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Ούτε 1 στους 10 δεν έκανε χρήση των επιδοτήσεων
Κύριες αιτίες η έλλειψη ίδιας συμμετοχής και το υψηλό κόστος των εργασιών – Ποιες παρεμβάσεις είχαν τη μεγαλύτερη ζήτηση
Εξαγωγές, τουρισμός και Ταμείο Ανάκαμψης κινητήριοι μοχλοί της ανάπτυξης
H δημοσιονομική πειθαρχία θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ, εάν η χώρα επιθυμεί να αποφύγει δυσάρεστες εξελίξεις
Ποιοι κλάδοι έκαναν «Ανάσταση» και ποιοι τραβούν (ακόμη) Γολγοθά
Ποια είναι η εικόνα στην αγορά – Τι λένε στον ΟΤ επιχειρηματίες για την πασχαλινή κίνηση
Με «συνοδηγό» την ακρίβεια η πασχαλινή έξοδος - Στα ύψη η βενζίνη
Ξεφεύγει η τιμή των καυσίμων σε Λεκανοπέδιο και δημοφιλείς προορισμούς – Βάσανο το πασχαλινό τραπέζι, πού κυμαίνονται οι τιμές
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Η φορολογία κύρια πηγή εσόδων του προϋπολογισμού
H μοναδική πηγή που υπέρ-αποδίδει είναι αυτή του φόρου εισοδήματος, με την μερίδα του λέοντος να προέρχεται από τις επιχειρήσεις
Το θετικό αποτύπωμα της επενδυτικής βαθμίδας σε ομόλογα και μετοχές
Μία νέα γενιά επενδυτών περισσότερο "ποιοτικών" και μακροπρόσθεσμων, δημιουργείται για τα ελληνικά assets, μετά την ανάκτηση της επενδυτικής βαθμίδας
Γιατί «κόλλησε» πάνω από το 10% η ανεργία;
Ποιες είναι οι βασικές στρεβλώσεις στην ελληνική αγορά εργασίας