
Πρωτοφανές ρεκόρ σημείωσαν τα έσοδα από τις διελεύσεις πλοίων στη Διώρυγα του Σουέζ το 2021, όπως ανακοίνωσε πρόσφατα ο επικεφαλής της Αρχής της Διώρυγας Οσάμα Ράντι. Πρόκειται για τα υψηλότερα ετήσια έσοδα στην ιστορία της διώρυγας με συνολικά 6,3 δισεκατομμύρια αμερικανικά δολάρια.
Η ετήσια καθαρή χωρητικότητα στη διώρυγα ήταν πάνω από 1,27 δισεκατομμύρια τόνοι, ξεπερνώντας κάθε προηγούμενο καταγεγραμμένο ρεκόρ.
Ο Ράντι δήλωσε ότι το κανάλι για το έτος 2021 διέσχισσαν 20.694 πλοία και από τις δύο κατευθύνσεις σε σύγκριση με 18.830 πλοία το 2020. Πρόκειται για μια αύξηση 1.864 πλοίων – αύξηση 10 % – όταν η συνολική καθαρή χωρητικότητα του 2020 είχε ανέλθει σε 1,17 δισεκατομμύρια τόνους σημειώνοντας αύξηση 8,5%, κατά 100 εκατομμύρια τόνους.
Τα έσοδα της Διώρυγας του Σουέζ το 2021 πέτυχαν σημαντική αύξηση εσόδων (σε δολάρια ΗΠΑ) 12,8%, με το συνολικό ποσό να ανέρχεται σε 6,3 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, έναντι 5,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ το 2020, δηλαδή μια αύξηση 720 εκατομμυρίων δολαρίων.
Σύμφωνα με τις εκθέσεις ναυσιπλοΐας, κατά το 2021 υπήρξε μια σημαντική αύξηση στα ποσοστά διέλευσης διαφόρων τύπων πλοίων σε σύγκριση με το 2020. Χαρακτηριστικά, ο αριθμός των πλοίων LNG αυξήθηκε κατά 36,6 %, και από 686 πλοία το 2020 σε 937 πλοία το 2021.
Τα πλοία εμπορευματοκιβωτίων που διέρχονται από τη διώρυγα αυξήθηκαν κατά 10,1 % φτάνοντας συνολικά τα 5.186 πλοία έναντι 4.710 το 2020, ενώ τα πλοία χύδην αυξήθηκαν κατά 15,3 %, με 5.893 πλοία έναντι της διέλευσης 5.113 πέρυσι.
Ο Ράντι εξήγησε ότι αυτή η αύξηση αντικατοπτρίστηκε στην επίτευξη μιας έκρηξης στους γενικούς δείκτες των διερχόμενων πλοίων χύδην ως το υψηλότερο ποσοστό που καταγράφηκε στην ιστορία του καναλιού, επιτυγχάνοντας τα υψηλότερα έσοδα που ξεπέρασαν το φράγμα του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων για πρώτη φορά.
Πρόσθεσε ότι η Διώρυγα του Σουέζ απέκτησε περίπου το 15,7 % του συνολικού θαλάσσιου εμπορίου σιτηρών παγκοσμίως, με συνολικό όγκο φορτίου 83,5 εκατομμύρια τόνους.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες