«Η Βιομηχανία ειδών διατροφής παραμένει ο κύριος θεματοφύλακας της επισιτιστικής επάρκειας, σέβεται τις ανάγκες των καταναλωτών και επενδύει σταθερά σε καινοτομίες και νέες τεχνολογίες» αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΒΤ, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής, προσθέτοντας ότι στόχος του είναι να προσφέρει ποικίλες διατροφικές επιλογές με προϊόντα που διακρίνονται για την ασφάλεια, την ποιοτική τους υπεροχή, τη διατροφική τους αξία και το φιλικό περιβαλλοντικό τους «αποτύπωμα».
Ο ΣΕΒΤ υπογραμμίζει μεταξύ άλλων ότι, στις παρούσες διεθνείς συγκυρίες, η προσπάθεια αυτή δεν γίνεται χωρίς κόστος για τις επιχειρήσεις του κλάδου, οι οποίες δέχονται πιέσεις, με έντονο αντίκτυπο στην ανταγωνιστικότητα και τη βιωσιμότητά τους.
«Η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων & Ποτών επιδεικνύει καθημερινά την υπευθυνότητά της και έχει ως βασική της μέριμνα τη διατροφική ασφάλεια και επάρκεια. Στόχος μας είναι οι καταναλωτές να έχουν πρόσβαση σε επώνυμα ποιοτικά προϊόντα, τα οποία εμπιστεύονται και επιλέγουν συνειδητά για τη διατροφή τους. Παράλληλα υποστηρίζει δράσεις ανακούφισης των συνανθρώπων μας, όπως πρόσφατα στην πληγείσα από τις πλημμύρες περιοχή της Θεσσαλίας», υπογράμμισε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ), κ. Ιωάννης Γιώτης.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΣΕΒΤ
Έχουν περάσει 43 χρόνια από την ημέρα που η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ καθιέρωσε την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής με στόχο τον περιορισμό της πείνας στον πλανήτη. Ωστόσο σήμερα ακόμη, τη στιγμή που εκατομμύρια άνθρωποι αντιμετωπίζουν καθημερινά φαινόμενα ένδειας εξαιτίας χρόνιων κοινωνικοικονομικών προκλήσεων, αλλά πλέον και της κλιματικής αλλαγής, ένα άλλο σημαντικό μέρος του πληθυσμού αντιμετωπίζει προβλήματα υγείας που σχετίζονται με την παχυσαρκία και με κακές διατροφικές συνήθειες ή/και τρόπο ζωής.
Η Βιομηχανία ειδών διατροφής παραμένει ο κύριος θεματοφύλακας της επισιτιστικής επάρκειας, σέβεται τις ανάγκες των καταναλωτών και επενδύει σταθερά σε καινοτομίες και νέες τεχνολογίες. Στόχος είναι να προσφέρει ποικίλες διατροφικές επιλογές με προϊόντα που διακρίνονται για την ασφάλεια, την ποιοτική τους υπεροχή, τη διατροφική τους αξία και το φιλικό περιβαλλοντικό τους «αποτύπωμα». Στις παρούσες διεθνείς συγκυρίες, η προσπάθεια αυτή δεν γίνεται χωρίς κόστος για τις επιχειρήσεις του κλάδου, οι οποίες δέχονται πιέσεις, με έντονο αντίκτυπο στην ανταγωνιστικότητα και τη βιωσιμότητά τους.
Αναγνωρίζοντας τη σημασία που έχουν η προστασία της υγείας, η διατροφή και η ευζωία στην καθημερινότητα των ανθρώπων, ο ΣΕΒΤ ενθαρρύνει τις επιχειρήσεις του κλάδου να αναπτύσσουν πρωτοβουλίες και εθελοντικές δεσμεύσεις, με γνώμονα τη μετάβαση σε πιο ισορροπημένες και υγιεινές διατροφικές συνήθειες, αλλά και σε πιο ανθεκτικά συστήματα τροφίμων. Στο πλαίσιο αυτό, οι βιομηχανίες του κλάδου:
- Συμμετέχουν στην αντιμετώπιση του προβλήματος της υπογεννητικότητας με σχετικές δράσεις.
- Αναλαμβάνουν δράσεις για την Ανασύνθεση των προϊόντων διατροφής (σταδιακή μείωση των επιπέδων πρόσθετων σακχάρων, κορεσμένων λιπαρών, αλατιού και ενεργειακής αξίας), καθώς και για την ανάπτυξη νέων προϊόντων, τα οποία αποτελούν υγιεινότερες επιλογές.
- Συμμετέχουν στην πρωτοβουλία του Ελληνικού Pledge, που αποτελεί ένα πλαίσιο κοινών εθελοντικών δράσεων και δεσμεύσεων για τη βελτίωση του τρόπου διαφήμισης των τροφίμων & ποτών σε παιδιά κάτω των 13 ετών, με στόχο την αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας και των μη μεταδιδόμενων νοσημάτων.
- Ενδυναμώνουν με κάθε ευκαιρία την κοινωνική τους προσφορά μέσα από δράσεις στήριξης (π.χ. σε έκτακτες ανάγκες, φωτιές, πλημμύρες, σεισμούς, κλπ.).
- Στηρίζουν την προσπάθεια για την καταπολέμηση του φαινομένου της σπατάλης των τροφίμων σε συνεργασία με έγκυρους φορείς (Τράπεζα Τροφίμων, Συμμαχία για τη μείωση της σπατάλης).
Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ), Ιωάννης Γιώτης, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής, αναφέρει: «Η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων & Ποτών επιδεικνύει καθημερινά την υπευθυνότητά της και έχει ως βασική της μέριμνα τη διατροφική ασφάλεια και επάρκεια. Στόχος μας είναι οι καταναλωτές να έχουν πρόσβαση σε επώνυμα ποιοτικά προϊόντα, τα οποία εμπιστεύονται και επιλέγουν συνειδητά για τη διατροφή τους. Παράλληλα υποστηρίζει δράσεις ανακούφισης των συνανθρώπων μας, όπως πρόσφατα στην πληγείσα από τις πλημμύρες περιοχή της Θεσσαλίας».
Latest News
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου
Τα χρήματα στην Avramar μπήκαν, ζητείται τώρα νέος επενδυτής
Γιατί η αγορά χαρακτηρίζει την εταιρεία «Μαρινόπουλο της ιχθυοκαλλιέργειας»
Ποια είναι η startup – ηγέτης στην πράσινη ενέργεια – Πάνω από 1 δισ. ευρώ η αξία της
Η εταιρεία έχει υπό ανάπτυξη ένα χαρτοφυλάκιο έργων άνω του 1,2GW παραγωγής ενέργειας και 900ΜW αποθήκευσης - Τα επενδυτικά σχέδια
«Ψήφος εμπιστοσύνης» στην AustriaCard to placement του 15% - Στο 71,52% το ποσοστό του Ν. Λύκου
Η εταιρεία καλωσορίζει την επένδυση