Ακόμη πιο έντονη κάνει την παρουσία της στην Ελλάδα η εταιρεία κρουαζιερόπλοιων Costa Cruises με 253 προσεγγίσεις φέτος και 279 προσεγγίσεις το 2023.
Η Ελλάδα έχει πολύ μεγάλες δυνατότητες για ανάπτυξη και εμείς απευθυνόμαστε και στο Ελληνικό κοινό, δήλωσε ο Alessandro-Βottaro, Εμπορικός διευθυντής της εταιρείας παρουσιάζοντας το κρουαζιερόπλοιο Costa Venezia το οποίο μαζί με το Costa Deliziosa θα πραγματοποιούν φέτος 8ημερες και 15ημερες κρουαζιέρες από τον Πειραιά στην Ανατολική Μεσόγειο.
Όπως είπε ο εκπρόσωπος της Costa Cruises αναφερόμενος στη διεθνή παρουσία της εταιρείας, για φέτος είναι ήδη στη θάλασσα τα 11 από τα 12 πλοία του στόλου της και μέχρι το τέλος του έτους θα ξεκινήσει ταξίδια και το 12ο κρουαζιερόπλοιο.
Όσον αφορά τις τάσεις που επικρατούν στην κρουαζιέρα ο κ. Bottaro σημείωσε ότι αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των επιβατών που είναι ηλικίας κάτω των 40 ετών, ενώ ένα ακόμη στοιχείο που έδωσε είναι ότι μέση δαπάνη σε κάθε λιμάνι είναι στα 75 ευρώ ανά επιβάτη, χωρίς τα έξοδα που κάνει το πλοίο.
Τα προγράμματα
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της η Costa Cruises προσφέρει στους Έλληνες λάτρεις της κρουαζιέρας, διαφορετικές ευκαιρίες να επιβιβαστούν από το λιμάνι του Πειραιά επιλέγοντας ανάμεσα σε 8ήμερα ή 15ήμερα δρομολόγια στην Ανατολική Μεσόγειο, που πραγματοποιούνται με το Costa Venezia και το Costa Deliziosa.
Το πρόγραμμα του Costa Venezia περιλαμβάνει ένα ολοκαίνουργιο δρομολόγιο, με επιβίβαση και αποβίβαση στον Πειραιά και μεγαλύτερη παραμονή στα λιμάνια προσέγγισης ώστε οι επιβάτες να έχουν άφθονο χρόνο για να απολαμβάνουν προορισμούς. Από τις αρχές Μαΐου έως τις 18 Νοεμβρίου 2022, το Costa Venezia πραγματοποιεί 15ήμερη «σούπερ τουρ», με παραμονή μεγαλύτερη των 10 ωρών σε 8 λιμάνια προσέγγισης στην Τουρκία και την Ελλάδα.
Το ταξίδι περιλαμβάνει διήμερη παραμονή με διανυκτέρευση στην Κωνσταντινούπολη, τους όμορφους προορισμούς της Σμύρνης και της Αλικαρνασσού, τη Μύκονο και την Αθήνα και δύο διήμερες παραμονές με διανυκτέρευση στην Κωνσταντινούπολη και το Κουσάντασι της Τουρκίας πριν ξεκινήσει για τη Ρόδο και το Ηράκλειο της Κρήτης.
Τον χειμώνα 2022-23, το Costa Venezia θα προσφέρει ένα δρομολόγιο 12 ημερών σε Τουρκία, Αίγυπτο, Ισραήλ και Κύπρο: στην Κωνσταντινούπολη (διήμερη παραμονή με διανυκτέρευση), την Αλικαρνασσό, τη Λεμεσό, τη Χάιφα (επίσης διήμερη παραμονή με διανυκτέρευση), την Αλεξάνδρεια και το Κουσάντασι. Από την άνοιξη του 2023, το δρομολόγιο από τον Πειραιά θα ξαναρχίσει.
Εκτός από το Costa Venezia, από τις 19 Οκτωβρίου έως τις 18 Νοεμβρίου το Costa Deliziosa θα προσφέρει τη δυνατότητα στους Έλληνες επισκέπτες να επιβιβαστούν εύκολα στον Πειραιά για κρουαζιέρες στην Ανατολική Μεσόγειο, με δρομολόγιο προς Ιταλία, Κροατία και Μαυροβούνιο.
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης
Τι ζητούν οι εφοπλιστές κρουαζιερόπλοιων ενόψει της νέας σεζόν - Η επιστολή προς 65 λιμάνια
Ποια έργα υποδομής και ποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις ζητά η ΕΕΦΚΝ να προωθηθούν άμεσα προς επίλυση