Την προσοχή των καταναλωτών με αφορμή περιστατικά προσπάθειας εξαπάτησης με «αλίευση» στοιχείων μέσω τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικών μηνυμάτων (phishing) εφιστά η ΔΕΗ.

Σύμφωνα με την επιχείρηση, τέτοια περιστατικά έχουν αναφερθεί της τελευταίες ημέρες και συνδέονται με τη διαδικασία που απαιτείται για τον υπολογισμό και την καταβολή του ποσού που θα επιστραφεί στους καταναλωτές μέσω της πλατφόρμας power pass.

Η ενημέρωση

Η ΔΕΗ ενημερώνει τους πελάτες της ότι:

Καλεί δε τους πελάτες της να ακολουθήσουν προσεκτικά τις οδηγίες που προβλέπονται στην επίσημη σελίδα του power pass (https://vouchers.gov.gr/powerpass).

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ενέργεια