Συναγερμός έχει σημάνει στο κέντρο της Αθήνας, μετά από τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας στο μετρό.
Ειδικότερα, ο σταθμός Μοναστηράκι των Γραμμών 1 & 3 του Μετρό εκκενώθηκε, καθ’ υπόδειξη της ΕΛ.ΑΣ.
Άγνωστος τηλεφώνησε στις 15:51 σήμερα το μεσημέρι και γνωστοποίησε με ξενική προφορά, ότι έχει τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός στον σταθμό του μετρό στο Μοναστηράκι, ο οποίος θα εκραγεί στις 17:48.
Οι συρμοί διέρχονται από τον σταθμό, χωρίς να πραγματοποιούν στάση.











![SpaceX: Η IPO που επισκίασε όλες τις άλλες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/11/elon-musk-1-scaled.jpg)


























