Την προσοχή των καταναλωτών με αφορμή περιστατικά προσπάθειας εξαπάτησης με «αλίευση» στοιχείων μέσω τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικών μηνυμάτων (phishing) εφιστά η ΔΕΗ.

Σύμφωνα με την επιχείρηση, τέτοια περιστατικά έχουν αναφερθεί της τελευταίες ημέρες και συνδέονται με τη διαδικασία που απαιτείται για τον υπολογισμό και την καταβολή του ποσού που θα επιστραφεί στους καταναλωτές μέσω της πλατφόρμας power pass.

Η ενημέρωση

Η ΔΕΗ ενημερώνει τους πελάτες της ότι:

Καλεί δε τους πελάτες της να ακολουθήσουν προσεκτικά τις οδηγίες που προβλέπονται στην επίσημη σελίδα του power pass (https://vouchers.gov.gr/powerpass).

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ενέργεια
PODCAST ΒΑΒΕΛ – Γ. Στάμτσης: Με διασυνδέσεις και μπλε τιμολόγια δεν θα ασχολούμασταν με τις τιμές του ρεύματος
Podcasts |

Στάμτσης: Οι λύσεις για να προστατευτούν οι καταναλωτές από τις τιμές του ρεύματος

Ο Γιώργος Στάμτσης ειδικός σε θέματα ενέργειας περιγράφει στο PODCAST ΒΑΒΕΛ την αγορά διαθέσιμης ηλεκτρικής ισχύος – Τι λέει για πράσινα, κίτρινα τιμολόγια – Υπάρχει κερδοσκοπία;

Σδούκου: Οι επιστροφές απο επιδοτήσεις στο ρεύμα αφορούν μόνον το 1,8 ‰ των επιχειρήσεων
ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ |

Οι επιστροφές απο επιδοτήσεις στο ρεύμα αφορούν μόνον το 1,8 ‰ των επιχειρήσεων, λέει η Σδούκου

«Μακάρι να μπορούσαμε να απορροφήσουμε αυτούς τους καταλογισμούς, αλλά είναι θέμα κρατικών ενισχύσεων και δεν μπορούμε να το κάνουμε», είπε η υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας

Ενεργοβόρες βιομηχανίες: Ζητούν αποζημίωση για τις υψηλές τιμές στο ρεύμα
Βιομηχανία |

Αποζημιώσεις για τις υψηλές τιμές ρεύματος ζητούν οι ενεργοβόρες βιομηχανίες

Οι ενεργοβόρες βιομηχανίες με ανακοίνωση του φορέα εκπροσώπησης τους την ΕΒΙΚΕΝ καλούν τους αρμόδιους να λάβουν μέτρα για τις υψηλές τιμές στη χονδρεμπορική αγορά ρεύματος