Ο δισεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης της L’Occitane International, Ρέινολντ Γκάιγκερ, φέρεται να είναι κοντά στο να κάνει μια προσφορά για να καταστήσει ιδιωτική την εταιρεία περιποίησης δέρματος, σύμφωνα δημοσίευμα του Bloomberg, σε μια συμφωνία που θα μπορούσε να αποτιμήσει την εταιρεία σε περίπου 7 δισεκατομμύρια δολάρια, συμπεριλαμβανομένου του χρέους της.

Ο Γκάιγκερ εξετάζει το ενδεχόμενο να κάνει μια προσφορά για τις μετοχές της L’Occitane που δεν κατέχει ήδη για 33 έως 34 δολάρια Χονγκ Κονγκ, ανέφεραν οι πηγές του δημοσιεύματος. Μάλιστα, αναφέρεται ότι χρηματοδότηση είναι έτοιμη να προσφέρει η Blackstone για τη συμφωνία εξαγοράς, μαζί με τον βραχίονα διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων της Goldman Sachs Group.

Ποιος είναι ο κροίσος που φέρνει τα πάνω κάτω στην L’Occitane

Η Blackstone και η Goldman Sachs Asset Management ενδέχεται να παράσχουν περίπου 1,6 δισεκατομμύρια ευρώ σε συνολική χρηματοδότηση. Μία τέτοιου είδους προσφορά μπορεί να δώσει στην L’Occitane μια εταιρική αξία περίπου 6,5 δισεκατομμυρίων ευρώ (7 δισεκατομμύρια δολάρια), ανέφεραν οι πηγές του δημοσιεύματος.

Ένα σχήμα που ελέγχεται από τον Γκάιγκερ, τον πρόεδρο της L’Occitane, κατέχει ήδη περισσότερο από το 70% της εταιρείας, σύμφωνα με τα επίσημα χρηματιστηριακά στοιχεία. Η διαπραγμάτευση της L’Occitane ανεστάλη στο Χονγκ Κονγκ στις 9 Απριλίου, εν αναμονή ανακοίνωσης σχετικά με τους κωδικούς εξαγοράς. Η μετοχή έκλεισε στα 29,50 δολάρια Χονγκ Κονγκ μια ημέρα νωρίτερα, δίνοντας στην εταιρεία χρηματιστηριακή αξία περίπου 5,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Οι συνομιλίες συνεχίζονται, δεν έχουν ληφθεί τελικές αποφάσεις και λεπτομέρειες όπως η τιμή και το χρονοδιάγραμμα ενδέχεται να αλλάξουν, ανέφεραν οι πηγές του δημοσιεύματος.

Ο Γκάιγκερ ήταν κοντά σε μια συμφωνία για την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας με τη βοήθεια χρηματοδότησης από τη Blackstone, δυνητικά τερματίζοντας τη 14ετή πορεία της στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ, ανέφερε το Bloomberg σε προηγούμενο δημοσίευμά του.

Το τωρινό δημοσίευμα απέφυγαν να σχολιάσουν τόσο η L’Occitane όσο και οι Blackstone και Goldman Sachs.

Η Blackstone, η μεγαλύτερη εναλλακτικό fund διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων στον κόσμο, μετράει τις ευκαιρίες τακτικής ως πλατφόρμα για να πραγματοποιήσει επενδύσεις και να παρέχει ευκαιριακά κεφάλαια που άλλες παραδοσιακές στρατηγικές δεν θα επιδιώξουν, σύμφωνα με τον ιστότοπό της. Το fund έχει πραγματοποιήσει περίπου 173 επενδύσεις, συμπεριλαμβανομένης της εισηγμένης στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ κινεζικής εταιρείας κέντρων δεδομένων Vnet Group και μετρούσε περίπου 35 δισεκατομμύρια δολάρια σε περιουσιακά στοιχεία υπό διαχείριση έως τα τέλη Μαρτίου.

Η Goldman Sachs Asset Management εστιάζει σε επενδύσεις και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε δημόσιες και ιδιωτικές αγορές για ορισμένα από τα μεγαλύτερα ιδρύματα, χρηματοοικονομικούς συμβούλους και ιδιώτες στον κόσμο, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της. Επενδύει σε σταθερό εισόδημα, ρευστότητα, ίδια κεφάλαια, εναλλακτικές λύσεις και λύσεις πολλαπλών περιουσιακών στοιχείων.

Η L’Occitane ιδρύθηκε το 1976 από τον Γάλλο Ολιβιέ Μποσάν, ο οποίος ξεκίνησε να φτιάχνει αιθέρια έλαια από φυτά όπως η λεβάντα στην ύπαιθρο της Προβηγκίας και να τα πουλά στις τοπικές αγορές. Ο Γκάιγκερ έγινε μέτοχος μειοψηφίας το 1994, αλλά σύμφωνα με τον ίδιο, η κακή απόδοση της εταιρείας τον ώθησε να αρχίσει να εργάζεται εκεί σε μια προσπάθεια να διαφυλάξει την επένδυσή του.

Σε βάθος χρόνου επέκτεινε την L’Occitane παγκοσμίως, λέγοντας ότι αποφάσισε να μετακομίσει στην Ασία αφού εντυπωσιάστηκε από την εργασιακή ηθική της περιοχής. Αρχικά, η στρατηγική πήγε τόσο άσχημα που υπήρξαν προειδοποιήσεις ότι τα κακά αποτελέσματα θα μπορούσαν να θέσουν ολόκληρη την εταιρεία σε κίνδυνο. Τελικά, η εταιρεία εισήχθη στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ σε μια αρχική δημόσια προσφορά το 2010 και τώρα έχει οκτώ μάρκες και περίπου 3.000 σημεία λιανικής πώλησης σε 90 χώρες.

Ωστόσο, κερδίζει μόνο περίπου το ένα τρίτο των εσόδων της στην Ασία, ενώ η Αμερική είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη περιοχή της.

Όπως αναφέρει το Bloomberg, η L’Occitane αντιμετωπίζει μια ολοένα και περισσότερες προκλήσεις στην αγορά της Κίνας, όπου παγκόσμιες μάρκες όπως η L’Oreal και η Estee Lauder κάνουν συχνές εκπτώσεις για να ανταγωνιστούν για μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς και όπου οι εγχώριες μάρκες αυξάνονται σε δημοτικότητα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή