
Δυο ταυτόχρονα κρουαζιερόπλοια υποδέχεται σήμερα το λιμάνι της Θεσσαλονίκης σε δυο διαφορετικούς επιβατικούς σταθμούς καθώς «εγκαινιάζεται» η λειτουργία του 2ου Επιβατικού Σταθμού σε ανακαινισμένο κτήριο στον Προβλήτα 2.
Τα δυο κρουαζιερόπλοια που θα πιάσουν Θεσσαλονίκη είναι το “Europa 2”, της εταιρείας Hapag Lloyd Cruises, που θα χρησιμοποιήσει το νέο επιβατικό σταθμό και το “Celestyal Crystal” της εταιρείας Celestyal Cruises που όπως κάθε Κυριακή θα χρησιμοποιήσει τον επιβατικό σταθμό «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ».
Η Θεσσαλονίκη «διψά» για κρουαζιέρα – Πάνω από 10 εκατ. τα έσοδα
Νέες δυνατότητες
Με το νέο επιβατικό σταθμό το λιμάνι τη Θεσσαλονίκης αποκτά νέες δυνατότητες αξιοποίησης της κρουαζιέρας.
Υπενθυμίζεται ότι τα επόμενα δυο χρόνια οι προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων στη Θεσσαλονίκη θα φτάσουν τις 200 από 70 που αναμένονται φέτος όπως συμφώνησαν εκπρόσωποι εταιρειών κρουαζιέρας που μίλησαν στο πλαίσιο του 7ου Posidonia Sea Tourism Forum, που πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο στη Θεσσαλονίκη.
Η εκπρόσωπος του ΟΛΘ κα. Θεοδώρα Ρήγα είπε στο ίδιο πάνελ ότι από τις 18 Ιουνίου θα λειτουργήσει αναβαθμισμένο το κρηπίδωμα 10 του λιμανιού με το μήκος του να φθάνει στα 320 μέτρα και το βάθος της λεκάνης στα 10 μέτρα, γεγονός που σημαίνει ότι θα μπορεί να δέχεται και πολύ μεγαλύτερα πλοία.
Επίσης σύμφωνα με τα προκαταρκτικά αποτελέσματα έρευνας με τίτλο «Εκτίμηση του Κοινωνικοοικονομικού αντίκτυπου της Κρουαζιέρας για τη Θεσσαλονίκη», την οποία υλοποιεί ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης και ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με τα Πανεπιστήμια Πειραιώς και Αιγαίου, που παρουσιάστηκαν στο 7ου Posidonia Sea Tourism Forum, οι συνολικές θετικές επιπτώσεις της κρουαζιέρας για την πόλη να κυμαίνονται μεταξύ €8,56 εκ. (σενάριο βάσης) και €10,82 εκ. (θετικό σενάριο)
Όσο αφορά τις επιπτώσεις στην απασχόληση, η φετινή περίοδος της κρουαζιέρας, με τον σημαντικό αναμενόμενο αριθμό 68 προσεγγίσεων κρουαζιερόπλοιων στο λιμένα της Θεσσαλονίκης, εκτιμάται ότι η κρουαζιέρα θα έχει ως αποτέλεσμα την διατήρηση 111 θέσεων εργασίας πλήρους απασχόλησης σε ετήσια βάση.


Latest News

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)