Ολοκληρώθηκε η διαδικασία μεταφοράς έδρας από το Λουξεμβούργο στην Ελλάδα για την Grivalia Hospitality, κορυφαία επενδυτική εταιρεία στον τομέα της πολυτελούς φιλοξενίας.
Η στρατηγική αυτή κίνηση αποδεικνύει έμπρακτα την εμπιστοσύνη τόσο της Διοίκησης της Grivalia Hospitality, όσο και των θεσμικών μετόχων της στις προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης που παρουσιάζει η ελληνική οικονομία και ειδικότερα ο τουριστικός τομέας, αλλά και στην μακροοικονομική σταθερότητα της χώρας.
Διαβάστε επίσης: Grivalia Hospitality: Νέο τουριστικό project πολυτελείας 250 εκατ. ευρώ – Φέρνει την έδρα της στην Ελλάδα
Σημειώνεται πως αποτελεί την πρώτη μεταφορά έδρας που ολοκληρώνεται από το εξωτερικό προς την Ελλάδα, με όλες τις απαραίτητες διαδικασίες να υλοποιούνται με επιτυχία εντός του χρονοδιαγράμματος που είχε τεθεί.
Πρόκειται για μία απόφαση απόλυτα σύμφωνη με τη συνολική στρατηγική της εταιρείας για στόχευση αποκλειστικά στην ανάπτυξη της αγοράς πολυτελών ξενοδοχείων και resorts στην Ελλάδα.
Η πρώτην μεταφορά έδρας από το εξωτερικό
Αναφορικά με τη μεταφορά της έδρας της εταιρείας στη χώρα μας, ο κ. Γιώργος Χρυσικός, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Grivalia Hospitality δήλωσε: «Ήταν μία στρατηγική απόφαση την οποία προετοιμάζαμε μεθοδικά εδώ και 2 χρόνια, καθώς αναγνωρίζουμε τις σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης που παρουσιάζει η χώρα μας σε όλους τους τομείς και ιδίως στον κλάδο του υπερπολυτελούς τουρισμού. Το γεγονός ότι είναι η πρώτη μεταφορά έδρας που ολοκληρώνεται με επιτυχία από το εξωτερικό προς την χώρα μας, μας κάνει να νιώθουμε ιδιαίτερη χαρά και περηφάνια. Ως Grivalia Hospitality θέλουμε να αποτελούμε παράγοντα ανάπτυξης για την Ελλάδα, στηρίζοντας έμπρακτα την οικονομία και την τοπική κοινωνία μέσα από τα επενδυτικά μας έργα.»
Υπενθυμίζεται ότι η Grivalia Hospitality ιδρύθηκε το 2015 και στο μετοχικό της κεφάλαιο συμμετέχουν η Fairfax, η Eurolife, η Eurοbank και η Grivalia Management.
Σήμερα το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας (Amanzoe, One&Only Aesthesis στα Αστέρια Γλυφάδας, ON Residence, Avantmar στην Πάρο κ.ά.) περιλαμβάνει εμβληματικά έργα υπερπολυτελούς τουρισμού που ξεπερνούν σε αξία τα 510 εκατομμύρια ευρώ και όταν ολοκληρωθούν αυτά που βρίσκονται υπό ανάπτυξη, η αξία αυτή θα ξεπερνάει το 1,1 δισεκατομμύριο ευρώ.
Latest News
Όμιλος ERGO: Ο Θεόδωρος Κοκκάλας και ο Oliver Willmes με νέες αρμοδιότητες
Οι αλλαγές που επέρχονται - Τι ανακοίνωσε ο όμιλος ERGO
Πώς η τεχνολογία χτίζει σταθερές σχέσεις εμπιστοσύνης για τις επιχειρήσεις
Οι επιχειρήσεις, που προσπαθούν να λύσουν τον δυσεπίλυτο γρίφο της εμπιστοσύνης και να γεφυρώσουν αυτό το κενό, έχουν σήμερα έναν πολύτιμο σύμμαχο
Πώς βαθμολογεί θεσμούς και τράπεζες στην Ελλάδα η Moody’s – Καμπανάκι για δημογραφικό
Τις αξιολογήσεις της για τους επιμέρους τομείς της ελληνικής οικονομίας δημοσίευσε ο οίκος Moody’s, κρούοντας όμως τον κώδωνα του κινδύνου
Αρχίζει έρευνα για την Commerzbank η Γερμανία - Γιατί ανησυχεί για την UniCredit
H γερμανική κυβέρνηση δεν είναι ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα του placement της Commerzbank την περασμένη εβδομάδα
Αύξηση εσόδων και κερδοφορίας για την Premia - Πότε σφραγίζεται το project «Skyline»
Τα κέρδη προ φόρων της Premia διαμορφώθηκαν σε σημαντικά υψηλότερα επίπεδα αυξημένα κατά €13,1 εκ. σε σχέση με το 2023
Κίνητρα στις αεροπορικές από το «Ελ. Βενιζέλος» - Πότε ξεκινάει η επέκταση
Το επενδυτικό σχέδιο επέκτασης του «Ελευθέριος Βενιζέλος» ύψους 650 εκατ. ευρώ θα υλοποιηθεί σε τρία στάδια
Mega deal 100 εκατ. σε κλάδο έκπληξη από την Ideal Holdings
Νέα εξαγορά, άνω των 100 εκατ. ευρώ, αναμένεται να ανακοινώσει μέχρι τέλος του 2024 η Ideal Holdings - Τι είπε ο πρόεδρος της εισηγμένης στη Γενική Συνέλευση
O COO της Lancom στον ΟΤ: «Τα data centers στην Ελλάδα είναι σε δυναμική ανάπτυξη»
Την ανάγκη τεχνολογικής αναβάθμισης και εύρεσης εξειδικευμένου προσωπικού στα data centers επισημαίνει ο επικεφαλής της Lancom
Η επενδυτική απόβαση Μήτση στον Πειραιά και το κύμα ανάπτυξης
Ο Όμιλος Μήτση παρουσιάζει ενισχυμένα οικονομικά μεγέθη για την χρήση του 2023 - Η εικόνα ανά ξενοδοχειακή μονάδα
Τα «εκπτωτικά» που άλλαξαν τον τρόπο που ψωνίζουν οι Έλληνες
Τα outlet άλλαξαν τον τρόπο που έκαναν οι Έλληνες τις αγορές τους, απενοχοποιώντας τη λογική των προσφορών και των εκπτώσεων