
Σε συνέχεια σχετικής εισήγησης της Επιτροπής Αποδοχών και Υποψηφιοτήτων της Εταιρείας, η γενική συνέλευση της Costamare που πραγματοποιήθηκε σήμερα 22 Σεπτεμβρίου, επαναδιόρισε ως Διοικητικούς Συμβούλους τους κυρίους Αναστάσιο Γαβριηλίδη και Ηλία Αγαπίου, των οποίων η θητεία έληγε.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση, η γενική συνέλευση διεπίστωσε την πλήρωση των κριτηρίων ατομικής και συλλογικής καταλληλότητας του ελληνικού νόμου 4706/2020, τον οποίο εφαρμόζει η Εταιρεία λόγω της εισαγωγής των ομολογιών της στο Χρηματιστήριο Αθηνών, της Πολιτικής Καταλληλότητας του Διοικητικού Συμβουλίου σύμφωνα με την Απόφαση ΔΣ ΕΚ 60/18.9.2020 «Κατευθυντήριες γραμμές για την Πολιτική Καταλληλόλητας του άρθρου 3 του ν. 4706/2020» και τον Κώδικα Εταιρικής Διακυβέρνησης που έχει υιοθετήσει η Εταιρεία, με τις αποκλίσεις που προβλέπονται στην ετήσια δήλωση εταιρικής διακυβέρνησης της Εταιρείας).
Διαβάστε επίσης – Costamare: Ρεκόρ κερδοφορίας το β’ τρίμηνο
Συγκρότηση σε σώμα
Η Γενική Συνέλευση αποφάσισε τον ορισμό του κυρίου Ηλία Αγαπίου ως ανεξάρτητου μη εκτελεστικού μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου, δεδομένου ότι πληροί τα κριτήρια ανεξαρτησίας του άρθρου 9 του ελληνικού νόμου 4706/2020, της Πολιτικής Καταλληλότητας του Διοικητικού Συμβουλίου και τον Κώδικα Εταιρικής Διακυβέρνησης που έχει υιοθετήσει η Εταιρεία, σύμφωνα με τα ανωτέρω.
Η θητεία των νέων Διοικητικών Συμβούλων είναι τριετής, αρχόμενη από την ημέρα της εκλογής τους.
Το Διοικητικό Συμβούλιο συνήλθε και συγκροτήθηκε αυθημερόν σε σώμα ως εξής:
1. Λώρα Στυλιανού του Στυλιανού, Πρόεδρος, Μέλος Κατηγορίας III και Μη εκτελεστικό μέλος
2. Γρηγόρης Ζήκος του Γεωργίου, Μέλος Κατηγορίας ΙII και Εκτελεστικό μέλος
3. Αναστάσιος Γαβριηλίδης του Θεοδώρου, Μέλος Κατηγορίας ΙΙ και Εκτελεστικό μέλος
4. Ηλίας Αγαπίου του Αντωνίου, Μέλος Κατηγορίας ΙI και Ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος
5. Γεώργιος Ράλλης του Ανδρέα – Ιάσωνα, Μέλος Κατηγορίας Ι και Ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα