
Τον Πειραιά επέλεξε φέτος για home port για έντεκα ταξίδια μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου το κρουαζιερόπλοιο Costa Fortuna της Costa Cruises. Κάθε Παρασκευή μέχρι 13 Σεπτεμβρίου, το πλοίο σαλπάρει από το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας για 7ήμερες κρουαζιέρες για Μύκονο, Σαντορίνη, Ηράκλειο, Κω (ή Αλικαρνασσό) και Κωνσταντινούπολη.
Το Costa Fortuna μικτό βάρος 102,669 τόνων, μήκος 272 μέτρα και 12 καταστρώματα, και φιλοξενεί μέχρι και 3,470 επιβάτες στις ευρύχωρες καμπίνες του.
Costa Cruises: Αυξάνει την παρουσία της στην Ελλάδα
Η Costa Cruises προσφέρει επίσης κρουαζιέρες σε όλο τον κόσμο με επιβίβαση από άλλα λιμάνια για Δυτική Μεσόγειο, Βόρεια Ευρώπη, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και τον Αραβικό Κόλπο, μέχρι και την Καραϊβική. Παράλληλα η εταιρεία επενδύει στην πράσινη μετάβαση καθώς τα νέα κρουαζιερόπλοιά της, Costa Toscana και Costa Smeralda, λειτουργούν με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), προσφέροντας κρουαζιέρες που είναι ολοένα και πιο φιλικές προς το περιβάλλον.
H κρουαζιέρα γνωρίζει φέτος νέα δυναμική ανάπτυξη στη χώρα μας καθώς από τα 421 ποντοπόρα κρουαζιερόπλοια που υπάρχουν παγκοσμίως, τα 131 θα πραγματοποιήσουν πλόες σε ελληνικά λιμάνια. Δηλαδή ένα στα τρία κρουαζιερόπλοια που πραγματοποιούν ταξίδια κάθε χρόνο θα περάσουν από Ελλάδα. Το επίτευγμα αυτό δείχνει το ενδιαφέρον των παγκόσμιων κολοσσών της κρουαζιέρας για τους ελληνικού προορισμούς. Να σημειωθεί ότι τα 92 από τα 131 κρουαζιερόπλοια θα πραγματοποιήσουν homeport ή μερικώς homeport σε ελληνικά λιμάνια, ποσοστό 70%, σύμφωνα με την παγκόσμιας ένωσης εταιρειών κρουαζιέρας (CLIA). Αυτό σημαίνει ότι χιλιάδες επιβάτες τους θα έρθουν στην Ελλάδα για να ξεκινήσουν από εδώ την κρουαζιέρα, γεγονός που σημαίνει επιπλέον έσοδα για την ελληνική οικονομία.
Tο homeport στην Ελλάδα αυξήθηκε μέσα σε έναν χρόνο κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες, φανερώνοντας μία τάση που ήρθε για να μείνει, συνεισφέροντας πολλαπλά στην ελληνική οικονομία.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες