Κερδισμένος και ταυτόχρονα εξαιρετικά επιβαρυμένος από τον αυξημένο φόρτο εργασίας που έφερε αιφνιδίως η πανδημία, ο κλάδος των ταχυμεταφορών σε όλο τον κόσμο κλήθηκε να ανταποκριθεί σε μια πρόκληση άνευ προηγουμένου.
Οι εταιρείες που κατάφεραν να διατηρήσουν την ικανοποίηση των πελατών τους υπό αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες ενώ παράλληλα εξυπηρετούσαν εκτεταμένες περιοχές, αξίζουν της προσοχής και της μελέτης μας, λειτουργώντας ως πρότυπα επιχειρηματικής στρατηγικής.
Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και η Courier Center, μια εταιρεία με ιστορία 25 ετών στον τομέα των ταχυμεταφορών, η οποία ανακοίνωσε πρόσφατα την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης διεύρυνσης του δικτύου συνεργατών της, που της επιτρέπει πλέον να εξυπηρετεί πάνω από το 90% της ελληνικής επικράτειας. Και ταυτόχρονα, εξακολουθεί να διατηρεί την ικανοποίηση των πελατών της στα ύψη, λαμβάνοντας βαθμολογία της τάξης του 9.5/10.
Το γεγονός αυτό δεν είναι τυχαίο. Η Courier Center, του ομίλου Μαρινάκη, ανήκει στις πρώτες εταιρείες του κλάδου που «έτρεξαν» έρευνες ικανοποίησης καταναλωτή. Έκτοτε, συλλέγει διαρκώς σχετικά στοιχεία μέσα από την online έρευνα στην πλατφόρμα e-satisfaction, που επιτρέπει σε όσους χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της να την αξιολογήσουν.
Τα αποτελέσματα παραμένουν διθυραμβικά. Είναι ενδεικτικό ότι οι παραλήπτες των πακέτων της Courier Center στα νησιά του Ιονίου βαθμολόγησαν τις υπηρεσίες της εταιρείας με 9.9/10, ενώ η Ήπειρος, το Νότιο Αιγαίο και η Ανατολική Μακεδονία & Θράκη με 9.9, 9.7 και 9.8/10 αντίστοιχα.
Εξάλλου, η εταιρεία κατόρθωσε να επιδείξει συνέπεια σε μια πολύ δύσκολη συγκυρία για τις ελληνικές εταιρείες ταχυμεταφορών, με τα δέματα της να φτάνουν πλέον καθημερινά σε όλες τις πόλεις, τα χωριά και τα νησιά της Ελλάδας, καλύπτοντας σχεδόν το σύνολο της χώρας, μέσα από την ενίσχυση των συνεργατών της.
Στρατηγικός στόχος της Courier Center είναι να παραμείνει στην πρώτη γραμμή του κλάδου των ταχυμεταφορών με το πλέον ανεπτυγμένο δίκτυο διανομής και πραγματικά αξιόπιστες παραδόσεις.
Προκειμένου να εξυπηρετήσει με τη μεγαλύτερη δυνατή συνέπεια το πελατολόγιο της, η εταιρεία προσφέρει:
-Αποστολές σε Ελλάδα, Κύπρο και εξωτερικό
-Πάνω από 200 σημεία παραλαβής σε όλη την Ελλάδα
-Αποστολή ενημερώσεων με SMS και σύστημα web shipping orders
-Αυθημερόν παραδόσεις
-Σύστημα αξιολόγησης e-satisfaction
-24ωρη τηλεφωνική εξυπηρέτηση
Όπως δήλωσε ο Παναγιώτης Χύτας, γενικός διευθυντή της εταιρίας, «γνωρίζουμε πολύ καλά ποσό σημαντικό είναι για τους πελάτες μας, που δραστηριοποιούνται στη λιανική και το ηλεκτρονικό εμπόριο, να πετυχαίνουν συνεπείς παραδόσεις. Η συνέπεια στις παραδόσεις αποστολών επηρεάζει άμεσα την εικόνα που έχουν οι πελάτες για μια εταιρία λιανικής ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Είμαστε 25 χρόνια εταιρία και αυτό δεν είναι τυχαίο. Συμβαίνει επειδή αντιμετωπίζουμε με πολύ μεγάλη υπευθυνότητα αυτό που κάνουμε και ακόμα περισσότερο με συνέπεια. Και για αυτό υλοποιούμε συνέχεια έρευνες καταναλωτή και είναι σημαντικό που το ποσοστό ικανοποίησης 9.5/10 δεν προέρχεται από μία περιοχή της Ελλάδας αλλά απ’ όλη τη χώρα».
Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία προσφέρει αποστολές σε Ελλάδα, Κύπρο και εξωτερικό, διατηρώντας περισσότερα από 200 σημεία παραλαβής σε όλη τη χώρα και προσφέροντας ενημερώσεις με SMS, σύστημα web shipping orders, αυθημερόν παραδόσεις και 24ωρη τηλεφωνική εξυπηρέτηση.
Χάρη στα παραπάνω, αλλά και τα προηγμένα logistics capabilities που διαθέτει, είναι σε θέση να προσφέρει στους συνεργάτες της από τον κλάδο της λιανικής και του ηλεκτρονικού εμπορίου ένα από τα σημαντικότερα πράγματα για την περίοδο αβεβαιότητας που διανύουμε: Αξιοπιστία.
Latest News
Τα «παράδοξα» του εμπορικού συνδικαλισμού – Τα 30 χρόνια ΕΣΕΕ και το ντεμπούτο της Αθήνας
Τα πρόσωπα που σημάδεψαν τον θεσμό – Η γένεση της ΕΣΕΕ και η πρώτη φορά πρόεδρος από την πρωτεύουσα
Τι φέρνει ο «γάμος» Entersoft με SoftOne – Στα σχέδια νέες εξαγορές
Όπως είπε ο κ. Κοτζαμανίδης μέχρι πρότινος Entersoft και Softone ήταν ανταγωνιστές μεν αλλά με αμοιβαίο μεταξύ τους σεβασμό, ενώ χαρακτήρισε τις δύο εταιρείες «διαμάντια του κλάδου»
«Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη
Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις του θεσσαλικού ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία με την Κάμπος Χίου – Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου από τη χιώτικη εταιρεία
Στη Newsphone το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά μετά από πλειστηριασμό
Ο σημερινός πλειστηριασμός για το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά, είχε μειωμένη τιμή πρώτης προσφοράς στα 3.417.000 ευρώ
Πράσινο φως από την Κομισιόν για παράταση του «Ηρακλή» - Στα 3 δισ. ο προϋπολογισμός
Η Κομισιόν ενέκρινε νέα παράταση του προγράμματος έως το τέλος του Ιουνίου
«Πράσινο φως» στην Ικτίνος για υπόγειο λατομείο στη Δράμα - Η ανακοίνωση
Η νέα αυτή εκμετάλλευση του υπόγειου λατομείου από την Ικτίνος θα αυξήσει κατά 20% την παραγωγή δολομίτικου Μαρμάρου του Βώλακα
Σε επαφή με τράπεζα η Μουζάκης για το ομολογιακό έως 5 εκατ. ευρώ
Τη σχετική απόφαση ενέκρινε τον περασμένο Αύγουστο η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της Μουζάκης
Βραβεία «Κούρος 2024»: Ποιες επιχειρήσεις τιμήθηκαν για τις επιδόσεις τους
Η Λέσχη Επιχειρηματικότητας τίμησε για 27η χρονιά την επιχειρηματικότητα της καινοτομίας απονέμοντας τα βραβεία Κούρος 2024
«Ένωση» των Entersoft- Softone υπό ενιαίο οργανισμό
Η ένωση των Entersoft-Softone θα περιλαμβάνει ένα διευρυμένο portfolio λύσεων, περισσότερους από 90.000 πελάτες, πανελλαδικό δίκτυο 700 συνεργατών και θα απασχολεί 1.500 και πλέον εργαζομένους
Δεσμεύεται η περιουσία του Πηλαδάκη - Κατηγορίες για φοροδιαφυγή και απάτη από την «Αρχή για το Ξέπλυμα» - Τι απαντά ο επιχειρηματίας
Περισσότερα από 100 εκατ. ευρώ εκτιμάται ότι αποκόμισε ο επιχειρηματίας Κ. Πηλαδάκης από παράνομες δραστηριότητες - Τι απαντά στις κατηγορίες ο επιχειρηματίας με ανακοίνωσή του